Волво Клуб - България

Full Version: Зареждане на акомулатор как ?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте колеги от няколко месеца съм собственик на волво с60 д5 2002г. и доиде време за малко разяснения. Преди няколко дни премерих волтажа на акомулатора и се оказа че е доста нисък около 12.20 волта.Проверих и гъстотата на електролита която също е малко и реших че акомулатора е за зареждане с което в мен се породиха доста въпроси. Тъй като следя редовно темите вав форума и разбрах че доста от колегите имат проблем с разкодирането на радиото след изклучването на акомулатора и реших преди да сам направил някоя глупост да попитам дали ще се закодира радиото след откачането на акомулатора ако спазя оказанията в книжката на колата в която пише да изчакам 5 минути след като сам махнал контактния ключ и след това да откача захранването.Благодаря предварително на отзовалите се.
Щом така пише изчакай.Щом ще го сваляш ,замери го с вилка
във всеки магазин за акумулатори имат .

Аз за последния месец съм разкачал акумулатора поне 100-на
пъти, такъв проблем съм нямал,и това без никакво изчакване.

п.п.Колега ще съм благодарен да дойдеш на някоя от Старозагорските
срещи и да носиш книжката-почерпката е гарантирана :wink:
Аз принципно не разбирам но да се изкажа все пак Big Grin Волтажа си е нормално да е 12 волта колко да е ако при работещ двигател в процес на зареждане от алтернатора показва толкова тогава май е зле.
Попринцип според гъстотата на електролита се определя до каква степан е зареден акомулатора а от там и самия волтаж. Напълно зареден акомулатор трябва да подържа напрежение около 13 волта което през зимния преиод е желателно особено при дизелите.

А относно изчакването на 5те минути чел сам го в книжката на новите модели и то на английски. А моята е на италиянски и малко трудно се превежда но мисля че също го има.

Ако някой знае от кое неправилно деиствие да се пазя за да не кодирам радиото нека сподели. Ако примерно акомулатора падне сам дали ще е проблем?
Напрежението на акумулаторната батерия зависи от плътността на електролита, при напълно зареден акумулатор е 12,78V, при напълно разреден- 11,76V Wink Това го пиша, само да знаете, какво се случва като мерите, плътността на електролита варира от 1,11 до 1,28г/квсм! Напрежението на една клетка е от 1,96 до 2,13V, но това и сами можете да си го сметнете.
Не съм видял досега такава тема, така че мога да попитам с какъв акумулатор карате и доволни ли сте от него?
Аз преди 2 седмици сложих Loxa 74Аh, 720А, не знам дали съм доволен, още е нов. Преди това бях с Монбат 60 и не си спомням колко Ah и 540А, той изкара малко повече от 3 години, като съм го изтощавал тотално около 3 пъти Big Grin
Моя е някакъв нонейм немски 62 Ah 540А с него дойде пред 2.5 години(и незнайно колко преди това), досега проблеми никакви, но оня ден след 7 дни в студа беше тотално умрял - заредих го и за момента е добре, но в предвид, че едната клетка не вреше при зареждеането - май ще се купува скоро нов. Давайте мнения и предложения...
Днес свалих акумулатора като предварително бях свързал друг за да не стане нещо непредвидено с радиото ако няма ток (закодиране).
Закачих зарядното и сле 10 минути някаде то изклучи като проверих волтажа беше 16в. бях доста учуден тайкато моето зарядно е доста слабо. Премерих гистотата и се оказа че не е зареден а дори е наполовина. След повторното му включване след 20 сек някаде пак изклучи зарядното и реших да питам някои по компетентен дали това е нрмално.
Оказа че акумулатора е заминал но човека каза да карам така пак колкото издържи.

А относно откачането на акумулатора ще томоля още някой да сподели дали има опасност от закодиране на радиото.

А моят акумулатор е волво 800А с него взех колата но на него пише че е от карая на 2006г. някъде ноември.

Извинявам се за неправилния правопис на думата АКУМУЛАТОР.
Виждам,че си с С80 при мен на С-40ката като сменях акумулатора се заключи касетофона,а нямах кода и беше чудо докато го намера.Виж тая тема <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=10594" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=8&t=10594</a><!-- l --> иначе нека някой колега със С80 да каже но мисля,че при всички модели е така.
благодаря за бързия отговор колега аз всъщност сам сас с60 но мисля че не трябва да има разлика
Ще помоля няокой колега с моя модел да помогне ще сам му изключително благодарен.
аиде никои ли не е откачал акумулатора на с60 за да сподели кажете моля ви спешно е!!!
Pages: 1 2