Волво Клуб - България

Full Version: Мнения и впечатления за V50
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Колеги,
Търся мнения и впечатления та дори и слухове за модела В50. Ако някой знае нещо, моля да го сподели.

BOCK GT1

Форд Фокус :?
BOCK GT1 Wrote:Форд Фокус :?

Еееее колега, груб си :twisted: Чак форд не бих казал....
Тук: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoforums.org.uk/forumdisplay.php?f=168" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.volvoforums.org.uk/forumdisplay.php?f=168</a><!-- m --> се вижда че имат доста малки болежки.... :oops:

Що се отнася до поддръжка мога да ти кажа за 2.0D 136к.с. - 265лв за 4 филтри и 6л масло от МП :oops: :oops: Confusedhock: :minigun: :chain:

BOCK GT1

pachopacho Wrote:
BOCK GT1 Wrote:Форд Фокус :?

Еееее колега, груб си :twisted: Чак форд не бих казал....

Що се отнася до поддръжка мога да ти кажа за 2.0D 136к.с. - 265лв за 4 филтри и 6л масло от МП :oops: :oops: Confusedhock: :minigun: :chain:

Mдаа...
Малко беше грубичко. :wink:
НО за колата - базирана е на платформата на Форд Фокус, като почти цялото окачване е взаимствано от него. Има много по-малко прилика с предишния модел S/V40 и много повече с Фокуса. :!:
Относно моторизацията - тук спор няма - двигателита са си изцяло шведска разработка и не се оплакват от експлоатация.
Купето отвън и интериора вътре са си типично по шведски премерени и преценени.
По отношение пасивна и активна безопастност - НИТО крачка назад. Даже има няколко нови чисто шведски системи за безопастност, които нямат аналог в други марки коли.
Общата концепция за автомобила в технически план е: по-късо купе, за сметка на това - по-просторен салон, но по-здрава "черупка" на пасажерския отсек. Моторизация - по-мощни мотори, за сметка на това по-икономични и по-екологични. Много надеждни 4-цилиндрови дизели и още по-здрави 4 и 5-цилиндрови бензинови агрегати.
Засега за колата само добри неща. :wink:

пп:
Драги, Пачо.
Ще се опитам да върна малко лентата назад и да поразнища леко написаното от теб за цената на сервизната поддръжка - в твоя случай - 265 лв.
По "всезнаещата" аутодата времетрането за смяната им приравнено към минути 132 или 2:12 ч., или 2.2 единици.
По "потвърдена" информация цената на един час труд в МП без ДДС е 55 лв. и 66 лв. с ДДС.
Това нещо умножено едно по друго е равно на 145 БГ лева за труд! :roll:
Извадено от посочената от теб сума от 265 лв. се получава сумата от 120 лв.
Тук бих казал: Твърде странна сума за стойност на:
- 6л. Volvo-масло,
- горивен,
- въздушен,
- маслен
- и филтър на купето ( дали е карбонов?).
:mrgreen:
Или ако приемем, че 4 филтъра струват по 5лв/бр. :!: (което си е пълен абсурд).
излиза, че литър масло пълна синтетика от порядъка на 0W30, 5W30, 5W40, в Мото Пфое се харчи по около 17 л/литъра!!!

ППП:
За да не излезе, че съм голословен, апелирам към теб да постнеш тук фактурата ти от МП и ако цените наистина са такива, да не се чудят клубарите къде да си сменят консумативите.

пппп:
Извинявам се, ако НЕ съм те разбрал правилно т.е. ако си искал да кажеш, че САМО консумативите ти са на тази стойност, без труда. :oops: Тогава нещата по биха си дошли на място.
Наздраве. ::beer::
Мммда, цената на горе написаното от мен е без труда. За труд в разговора по телефона грубо казаха че варира от 150-200лв. Иначе волво масто 5W30 излезна около 23-24лв за литър( 1 туба от 4л + 2х1л) и странното е че ако вземеш 4 туби по 1л вместо 1 от 4л маслото ти се връзва с над 3л по-скъпо!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Фактурата ще я постна по-късно, че не пиша от вкъщи - там има каталожните номера на консумативите, като цените им напълно съвпаднаха с тези от сайта на МП. Консумативите си взех от МП Младост 1 и бяха поръчани от предишния ден да бъдат изтеглени от Люлинското МП.

Бях забравил ...така и така сме захванали темата за поддръжката - годишния данък срува около 350лв!

А относно дизеловия двигател 2.0D слаган от модела след 2004 е съвместна разработка на Форд и Пежо и има варианти 131к.с. предназначен за продажба само във Франция(един господ знае защо) и 136к.с. - това е информация от Vadis!

Извод - купувай оригинални части, ако можеш сменяй сам когато дойде време(с помощта на Vadis/Vida) или карай в оторизиран сервиз(не визирам МП).
Поздрави! 8)
Понеже се заговорихте за цени на сервиз, винаги съм се чудел колко ли, аджеба, струва да отидеш в чужбина да ти сменят например консумативите на волвото :?: Или прегледа?
Не ми изглежда толкова невъзможно като услуга - нали хората все пак пътуват, защо да не съчетаят полезното с приятното.
Знае ли някои, правил ли го е?

BOCK GT1

Пачо,
понеже захванахме и цените на консумативите, нека да ви дам и малко наша (от извора, от който "пием") информация.
Правя уточнение, че посочвам само 3 марки производители: CHAMPION, FIAAM, MAHLE FILTER:
- Маслени филтри: 8 - 21 лв.
- Въздушни филтри: 20 - 27 лв.
- Горивни филтри: 25 - 44 лв.
- Филтри купе: 28 - 41 лв - за поленовите
Карбонов - 42 лв.

Масло STATOIL (шведско):
- 0W/30 -> 22 лв/л - A5/B5 -> само разфасовки по 1 л. Маслото е специална разработка на фирмата само за Волво!
- 5W/30 LAZERWAY C - C2/A5/B5 - > 16 лв/л., 59 лв/ 4 л.
- 5W/40 LAZERWAY TDI - B3/B4 -> 16 лв/л., 58 лв/ 4 л.

Като труд смяната на посочените консумативи би била от порядъка на 60-65 лв.
Или сервизиране на автомобил като твоя би струвало:
- най-евтин вариант - 231 лв.
- най-скъп вариант - 331 лв.

На колегата svetulkin ще кажа, че работата за час по западните (белите страни) сервизи варира в границите на 50-80 Евро.
За отправна точна на нормочас се вземат дадените такива по AutoData.
А ТЯ пък се базира на информация от часовите ставки на лицензираните сервизи на официалните автопроизводители.
Понеже обещах да кача фактурата, го правя сега, сори за закъснението. Две са фактурите като едната от тях е за авансово плащане от 100лв, а другата за останалите 165лв. 8)
ТАКА, ОТ МЕСЕЦ КАРАМ В50 2.0 Д 136 К.С. КАТО ОСНОВНИТЕ МИ ПРИТЕСНЕНИЯ БЯХА , ЧЕ ДВИГАТЕЛЯ Е НА ПЕЖО И СЪОТВЕТНО МОГАТ ДА СЕ ОЧАКВАТ ПРОБЛЕМИ-КАКТО СА ПИСАЛИ ЧУДЕСНИ ЕКСПЛОАТАЦИОННИ ХАРАКТЕРИСТИКИ НО НЕДОСТАТЪЧНА НАДЕЖНОСТ.ЗА СЕГА ОПЛАКВАНИЯ НЯМАМ С ИЗКЛЮЧЕНИЕ НА ТОВА, ЧЕ СЛЕД КАТО СЛОЖИХ НАФТА ОТ ЕКО ДВИГАТЕЛЯ ЗАПОЧНА ДА ТРЕСЕ М/У 1100-1200 ОБОРОТА НА ПРАЗЕН ХОД НО СЛЕД КАТО ИЗГОРИ ВСИЧКАТА ГНЪС И НАПЪЛНИХ ОТ РОМПЕТРОЛ ВСИЧКО Е О.К/ СЛАГАМ И ДОБАВКА КАСТРОЛ ТДА/.ДНЕС ТЕМПЕРАТУРАТА БЕШЕ -14 И НИКАКВИ ГРИЖИ.ВСИЧКО ОСТАНАЛО В ТОЗИ АВТОМОБИЛ /КАТО ИЗКЛЮЧИМ НЯКОИ ЛОШО НАПАСНАТИ ЕЛЕМЕНТИ ПО КУПЕТО/ Е НАПРАВО ВЪЗХИТИТЕЛНО.ВОЗИЯТА Е МАЛКО ТВЪРДА НО НА МАГИСТРАЛА Е ИЗКЛЮЧИТЕЛНО КОМФОРТНА.
ЗАСЕГА ТОЛКОЗ. НАДЯВАМ СЕ И ЗА В БЪДЕЩЕ ДА НЯМАМ ПРОБЛЕМИ.ЦЕНИТЕ НА РЕЗЕРВНИТЕ ЧАСТИ ЗА ДВИГАТЕЛЯ СА УЖАСНИ , А СЛЕД ПРОУВАНЕ ТЕЗИ ЗА ХОДОВАТА ЧАСТ СА СЪВСЕМ ПРИЕМЛИВИ.
УСПЕХ
Колега карам го (1,6 d) вече близо година и мога само суперлативи да изброявам.
Изключително комфортно возене на добър път(без дупки), много добро спиране и изключителен разход. Още ми рано да казвам за ремонти защото сме в гаранция, но не очаквам да са повече отколкото на другите.