Волво Клуб - България

Full Version: Авариен режим- по какво да го позная....
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Уважаеми колеги, както знаете направих едно адски нелепо ПТП..... :oops:
та...след него имам чувството ,че колата ми ,,умря " още повече.Като че ли не ще да върви, а разхода на дълъг път е голям-9,8 по показания на инфо-центъра.
Въпросът ми е възможно ли е след удара моето С 40 да е в авариен режим и нещо да ,,спъва" колата?
Свети ми предсупредителна светлина за провреден стоп, но това си го знам, защото отпрах ,,платката" на заден ляв стоп при удара.


Дали пък колата ми не губи динамика от съединителя.
както вече казах отделя в най-висока тхочка.

Защо бе аджеба колата ми , която е уж 140 к.с. набира и тегли все едно е 80 к.с.
чистил съм дюзи, нови свещи, правих 2 пъти диагностика(и двата пъти двигателя ,,бил перфектен").
Като че ли не гори масло(чекам на дърво).
Какво става за Бога ????
защо когато излизам на Владая по еднопосочното на изкачване, сам ненатоварен, повече от 110 км/час на 4-та с газ до ламарината не мога да вдигна.
Карам само с качествен бензин.
Какво става?????
Дано ми оправят скоро колата и пхак почвам с диагностиките.
Като чувам Макс Бас, дето е с турбина да има разход на дълъг път от 7 л на 100, просто умирам от срам
Аз ти казах ,че от толкова пържене на мотора и
пилене накрая ще съсипеш хубавата колица.

Колата щом си я карал на диагностика и всичко е ОК,
значи няма смисъл да я закачваш на компа повече ,
по скоро премери компресията в цилиндрите,налягане на помпата,
филтри (въздушен ,горивен). Пък може и ти да си внушаваш ,
че колата ти не върви.


п.п.Ама и какъв ти е ника ,баш ти ходи Big Grin
Преди да си махна катализатора и моята беше така, дори накрая едвам стигах 100 км/ч. До толкова беше зле, че при рязко форсиране испускателния колектор се отделяше от тръбата към кататализатора, а и той дрънкаше все едно имаше две шепи камъни вътре. Температурата на двигателя също беше по-висока от обичайното.
ДОКО Wrote:Аз ти казах ,че от толкова пържене на мотора и
пилене накрая ще съсипеш хубавата колица.

Колата щом си я карал на диагностика и всичко е ОК,
значи няма смисъл да я закачваш на компа повече ,
по скоро премери компресията в цилиндрите,налягане на помпата,
филтри (въздушен ,горивен). Пък може и ти да си внушаваш ,
че колата ти не върви.


п.п.Ама и какъв ти е ника ,баш ти ходи Big Grin


Доко, аз само един единствен път съм вкарвал моятна кола в 7000 оборота-само веднъж.Не се е включвал прекъсвач.
Дрифтове и ,,пържения" не съм правил.То с тази кола и не може.

Компресията е мерена за последно на 22.09.2009г. и показа кокто следвав:
11,5, 11, 1, 11,5 , 10,9 на цилиндрите.Записал съм си го.
Спомням си ясно ,че при мерене на компресията уруа беше точно в зелена зона.Тоест всичко било нормално.
vep Wrote:Преди да си махна катализатора и моята беше така, дори накрая едвам стигах 100 км/ч. До толкова беше зле, че при рязко форсиране испускателния колектор се отделяше от тръбата към кататализатора, а и той дрънкаше все едно имаше две шепи камъни вътре. Температурата на двигателя също беше по-висока от обичайното.

Добре.Ти си махнал катализатора, но не се ли включи в авариен режим колата?В смисъл чел съм ,че и пир катализатора има ламбда сонда.
След като махна катализатора, как е като динамика колата?
Много моля да ми отговориш, имал ли си проблем след снемане на катализатора?,,Отпуши" ли се колата?Как върви?
Катализатора го няма от три седмици,досега проблем не съм имал, а колата върви та се къса(сега разбрах какво са 140 коня, досега съм карал 82 коня). Моята е В40 97г 2000куб. и няма ламбда сонда след катализатора т.е. няма кое да отчете проблем след махане на катализатора. За всеки случай се консултирай със специалист(много добри отзиви има за "ауспуси лазаров" в софия).Най-добрия вариант при повреден катализатор е смяната му с нов такъв- около 250 лв, или поне с катализаторно гърне - около 120лв, но аз лично използвам корпуса на катализатора(вътре махнаха питата и сложиха тръби и вата) - поради финансови причини естествено(а питата я продадох :wink: )
Razsipnik Wrote:Доко, аз само един единствен път съм вкарвал моятна кола в 7000 оборота-само веднъж.Не се е включвал прекъсвач.
Дрифтове и ,,пържения" не съм правил.То с тази кола и не може.

Компресията е мерена за последно на 22.09.2009г. и показа кокто следвав:
11,5, 11, 1, 11,5 , 10,9 на цилиндрите.Записал съм си го.
Спомням си ясно ,че при мерене на компресията уруа беше точно в зелена зона.Тоест всичко било нормално.
7000 оборота...трудно, прекъсвача май е на 6500 Big Grin Дрифтове...ами не...по скоро стават слайдове и то не лоши Big Grin Пържене, ами то си е пържене и да я изръчкаш от ниски обороти на висока предавка, дори понякога е по-зле отколкото във високи обороти на ниска предавка! Щом съединителя отделя високо, значи трябва да е за смяна. Как ускорява колата, когато подадеш рязко газ? Ако тръгва веднага, значи съединителя е добре, но ако първо вдига обороти и след това се опитва да тръгне, значи феродото е заминало. Компресията на 4ти цилиндър е зле...не че е малко, но има огромна разлика между него и другите. Провери го пак. Мерена ли е правилно? На теория, при степен на сгъстяване 10-10,5, компресията трябва да идва към 13атм...ама това при нов, разработен мотор... и на теория Wink. Виж бензиновия филтър, той оказва голямо влияние, въздушния по-малко, ама провери и него, налягане на бензиновата помпа също....шуми ли много? Катализатора, не можеш да го усетиш изведнъж, но виж, там да ти премерят температура на изгорелите газове, така ще разбереш дали не е запушен. Когато ламбда сондата е преси катализатора, няма проблем да се махне, но не оставяй празна коруба, или сложи гърне на негово място или тръба, При мен е само корубата, но се получава гадно свирене, (което го чувам дори про наличието на право задно гърне) а от друга страна въобще не е добре да имаш завихряния на изгорелите газове, близо до колектора...ама това ще го оправя на пролет. Провери вакуумите около дроселовата клапа, може някой маркуч да се е прецакал, аз ги сменях 2 пъти. Успех с диагностиката и най добре отиди в сервиз, че така може да си пишем цели романи, но без апаратура и без да се види колата, нищо не става. И знай че диагностиката не е само да се закачи за грешки, искай да ти проверят запалването, може да е отишла някоя бобина.
Добре Лийч.Разбрах- минал съм се.буквално съм се набутал с колата.
Но.............не мога да я изхвърля.Трябва да си я потегна.
Аз се обръщам с молба за съвет.................
Ами как ускорява- не мисля, поне нямам наблюдения да вдига първо обороти, а след това да ускорява.
Но не знам.
Казано на право явно моята 40-ка е за вторични суровини.
Това е.Като избързвам е така.
Абе ти луд ли си? Не съм казал такова нещо...то по тая логика и аз съм се набутал Big Grin Просто ти давам съвет, какво да правиш! Отиди на ПО-ЩАТЕЛНА диагностика. Компютрите на тези коли са малко тъпички, ти ги проверяваш за грешки, те нямат записани. Ама компютъра не знае дали бобината ти прави 20KV или 10KV, нито знае дали налягането на горивото в рейла ти е 3бара или 2,5бара...нали? Не си се пр**бал, нали не е Голф! Big Grin
LeecH Wrote:Абе ти луд ли си? Не съм казал такова нещо...то по тая логика и аз съм се набутал Big Grin Просто ти давам съвет, какво да правиш! Отиди на ПО-ЩАТЕЛНА диагностика. Компютрите на тези коли са малко тъпички, ти ги проверяваш за грешки, те нямат записани. Ама компютъра не знае дали бобината ти прави 20KV или 10KV, нито знае дали налягането на горивото в рейла ти е 3бара или 2,5бара...нали? Не си се пр**бал, нали не е Голф! Big Grin


Абе май съм се пребал!
Като гледам ,че Голф 2000-та година държи яка цена дори днес, като гледах краштестостове на Голф 4-ка все повече си мисля ,че съм сбъркал.
Не защото е Волво, а защото при коли втора ръка е така.Май голфа е най-добро за България!Съвсем сериозно го казвам. :roll:
Pages: 1 2 3 4