Волво Клуб - България

Full Version: Хвръкна ми капачката на антифриза
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Колеги, дайте някакъв акъл. Всички знаете за студовете, минус 15 градуса е било сутринта в града, в който живея. С дизел 1.9 с40 съм, 2000 г.

Сутринта опитах да запаля и след като не успях 4-5 пъти, вдигнах капака. Капачката на антифриза беше отворена и лежеше вурху тубата наопаки, а течността е на дъното на тубата. Оставих колата за да не закъснея за работа. Утре ще я карам в сервиз. В петък нямаше признаци на никакви проблеми, а в събота и неделя изобщо не съм палил. Сменил съм целия антифриз в сервиз преди месец. Купих им 3 туби концентрат. След това съм поглеждал в тубата и нямаше данни да тече - беше си на нормалното ниво.

Имам лошо предчувствие.
Здравей колега! Кофти преживяване...Сещам се за няколко неща: заминала гарнитура на главата и от налягането е избила капачката, замръзнал антифриз, избил е нагоре през капачката после се е стопил и е паднало нивото, просто си забравил да я сложиш при някой от проверките и е хвъляло нагоре в движение. Пожелавам ти да е последното Big Grin Big Grin Big Grin Ако е гарнитура е трябвало да ти грее и отзад да си като парен локомотив и би трябвало да си забелязал освен ако не си се придвижил на късо разстояние, за замръзналия антифриз няма смисъл да обеснявам колко "качествени" се продават а забравената капачка ми се с случвала и на мен.... Big Grin Big Grin Big Grin
Здравей, благодаря ти за насоките. А ако съм я сложил, но не съм я затегнал? Най-вероятно това е станало и е паднала.

Какво ще рече да се е стопил антифриза, може ли това да стане? По-скоро се е изпарил. Какви може да са щетите при това положение...? Cry
McQueen Wrote:Здравей, благодаря ти за насоките. А ако съм я сложил, но не съм я затегнал? Най-вероятно това е станало и е паднала.

Какво ще рече да се е стопил антифриза, може ли това да стане? По-скоро се е изпарил. Какви може да са щетите при това положение...? Cry

Ако не си я затегнал, като е загряла колата се покачва налягането и е избила капачката и е излязло и известно количество антифриз. Дано е това! Иначе за антифриза имах в предвид точно стопил а не изпарил или ако си бил с ментелив антифриз нищо, че казваш, че си слагал концентрат скоро е възможно той да е замръзнал през ноща и след като е замръзнал той се разширява и да е избил нагоре през капачката, казваш ,че не си палил колата 2 дена, възможно е през това време замразналият антифриз (избил капачката) да се е стопил от по-топло време примерно през деня и да се е втечнил и паднал надолу, последствията са от спукан радиатор до спукана глава Sad Sad примерно....
Виждал съм при напълно отворена капчка (разбирай просто несложена по всяка вероятност забравена) след движение по магистралата не остава никаква охладителна течност... Та най-добре да е последното.
Колкото за затягането: капачката сама да падне се съмнявам - тя така или иначе си има клапанче, отделно като е незатегната изпуска. По-скоро е забравена Wink Ако наистина те съмнява глава или гарнитура, след като сипеш читав антифриз, поглеждай после дали имаш загуби от него и дали е пръскало от капачкта и може да отидеш и да тия проверят за изгорели газове в охладителната течност... Също така след и за сажди в антифриза.
Последния вариант - клапанчето на капачката да се е скапало и да вдига налягането... :roll:

BOCK GT1

Забравена капачка или нестегната - със сигурност. Няма друг вариант :!:
Задължително си провери "гъстотата" на антифриза.
След това ще се изясни цялата картинка. :?
Сутринта дойдоха от СБА и взеха колата. Добре, че имам една абонаментна карта от тях, препоръчвам ги. Оказа се, че няма нищо общо с антифриза. Изгорели са три от 4-те подгряващи свещи и ги смених. Хвръкнаха 100 лв.
Благодаря ви за мненията, оказа се че положението не е толкова критично и дори вината изобщо не е в колицата. Използвах случая да сменя и горивния филтър /щото не е сменян от пролетта/, така че и времето не е загубено.
Това за подгряващите свещи е ясно,но защо все пак ти е хвръкнала капачката - не е била затворена добре или нещо друго.Ако ти е хвръкнакла по време на движение нали щеше да видиш пара и целия двигател щеше да е полят.
McQueen Wrote:Сутринта дойдоха от СБА и взеха колата. Добре, че имам една абонаментна карта от тях, препоръчвам ги. Оказа се, че няма нищо общо с антифриза. Изгорели са три от 4-те подгряващи свещи и ги смених. Хвръкнаха 100 лв.
Благодаря ви за мненията, оказа се че положението не е толкова критично и дори вината изобщо не е в колицата. Използвах случая да сменя и горивния филтър /щото не е сменян от пролетта/, така че и времето не е загубено.
И аз днес ги смених всичките...Нито една не работеше как съм палил не се знае и то при тия студове Big Grin Big Grin Big Grin На мен ми струваше 130 лв
tronixxx Wrote:
McQueen Wrote:Сутринта дойдоха от СБА и взеха колата. Добре, че имам една абонаментна карта от тях, препоръчвам ги. Оказа се, че няма нищо общо с антифриза. Изгорели са три от 4-те подгряващи свещи и ги смених. Хвръкнаха 100 лв.
Благодаря ви за мненията, оказа се че положението не е толкова критично и дори вината изобщо не е в колицата. Използвах случая да сменя и горивния филтър /щото не е сменян от пролетта/, така че и времето не е загубено.
И аз днес ги смених всичките...Нито една не работеше как съм палил не се знае и то при тия студове Big Grin Big Grin Big Grin На мен ми струваше 130 лв



�Е...за съжаление щастието не е пълно.Вие колеги с дизелите, при Вас е по-сложничко малко в това време.
Това всъщност е единствения по-сериозен недостатък на модерните дизелови агрегати.
Pages: 1 2