Волво Клуб - България

Full Version: ключ за фаровете на волово s40
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Ръководството е за модели 2000 год., но след като работи при колегата, явно не е нововъведение.
Прилагам превод на инструкцията по смисъл:

"The S40 and V40 come from the factory with daytime running lights activated. Carry out the
following steps if you will deactivate them. These steps may be carried out again to reactivate and
deactivate the daytime running lights as desired.

Programming for On or OFF
Turn the headlight switch to position *.
Turn the ignition key in position II.
Pull the turn signal lever towards you and hold it while turning the headlight switch to position 0.
If the green light underneath the headlight switch is on the daytime running lights are on."

Фабрично режима "daytime running lights" за S/V40 е активиран. Изпълнете посочените стъпки, ако искате да го деактивирате.
Процедурата може да бъде извършвана многократно за реактивиране/деактивиране на режима.

1. Поставете ключа за светлините в положение "габарити"
2. Завъртете ключа за запалване в положение II (на "контаккт")
3. Дръпнете нагоре лоста за превключване на светлините, задръжте го в това положение и върнете ключа за светлините в положение "0"

Ако зелената лампичка (индикатора на ключа за светлините) остане да свети, режима "daytime running lights" е активиран.
мамка му при мен това не ще да стане Sad 2.0 турбо 160 кончета и магаренца
Не всички коли имат тази функция, зависи за коя държава е произведена. Тези за Италия нямат. Ключа на фаровете се разглобява лесно.

1. Отвиват се 2та винта отдолу.
2. Повдига се нагоре и напред целия панел с въздуховода, в горния краи се държи на голяма щипка и иска 'голям чук' за да откачи. Щипката носи на бой.
3. Ключа е закачен с щипки за панела, самият ключ също се разглобява с щипки.
4. Би трябвало да може да се оправи, няма особено чупливи части вътре, но има части който се разместват.
joro74 Wrote:Не всички коли имат тази функция, зависи за коя държава е произведена. Тези за Италия нямат. Ключа на фаровете се разглобява лесно.

1. Отвиват се 2та винта отдолу.
2. Повдига се нагоре и напред целия панел с въздуховода, в горния краи се държи на голяма щипка и иска 'голям чук' за да откачи. Щипката носи на бой.
3. Ключа е закачен с щипки за панела, самият ключ също се разглобява с щипки.
4. Би трябвало да може да се оправи, няма особено чупливи части вътре, но има части който се разместват.
ммм да италианци сме ние ...Нищо ...здраве да е!
И моята е италианка но съм го пробвал номера и става при мен,сега съм си го изключил но зимата го ползвах.
mongoose Wrote:И моята е италианка но съм го пробвал номера и става при мен,сега съм си го изключил но зимата го ползвах.
то реално ако не ги намаля на мен не ми върши работа...Аз на позия фарове като угася двигателя ми угасава и фарове и габарити...
И при мен е така,даже многократно съм се чудил как мога да си оставя колата на габарити без да съм в нея,а за тоя режим разликата е че няма дълги,има докато дърпаш лоста,пуснеш ли го и дългите гаснат,толкова бях свикнал да не си пускам фаровете зимата че една нощ се чудя де са ми дългите,доста време мина докато се усетя че несъм врътнал копчето на фаровете :oops: .
Здравейте,
имам едно питане към колегите, които ползвата тази функция - кога светват късите, преди или след запалването на двигателя? Иначе казано, когато функцията е включена и дадеш на контакт, венага ли светват късите или след като запалиш двигателя?
Предварително благодаря за инфото!
Светват при даване на контакт и загасват при стартер. Системата до 2000 година е на просто реле, няма "умен" софтуер.
Мерси Жоро,
....в такъв случай обаче къде ли е дълбокия замисл на тази функция като изглежда, че няма разлика дали си включил нея или си оставил ключът за фаровете на къси Smile
Pages: 1 2 3 4