01-14-2010, 08:32 PM
BOCK GT1
01-14-2010, 10:07 PM
Форд Фокус :?
01-15-2010, 03:57 PM
BOCK GT1 Wrote:Форд Фокус :?
Еееее колега, груб си :twisted: Чак форд не бих казал....
Тук: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoforums.org.uk/forumdisplay.php?f=168" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.volvoforums.org.uk/forumdisplay.php?f=168</a><!-- m --> се вижда че имат доста малки болежки.... :oops:
Що се отнася до поддръжка мога да ти кажа за 2.0D 136к.с. - 265лв за 4 филтри и 6л масло от МП :oops: :oops: hock: :minigun: :chain:
BOCK GT1
01-15-2010, 10:17 PM
pachopacho Wrote:BOCK GT1 Wrote:Форд Фокус :?
Еееее колега, груб си :twisted: Чак форд не бих казал....
Що се отнася до поддръжка мога да ти кажа за 2.0D 136к.с. - 265лв за 4 филтри и 6л масло от МП :oops: :oops: hock: :minigun: :chain:
Mдаа...
Малко беше грубичко. :wink:
НО за колата - базирана е на платформата на Форд Фокус, като почти цялото окачване е взаимствано от него. Има много по-малко прилика с предишния модел S/V40 и много повече с Фокуса. :!:
Относно моторизацията - тук спор няма - двигателита са си изцяло шведска разработка и не се оплакват от експлоатация.
Купето отвън и интериора вътре са си типично по шведски премерени и преценени.
По отношение пасивна и активна безопастност - НИТО крачка назад. Даже има няколко нови чисто шведски системи за безопастност, които нямат аналог в други марки коли.
Общата концепция за автомобила в технически план е: по-късо купе, за сметка на това - по-просторен салон, но по-здрава "черупка" на пасажерския отсек. Моторизация - по-мощни мотори, за сметка на това по-икономични и по-екологични. Много надеждни 4-цилиндрови дизели и още по-здрави 4 и 5-цилиндрови бензинови агрегати.
Засега за колата само добри неща. :wink:
пп:
Драги, Пачо.
Ще се опитам да върна малко лентата назад и да поразнища леко написаното от теб за цената на сервизната поддръжка - в твоя случай - 265 лв.
По "всезнаещата" аутодата времетрането за смяната им приравнено към минути 132 или 2:12 ч., или 2.2 единици.
По "потвърдена" информация цената на един час труд в МП без ДДС е 55 лв. и 66 лв. с ДДС.
Това нещо умножено едно по друго е равно на 145 БГ лева за труд! :roll:
Извадено от посочената от теб сума от 265 лв. се получава сумата от 120 лв.
Тук бих казал: Твърде странна сума за стойност на:
- 6л. Volvo-масло,
- горивен,
- въздушен,
- маслен
- и филтър на купето ( дали е карбонов?). :mrgreen:
Или ако приемем, че 4 филтъра струват по 5лв/бр. :!: (което си е пълен абсурд).
излиза, че литър масло пълна синтетика от порядъка на 0W30, 5W30, 5W40, в Мото Пфое се харчи по около 17 л/литъра!!!
ППП:
За да не излезе, че съм голословен, апелирам към теб да постнеш тук фактурата ти от МП и ако цените наистина са такива, да не се чудят клубарите къде да си сменят консумативите.
пппп:
Извинявам се, ако НЕ съм те разбрал правилно т.е. ако си искал да кажеш, че САМО консумативите ти са на тази стойност, без труда. :oops: Тогава нещата по биха си дошли на място.
Наздраве. ::beer::
01-16-2010, 05:08 PM
Мммда, цената на горе написаното от мен е без труда. За труд в разговора по телефона грубо казаха че варира от 150-200лв. Иначе волво масто 5W30 излезна около 23-24лв за литър( 1 туба от 4л + 2х1л) и странното е че ако вземеш 4 туби по 1л вместо 1 от 4л маслото ти се връзва с над 3л по-скъпо!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Фактурата ще я постна по-късно, че не пиша от вкъщи - там има каталожните номера на консумативите, като цените им напълно съвпаднаха с тези от сайта на МП. Консумативите си взех от МП Младост 1 и бяха поръчани от предишния ден да бъдат изтеглени от Люлинското МП.
Бях забравил ...така и така сме захванали темата за поддръжката - годишния данък срува около 350лв!
А относно дизеловия двигател 2.0D слаган от модела след 2004 е съвместна разработка на Форд и Пежо и има варианти 131к.с. предназначен за продажба само във Франция(един господ знае защо) и 136к.с. - това е информация от Vadis!
Извод - купувай оригинални части, ако можеш сменяй сам когато дойде време(с помощта на Vadis/Vida) или карай в оторизиран сервиз(не визирам МП).
Поздрави! 8)
Фактурата ще я постна по-късно, че не пиша от вкъщи - там има каталожните номера на консумативите, като цените им напълно съвпаднаха с тези от сайта на МП. Консумативите си взех от МП Младост 1 и бяха поръчани от предишния ден да бъдат изтеглени от Люлинското МП.
Бях забравил ...така и така сме захванали темата за поддръжката - годишния данък срува около 350лв!
А относно дизеловия двигател 2.0D слаган от модела след 2004 е съвместна разработка на Форд и Пежо и има варианти 131к.с. предназначен за продажба само във Франция(един господ знае защо) и 136к.с. - това е информация от Vadis!
Извод - купувай оригинални части, ако можеш сменяй сам когато дойде време(с помощта на Vadis/Vida) или карай в оторизиран сервиз(не визирам МП).
Поздрави! 8)
01-16-2010, 05:19 PM
Понеже се заговорихте за цени на сервиз, винаги съм се чудел колко ли, аджеба, струва да отидеш в чужбина да ти сменят например консумативите на волвото :?: Или прегледа?
Не ми изглежда толкова невъзможно като услуга - нали хората все пак пътуват, защо да не съчетаят полезното с приятното.
Знае ли някои, правил ли го е?
Не ми изглежда толкова невъзможно като услуга - нали хората все пак пътуват, защо да не съчетаят полезното с приятното.
Знае ли някои, правил ли го е?
BOCK GT1
01-16-2010, 06:12 PM
Пачо,
понеже захванахме и цените на консумативите, нека да ви дам и малко наша (от извора, от който "пием") информация.
Правя уточнение, че посочвам само 3 марки производители: CHAMPION, FIAAM, MAHLE FILTER:
- Маслени филтри: 8 - 21 лв.
- Въздушни филтри: 20 - 27 лв.
- Горивни филтри: 25 - 44 лв.
- Филтри купе: 28 - 41 лв - за поленовите
Карбонов - 42 лв.
Масло STATOIL (шведско):
- 0W/30 -> 22 лв/л - A5/B5 -> само разфасовки по 1 л. Маслото е специална разработка на фирмата само за Волво!
- 5W/30 LAZERWAY C - C2/A5/B5 - > 16 лв/л., 59 лв/ 4 л.
- 5W/40 LAZERWAY TDI - B3/B4 -> 16 лв/л., 58 лв/ 4 л.
Като труд смяната на посочените консумативи би била от порядъка на 60-65 лв.
Или сервизиране на автомобил като твоя би струвало:
- най-евтин вариант - 231 лв.
- най-скъп вариант - 331 лв.
На колегата svetulkin ще кажа, че работата за час по западните (белите страни) сервизи варира в границите на 50-80 Евро.
За отправна точна на нормочас се вземат дадените такива по AutoData.
А ТЯ пък се базира на информация от часовите ставки на лицензираните сервизи на официалните автопроизводители.
понеже захванахме и цените на консумативите, нека да ви дам и малко наша (от извора, от който "пием") информация.
Правя уточнение, че посочвам само 3 марки производители: CHAMPION, FIAAM, MAHLE FILTER:
- Маслени филтри: 8 - 21 лв.
- Въздушни филтри: 20 - 27 лв.
- Горивни филтри: 25 - 44 лв.
- Филтри купе: 28 - 41 лв - за поленовите
Карбонов - 42 лв.
Масло STATOIL (шведско):
- 0W/30 -> 22 лв/л - A5/B5 -> само разфасовки по 1 л. Маслото е специална разработка на фирмата само за Волво!
- 5W/30 LAZERWAY C - C2/A5/B5 - > 16 лв/л., 59 лв/ 4 л.
- 5W/40 LAZERWAY TDI - B3/B4 -> 16 лв/л., 58 лв/ 4 л.
Като труд смяната на посочените консумативи би била от порядъка на 60-65 лв.
Или сервизиране на автомобил като твоя би струвало:
- най-евтин вариант - 231 лв.
- най-скъп вариант - 331 лв.
На колегата svetulkin ще кажа, че работата за час по западните (белите страни) сервизи варира в границите на 50-80 Евро.
За отправна точна на нормочас се вземат дадените такива по AutoData.
А ТЯ пък се базира на информация от часовите ставки на лицензираните сервизи на официалните автопроизводители.
01-22-2010, 07:28 AM
Понеже обещах да кача фактурата, го правя сега, сори за закъснението. Две са фактурите като едната от тях е за авансово плащане от 100лв, а другата за останалите 165лв. 8)
01-25-2010, 11:56 AM
ТАКА, ОТ МЕСЕЦ КАРАМ В50 2.0 Д 136 К.С. КАТО ОСНОВНИТЕ МИ ПРИТЕСНЕНИЯ БЯХА , ЧЕ ДВИГАТЕЛЯ Е НА ПЕЖО И СЪОТВЕТНО МОГАТ ДА СЕ ОЧАКВАТ ПРОБЛЕМИ-КАКТО СА ПИСАЛИ ЧУДЕСНИ ЕКСПЛОАТАЦИОННИ ХАРАКТЕРИСТИКИ НО НЕДОСТАТЪЧНА НАДЕЖНОСТ.ЗА СЕГА ОПЛАКВАНИЯ НЯМАМ С ИЗКЛЮЧЕНИЕ НА ТОВА, ЧЕ СЛЕД КАТО СЛОЖИХ НАФТА ОТ ЕКО ДВИГАТЕЛЯ ЗАПОЧНА ДА ТРЕСЕ М/У 1100-1200 ОБОРОТА НА ПРАЗЕН ХОД НО СЛЕД КАТО ИЗГОРИ ВСИЧКАТА ГНЪС И НАПЪЛНИХ ОТ РОМПЕТРОЛ ВСИЧКО Е О.К/ СЛАГАМ И ДОБАВКА КАСТРОЛ ТДА/.ДНЕС ТЕМПЕРАТУРАТА БЕШЕ -14 И НИКАКВИ ГРИЖИ.ВСИЧКО ОСТАНАЛО В ТОЗИ АВТОМОБИЛ /КАТО ИЗКЛЮЧИМ НЯКОИ ЛОШО НАПАСНАТИ ЕЛЕМЕНТИ ПО КУПЕТО/ Е НАПРАВО ВЪЗХИТИТЕЛНО.ВОЗИЯТА Е МАЛКО ТВЪРДА НО НА МАГИСТРАЛА Е ИЗКЛЮЧИТЕЛНО КОМФОРТНА.
ЗАСЕГА ТОЛКОЗ. НАДЯВАМ СЕ И ЗА В БЪДЕЩЕ ДА НЯМАМ ПРОБЛЕМИ.ЦЕНИТЕ НА РЕЗЕРВНИТЕ ЧАСТИ ЗА ДВИГАТЕЛЯ СА УЖАСНИ , А СЛЕД ПРОУВАНЕ ТЕЗИ ЗА ХОДОВАТА ЧАСТ СА СЪВСЕМ ПРИЕМЛИВИ.
УСПЕХ
ЗАСЕГА ТОЛКОЗ. НАДЯВАМ СЕ И ЗА В БЪДЕЩЕ ДА НЯМАМ ПРОБЛЕМИ.ЦЕНИТЕ НА РЕЗЕРВНИТЕ ЧАСТИ ЗА ДВИГАТЕЛЯ СА УЖАСНИ , А СЛЕД ПРОУВАНЕ ТЕЗИ ЗА ХОДОВАТА ЧАСТ СА СЪВСЕМ ПРИЕМЛИВИ.
УСПЕХ
02-08-2010, 12:23 PM
Колега карам го (1,6 d) вече близо година и мога само суперлативи да изброявам.
Изключително комфортно возене на добър път(без дупки), много добро спиране и изключителен разход. Още ми рано да казвам за ремонти защото сме в гаранция, но не очаквам да са повече отколкото на другите.
Изключително комфортно возене на добър път(без дупки), много добро спиране и изключителен разход. Още ми рано да казвам за ремонти защото сме в гаранция, но не очаквам да са повече отколкото на другите.