Волво Клуб - България

Full Version: Разлика Вовло с40/в40 преди и след 2000 година
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Пускам темата защото ми се иска да поговорим над въпроса :
-колко пропускаме като караме волва от първа фаза
според това ревю
<!-- m --><a class="postlink" href="http://testdrive.bg/testdrive/preview115.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://testdrive.bg/testdrive/preview115.html</a><!-- m -->
имало големи разлики в колите...пък аз си мислех ,че са само козметични промени...Там се говори з анесравнима разлика в возия :? трудно ми е да повярвам само на някой зурналист...Нека разнищим въпроса ...То от статията ако и се вярва да продаваме първите фази и като си купим втора фаза все едно сме с други коли 8)
Много интересна статия или поне за мен е такава...Аз също не подозирах, че има толкова разлики между първа и втора фаза. За мен разликата беше в няколко елемента от интериора и външния фейслифт който ползват много производители да "съживят" някой поотживял модел...Не съм предполагал, че има толкова много "хардуерни" промени. Аз лично имам В40 втората фаза от 2002 година, карал съм за малко В40 първа фаза от 97 година но не забелязах разлики във возията, може би ако се кача да карам на по дълъг път ще се усети, направи ми впечатление седалката която ми се стори по твърда, волана не така прецизен, двигателя (1,8 бензин) малко муден до 2500 оборота, но това може и да беше някаква повреда. Нека колегите да споделят и те дали са забелязали нещо...
Ами тези неща ги бях изчел и аз и затова щом насъбрах пари достатъчно за след 2000 година, започнах да търся по-късна генерация.
Отделно от тези разлики мисля, че след 2000г пасажерската възд възглавница е стандарт. Втора фаза се предлага и само с комън рейл дизелови двигатели.

В статията пише също, че промени по екстериора няма, но всъщност са променени предна и задна броня, заедно със страничните габарити, задния ПВЦ капак също е изменен леко. А да - и емблемата отпред вместо на черен фон става на син Smile
Статията си е точно написана и без излишнш залитания. Проблеми има, но шведите не са спали, а са работили за решаването им.Ако тогава ксенона е бил измислен, даже е нямало да има досадния проблем с фаровете-лично мнение.
Чел съм ,че Волво С/В 40 след 2000 г. са със по-качествени матириали на интериора, с по-добро изработено окачване.

Слабо място и на двете ,,фази" , както ги нарече МаксБасс обаче си остава големия тръбопровод(маркуча) за антифриз до радиатера или по-скоро скобата, която го държи.
Много фенове на волво С 40 съветват настойчиво да се проверява щателно нейното състояние, защото се чупела...
ахахаха значи уцелен съм в ахилесовата пета...Харесвам си колата ,но като знам ,че има по-добро и се побърквам Big Grin
някой да иска бартер :lol: сега сериозно ми се вихри мисълта за подмяна с някакво т4....Но нека почакаме няколко месеца да видим на къде бие кризата Smile аз от време на време оглеждам за т4 без значение с40 или в40 ,но много рядко се мяркат в немското мобиле...За кола оттук като ги знам кви дрънкулници мъкнат ме е страх...
Но определено статията ме обърка....тцтц....някой да си търси волво Big Grin
Хах пък ейсега разглеждах в аутоскаут....И е лудница...С40 или в40 втора фаза с турбо мотор е все над 3-4 хилядеи евро Smile пък при нас пълно с волва за по 4-6хиляди лева...Представете си какви кошници вкарват ...Ужас...На запад хубаво волво струва много...Ама заради тея тъпи джамбази тук падат цените и на нашите коли(визирам ншите хубави и подържане съвестно)
Аз знам ,че много от нас ако решат да си продадат волвата реално трябвва да вземат 6-8 хиляди ,а на нашия пазар ни сепредлагат междо 4 и 6....Тъпо тъпо тъпо Smile
MaxBass Wrote:Хах пък ейсега разглеждах в аутоскаут....И е лудница...С40 или в40 втора фаза с турбо мотор е все над 3-4 хилядеи евро Smile пък при нас пълно с волва за по 4-6хиляди лева...Представете си какви кошници вкарват ...Ужас...На запад хубаво волво струва много...Ама заради тея тъпи джамбази тук падат цените и на нашите коли(визирам ншите хубави и подържане съвестно)
Аз знам ,че много от нас ако решат да си продадат волвата реално трябвва да вземат 6-8 хиляди ,а на нашия пазар ни сепредлагат междо 4 и 6....Тъпо тъпо тъпо Smile


Аз в една от дупнишките автокъщи , какви С 40 и С 70 съм гледал............ :evil: Просто...........джамбазите са за убиване.
На една С 40 дори след като я бяха изчукали тенекеджиите(явно) бяха объркалри надписите на задните калници......бяха ги олбърнали, сменили им бяха местата. :x
Какво да правиш, при нас в България всичко е изкривено опорочено.....
Това, което мога да споделя като собственик на VOLVO S40 (1996), че наистина проблема с фаровете е доста сериозен и дразнещ при този автомобил.
pelty Wrote:Това, което мога да споделя като собственик на VOLVO S40 (1996), че наистина проблема с фаровете е доста сериозен и дразнещ при този автомобил.

Даа...късите светлини никакви ги няма.Все едно си на габарити...........
Pages: 1 2