Волво Клуб - България

Full Version: Въпрос около запалката на колата
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
здравеите.онзи ден реших да си зареда телефона в колата.слагам зарядното в запалката и нищо.не зарежда.слагам запалката да видя дали въобще работи нещо и си я нагорещи.после пак пробвах със зарядното и пак не ми зарежда телефона.пробвах и с трансмитер - нищо.някаква представа от какво може да е проблема


става дума за в70 2001 година
Здравей , при мен сащо са се случвали тези неща и причината според мен е от зарядното някое прекъснато кабелче,пластините не прилепват или е изгоряло бушончето в самото зарядно ,то се намира в предната част разварта се пръстена изкарваш и сменяш ако е нужно , а може да е с болчета абе не е философия :wink:
Здравей колега,
Проблемът ти е в масата след като запалката ти работи - гнездата на нашите коли са стандартни, но са с една полуидея по-тесни - провери зарядното, трансмитера и кавото там включваш дали е пъхнато до край - може да ти се наложи да понатиснеш здраво ако скобите за маса куплунга са с добри пружинни свойства.
Това е от мен - щом запалката работи проблемът ти е в контактуването на другите устройства -успех!
JAMIX Wrote:Здравей , при мен сащо са се случвали тези неща и причината според мен е от зарядното някое прекъснато кабелче,пластините не прилепват или е изгоряло бушончето в самото зарядно ,то се намира в предната част разварта се пръстена изкарваш и сменяш ако е нужно , а може да е с болчета абе не е философия :wink:

И според мен проблемът ти е в зарядното - пробвай го на друга кола, ако работи имам чаркове от гнездото на запалката - ще ти ги подаря.
Здравейте.
Зарядното и трансмитера си работят.Както при мен така и в други коли.С натискане не съм пробвал още , защото ме е страх да не счупя нещо :mrgreen: .Довечера ще пробвам със сила
Колеги, и с натискане не става.
Здравей колега,
казваш, че запалката ти работи - това означава, че на гнездото за запалка имаш и "+" и "-".
При запалката "-"-а е по цялата обиколка на буксата, докато при трансмитера и зарядното са само по две метални пластини от страни.Според мен е контактна история.
Огледай добре гнездото за запалката от вътрешната страна и най-добре го зачисти, защото предполагам, че имаш проблем с масата на буксата - "+" имаш, защото в противен случай няма да ти сработи самата запалка, но нищо не ти пречи да погледнеш/зачистиш/ и него.
След като работи запалката няма дначин да не работят и другите устройства - УСПЕХ!