Волво Клуб - България

Full Version: последните модели
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Volvo ще представи различна глава от историята по време на тазгодишното изложение за ретро автомобили Techno-Classica в Есен, което ще се проведе от 26 до 30 март. Този път шведската компания ще представи малко известните си автомобили, направени специално за обслужващата сфера. Поводът е 80-годишнината от първата корпоративна сделка на компанията за доставка на служебни автомобили.
През 1928 г., във втората година от историята си, Volvo доставя 70 автомобила OV4 във версия пикап на шведската телекомуникационна компания. Някои от тези автомобили все още са запазени, но няма нито един реставриран. Затова най-старият служебен автомобил на Volvo на изложението в Есен ще е линейката PV824 от 1947 г. Най-странният автомобил пък ще е движещият се по релси PV831 от 1953 г., който е използван за инспекция на влаковите линии. Най-младият автомобил на изложението ще е Duett 210 от 1968 г., ван, използван от шведската телекомуникационна компания през 60-те и 70-те години.
Заедно с представените автомобили Volvo ще направи и изложба на технологиите за коли от обслужващата сфера, както са се развивали през годините. Повечето от тези автомобили не са познати извън Швеция, така че се очаква да станат голяма атракция за колекционерите.
Volvo ще представи различна глава от историята по време на тазгодишното изложение за ретро автомобили Techno-Classica в Есен, което ще се проведе от 26 до 30 март. Този път шведската компания ще представи малко известните си автомобили, направени специално за обслужващата сфера. Поводът е 80-годишнината от първата корпоративна сделка на компанията за доставка на служебни автомобили.
През 1928 г., във втората година от историята си, Volvo доставя 70 автомобила OV4 във версия пикап на шведската телекомуникационна компания. Някои от тези автомобили все още са запазени, но няма нито един реставриран. Затова най-старият служебен автомобил на Volvo на изложението в Есен ще е линейката PV824 от 1947 г. Най-странният автомобил пък ще е движещият се по релси PV831 от 1953 г., който е използван за инспекция на влаковите линии. Най-младият автомобил на изложението ще е Duett 210 от 1968 г., ван, използван от шведската телекомуникационна компания през 60-те и 70-те години.
Заедно с представените автомобили Volvo ще направи и изложба на технологиите за коли от обслужващата сфера, както са се развивали през годините. Повечето от тези автомобили не са познати извън Швеция, така че се очаква да станат голяма атракция за колекционерите.
Това го намерих с клуб Volvo - Portugal
Това го намерих с клуб Volvo - Portugal
Ей това е колата!!! Big Grin

Почвам да пестя от закуски и спирам памперсите на детето , заклевам се Tongue
Наистина са направили страхотно купе. BMW, Porshe, Lexus, Mercedes и другите от класа ще трябва да се посместят. Имат сериозен конкурент :twisted:
Ей това е колата!!! Big Grin

Почвам да пестя от закуски и спирам памперсите на детето , заклевам се Tongue
Наистина са направили страхотно купе. BMW, Porshe, Lexus, Mercedes и другите от класа ще трябва да се посместят. Имат сериозен конкурент :twisted:

Моделите S40, C30 и C70 на шведската марка спечелиха първи места в своите категории в годишната класация на „АутоПасифик” за най-добрите модели за 2008 г.

Volvo е победител в три сегмента в тазгодишната класация на американската компания за автомобилно проучване „АутоПасифик”. Нейни изследователи са направили проучване, за да определят най-добрите модели за 2008 г. Те са се допитали до собствениците на нови автомобили, които са оценили колите си по 15 ключови характеристики.
Според резултатите на „АутоПасифик” Volvo S40 печели безапелационно първото място в категорията „Идеален луксозен автомобил от среден клас”. Моделът е получил високи оценки за дизайн, екстериор, интериор и системи за безопасност.
В категорията „Компактен луксозен автомобил” Volvo е с едни гърди пред останалите с модела C30. Той е впечатлил собствениците си с емоционалния си и същевременно с това рационален външен вид. Потребителите отличават още гладката возия, системите за сигурност и високите технологии, вградени във Volvo C30.
Друг Volvo отличник в класацията на „АутоПасифик” е Volvo C70. Моделът е впечатлил с богатото си оборудване в категорията „Имиджови автомобили”. Интересно е да се отбележи, че голяма част от участвалите в анкетата са на мнение, че дизайнерите и инженерите на Volvo разбират много добре своите потребители и задоволяват в максимална степен техните потребности.



[Image: attachment.php?thumbnail=5576]

[Image: attachment.php?thumbnail=5575][Image: attachment.php?thumbnail=5574]

Моделите S40, C30 и C70 на шведската марка спечелиха първи места в своите категории в годишната класация на „АутоПасифик” за най-добрите модели за 2008 г.

Volvo е победител в три сегмента в тазгодишната класация на американската компания за автомобилно проучване „АутоПасифик”. Нейни изследователи са направили проучване, за да определят най-добрите модели за 2008 г. Те са се допитали до собствениците на нови автомобили, които са оценили колите си по 15 ключови характеристики.
Според резултатите на „АутоПасифик” Volvo S40 печели безапелационно първото място в категорията „Идеален луксозен автомобил от среден клас”. Моделът е получил високи оценки за дизайн, екстериор, интериор и системи за безопасност.
В категорията „Компактен луксозен автомобил” Volvo е с едни гърди пред останалите с модела C30. Той е впечатлил собствениците си с емоционалния си и същевременно с това рационален външен вид. Потребителите отличават още гладката возия, системите за сигурност и високите технологии, вградени във Volvo C30.
Друг Volvo отличник в класацията на „АутоПасифик” е Volvo C70. Моделът е впечатлил с богатото си оборудване в категорията „Имиджови автомобили”. Интересно е да се отбележи, че голяма част от участвалите в анкетата са на мнение, че дизайнерите и инженерите на Volvo разбират много добре своите потребители и задоволяват в максимална степен техните потребности.



[attachment=5576]

[attachment=5575][attachment=5574]
Pages: 1 2 3 4