Волво Клуб - България

Full Version: 850-т5
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
колеги понеже наскоро се сдобих с мотор 2,0-20в.турбо на които в момента правя ремонт се чудех дали някои има идея как мога да му вдигна нлягането на турбото на 1,0 бар и ако има начин дали ще се отрази на горивната смес без да го чипосвам че 210 коня ми малеят :lol: ако някои има идея ще съм му благодарен :roll:
А колко е по принцип налягането? Ако го вдигаш много, компютъра нама да може да компенсира повечето въздух, ще обедбиш сместа и ще ти трябват по-големи инжектори, за които трябва и по-мощна помпа. Вдигни малко налягането на турбото и малко налягането на горивото (за това ще ти трябва регулируем клапан..но не от най-евтините, че дават проблеми) и виж какво ще стане, измери там смеси и такива работи,...но не мисля че ще стане нещо без препрограмиране на компа! По-добре закарай колата някъде, където разбират Wink
vol 850 Wrote:че 210 коня ми малеят :lol:
колега, откъде знаеш, че е 210 мерил ли си я? Има вероятност мотроникът да не позволи да си правиш експерименти с налягането и да задава налягане по подразбиране, вкарвайки колата в авариен режим, но трябва да оставиш фабричният буст контролер вързан електрически ( <!-- m --><a class="postlink" href="http://volvospeed.com/Mods/dawes_mbc.htm" onclick="window.open(this.href);return false;">http://volvospeed.com/Mods/dawes_mbc.htm</a><!-- m --> ), и евентуално да му запушиш с тапи отворите - за да не влизат боклуци в него.
cjman Wrote:
vol 850 Wrote:че 210 коня ми малеят :lol:
колега, откъде знаеш, че е 210 мерил ли си я? Има вероятност мотроникът да не позволи да си правиш експерименти с налягането и да задава налягане по подразбиране, вкарвайки колата в авариен режим, но трябва да оставиш фабричният буст контролер вързан електрически ( <!-- m --><a class="postlink" href="http://volvospeed.com/Mods/dawes_mbc.htm" onclick="window.open(this.href);return false;">http://volvospeed.com/Mods/dawes_mbc.htm</a><!-- m --> ), и евентуално да му запушиш с тапи отворите - за да не влизат боклуци в него.
колега мотора е b5204т и съм сигурен че е 210 не е нужно да го меря хората са си го написали а по вапроса за заводско налягане и идея си нямам аз бих му сложил и чип но в нито един каталог не го видях този мотор явно е по рядък
cjman Wrote:
vol 850 Wrote:че 210 коня ми малеят :lol:
колега, откъде знаеш, че е 210 мерил ли си я?

беше ми любопитно някой с толкова кончета дали си е правил дино
Някой слагал ли е на такова волво 850 т5 210 коня чип?
Здравей колега аз съм с чип,ако искаш ми се обади за информация...
Не е скъпар от София е ....
Здравей Pesho91. Не само чип съм слагал, ами и доста други неща... Ако те интересува, обади се на 0897 849577 - Тодор.
Някаква секта се заформя тук.Питаме,не отговаряме,а нещо снимки за душата и феновете....Или просто си приказваме? Idea
Няма секта колега. Напротив, готов съм да помогна с каквото мога, затова съм оставил и личния си телефон. За да не бъда голословен:

1. Смяна на стоковата TD04HL -13G турбина с TD04HL-18T.
2. Фланец и даун пайп от Волво V 70 турбо.
2, Премахване на катализатора (беше му време) и поставяне на резонаторно гърне.
3. Смяна на стоковите орнажеви инжектори 315сс/мин. с по-големи - 395сс/мин. сини на цвят.
4. Подмяна на оригиналните турбо маркучи със силиконови.
5. Custom ECU programming направено от <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.madness-motorsport.com/cms/">http://www.madness-motorsport.com/cms/</a><!-- m --> - Венци Райчинов. Изключително съм доволен, човека е професионалист.
6. Смяна на стария актуатор с нов.

В момента е около 275 к.с. на вала, измерени на дино стенда на Венци. Турбото надува около 1,25-1.30 бара на макс. Колата тръгва след 3 500 об./мин. и върви доста прилично. Другата ми кола е 2009 Subaru Impreza WRX STI spec.C - 340 k.c. на вала, така че имам база за сравнение.

P.S. Волвото е 1995 год., 2.0 турбо, B5204T двигател, 211 к.с. стоково.
Pages: 1 2