Волво Клуб - България

Full Version: интересно, може и без двигател
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Продавам 740-ка седан,черна, 156 к.с., автоматик,климатик, 4 ел.стъкла,претапициран таван,газова уредба, чисто нова генерация АСПО за 360 лв., нови дискове и накладки, алуминиеви джанти,сменени амортесьори,халогени....
Състояние: проблем в двигателя - след ремонта които му направих-шлаиф клава,клапани....явно е бил пренатегнат ремъка и се счупи болт ролка. Закарах го с пътна помоящ на един паркинг и не съм го поглеждал повече.
Ходовата част и автоматика са безупречни,централното и четирите ел стъкла също,генерацията е на не пове4е от 300 км, работеше перфектно на газ и бензин,сменил съм кабелите. Вуншния вид има забележки,но всичко останало съм го поддържал безупречно.Климатика му трчбва радиатор-така ч купих,но нямах време да го правя
Цена за цялата кола: 1000 лв в брой(вземете в предвид че само една генерациа е 360 лв),като ще има пазарлък
Няма време!!!! до 1-2 седмици ще 'я закарам на вторични...... Нелепа смърт за такав автомобил
Горещ телефон 0878630890
Спешно е !!! Нчма как да я държа повече там и трчбва да я махна!!!
Друг вариант ако нчкои продава двигател които може да ми свърши работа сум отворен към оферти и чакам
С какъв мотор е? Това 156 коня не ми говори много. И къде се намира колата?
Сещам се за два двигателя с такава мощност- 2 литра 16v (B204E) и 2 литра 8v turbo (B200FT).
Ако е 8 клапанов, има голяма вероятност главата с клапаните да е оцеляла.
А за друг мотор - от всяка друга 940 или 740ка може да стане, само може да се наложи да минеш на ръчна кутия.
Здрасти Колега, Двигателя е Б234Ф-2.3 16 клапана, 156 к.с.
Тази разновидност на двигателя според производителя има три с различни конски сили - 151,156 и 159. Не знам каква им е разликата, освен в конете. Относно търсенето на двигател-това ми е втория вариант,които ще спаси колата от вторични. Птредпочитам да я продам в това састояние на някои мераклия,които да и се радва. Колата се намира в София близо до бул. България
Ivo_740_combi Wrote:Здрасти Колега, Двигателя е Б234Ф-2.3 16 клапана, 156 к.с.
Тази разновидност на двигателя според производителя има три с различни конски сили - 151,156 и 159. Не знам каква им е разликата, освен в конете. Относно търсенето на двигател-това ми е втория вариант,които ще спаси колата от вторични. Птредпочитам да я продам в това састояние на някои мераклия,които да и се радва. Колата се намира в София близо до бул. България

Да, B234 имах предвид, B204 атмосферните са около 140 к/с, иначе са почти еднакви, само обема на твоя е по-голям.
Моя също е 16 клапанов - B204FT, затова се и обърках. Така че ми е ясен този мотор - баланс валове, щуротии..
А за разликата - вероятно са различни години и за различни пазари правени, и са с различни компютри. Нищо повече.
Освен това 4-5-6 к/с разлика е почти незабележима.

Жалко за случката, вариантите ти са да отвориш мотора и да видиш какви са пораженията - има, макар и малък шанс
да си се разминал с леко подбити бутала и някой друг крив клапан, и само смяна на клапани и нова гарнитура да те оправи. Ако си го отремонтираш пак ще му се радваш.
Иначе трябва да си търсиш друг двигател, защото тези не са чак толкова разпространени.

Незнам какъв съвет да ти дам. И ремонта на сегашния мотор и смяна с друг ще глътне някакви пари, време и мерак,
като последното е май най-важно. Така че прецени и си реши сам.

P.S. Коя ролка (болт) се е счупила? Тези мотори имат лоша слава да късат болт на маслената помпа,
дори има по-нова ревизия на този болт от Volvo, с друг номер.