Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с оборотите
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте, знам че има такава тема вече, но нещо накрая не разбрах какво е решението на проблема.
Иначе здравейте, пиша за пръв път и само от 4 месеца имам Волво - V40, 1,8 бензин - колокото и да е смешно предната ми кола беше (и весе още е) Fiat 126р - полско фиатче. В момента съм като сащисан - нищо не разбирам от тази сложна кола - волвото де.
Та така - от няколко дни - безкрайно ниски обороти - спирам на светофар и гасне. Иначе сутрин като запаля и са около 1100 - постепенно падат до около 500-600 и така. Като тръгна и двигателя позагрее спирането е свързано с падане на оборотите до 0 и гасне. Ако случайно не загасне пак стига до 0 и аха да сагасне се вдигат и стрелката на оборотомера ходи до 0 и 500. Да ви кажа прилича на километража на Уаз-ка. Не че е смешно - особено след като прочетох една от темите за подобен (или същия) проблем от миналата година.
Добре заварили и всяко предложение за решение на проблема тще е добро дошло.
Забравих, за което се извинявам, предварително да благодаря!!!!!!!!!
Почистване на дроселова клапа и стъпков мотор.
Най- добре напиши от къде си зада може колегите
да те упътят към добър майстор.
С кой мотор си 115 или 122к.с.

п.п.Добре дошъл сред нас
:wav:
Здравей колега. Добре дошъл във форума на любителите и почитателите на волво. Ако не можем да ти помогнем, поне ще напълним темата със спам-много сме добри в това, повярвай ми :twisted: . Сега сериозно :wink: .Доко те насочи в предния си пост къде да търсиш ключа от палатката. Не е нормално така драстично да ти падат оборотите и да гасне колата. Жокера от мен е бензиновия филтър-ако не е сменян скоро и това може да се окаже"врагът с партиен билет" :wink: Big Grin . Предполагам, че си с мощност на двигателя 85kW, съответно 115к.с., аз съм с такъв и при нормална работа оборотите не падат под 600/мин., при това съм с ГИ. Опитай се да изчистиш наслояванията от оста на дроселната клапа и все пак пиши от къде си. Ако не умееш, то почти във всяка част от страната имаме колеги, които ще ти помогнат да намериш качествен майстор или сервиз. Моите лични наблюдения сочат, че щом не се пише населеното място, значи човека е от София-тогава твоя сервиз е този на Жоро в Студентски гред, подвизаващ се във форува с никнейма GT1. Поздрави и успех в решаването на пробрема.
От София съм.
Къде се намира този сервиз.
Да си призная не знам точните параметри на двигателя - ще погледна в книжката и ще пиша.
Благодаря
Не знам дали е точно по темата но аз съм с точно двигател като твоя. При мен оборотите си държат стабилно на 600 на празен ход като загрее колата но при подаване на газ има едно прекъсване и придърпване чак докато навлезе над 2000 оборота. Особено се усещаше при по топло време (има доста теми за такъв пролбем тук)
Та точно при Жорката GT1 смених бензинов филтър и най вече свещи (оказаха се морга вече)
Сега колата върви като нова ... е и поприпушва малко повече изодзадзе де, щото се изциганих и сложих евтино немско I.G.E.N което май не се харесва на шведката, ама здраве да е. Big Grin Big Grin Big Grin