Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с паленето на S40 - B4204S
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравите колеги.
Баща ми се сдоби с този модел с газов инжекцион но в последствие започна да прави следния проблем.
Сутрин пали но не работи добре и като загрее в средни норми колата я гася веднага я пробвам да запали и не пали докато не изстине.
Пробвах да я запаля принудително на газ и пак не иска.
Карах я на диагностика и нищо не излезе като проблем.
Бензин има,ток има,но няма палене като загрее малко.
Ако е температурен датчик колата най вероятно и сутрин няма да пали.
Моля за съвет от къде да започна да търся проблема.
Мерси предварително.
Какво значи не работи добре? Като загрее напълно как е? Имам познат със същата и в момента колата е в сервиз заради подобен проблем. Като стане ясно какво е било ще пиша.
Според мен проблема идва от датчика на ХоЛ.
Все пак нека диагностици да проверят за лоши
връзки , налягането на горивото в момента когато
изгасва, защото може и от помпата да е.
Това, ако нямаш газ, щото ако и на газ го прави,
значи не е помпа.
Аз съм със същия проблем. Нямам газова. Сутрин пали без проблем като е студена на минусови температури. За моя изненада след като я покарам и загася после докато е топъл двигателя пали трудно.
Това и изглежда като неподходящи свещи.
Свещоте са оригинални копувани от МП и сменяни преди 9 месеца. Проблема с паленето е скорошен.
Да се присъединя и аз.
Когато я карам само на бензин проблеми няма, но при работа на газ се получава същия ефект.
И наистина преди го нямаше това нещо, а сега е по-изразено.
Само да не стане така, че съвсем да не пали.
аз имах проблем с паленето и се оказа горивен регулатор... След смяна пали без да се замисли и за мили секунда Smile
Колеги оказа се че са прескочили 3 зъба на ангренажа и вакумния регулатор на реиката е пускал бензин през маркуч ето.
Всичко се смени и колата е ок.
Аз малко позакъснях с инфото за моя познат със същия проблем но и при него се оказаха 3 прехвърлили зъба. След смяна на ремък и ролки колата е както преди.
Pages: 1 2