Волво Клуб - България

Full Version: Харесват ми V40 кажете ми нещо за тях.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6
Е виш сеа не се сетих за коментарите, дано има картинки,чертежи и схеми пак ше са ми от помощ.А кога остане повече време се мятам из форума,че някой неща са ми Х /хикс/ табло и екстри. Щото пак се почва "с начале" масла,ремак,аксиален лагер обезателно и др.Ма поне ше ги купувам и подменям с голем мерак и интерес.
[color=#FF8040]
bg_tiger1978 Wrote:
vin_d Wrote:
veselin4o Wrote:А някой от Пазарджик,колеги,дали има такива? Интересуват ме такива хора от града най-вече за данъка-и аз се сдобих преди 2 дни с В40-2.0,140 к.с. Пък и за други въпросчета,досега никога не бях обръщал внимание на волво,ама като седна жената вътре и като се повозихме,вика-край аз друга кола не искам,или купуваме такава или никаква,и аз кво да правя Big Grin Абе много е яка,бая дзвер си е,много е красива,спор няма,и возията ми допадна адски-обичам по-стегнато окачване,по-твърдо,жестоко стабилна е...


и на мен доста ми допада комбито,по-късо е с 15см и по-тясно с 10см. от кромата.Водят го спортно комби,твойто си е доста спортно 140кс.Данъка е "Дължим данък 169.95 лв." Пак зависи от града кадето е регистрирана.

Поздрави на всички и безавариини км.на водачите от Пазарджик.
това за данъка не е вярно, на повечето места е различен, моя за пежото, 155 коня е около 210 кинта а за волвака 115 коня до сега не съм го плащал , но ще е около 160 ,до колкото знам данъка идва около 1,85лв./на киловат, за всеки град обаче е леко различна стойност... приготвяи двеста кинта и ти си човека Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin

Ами,да,като се плаща винаги е различно , знам го тоя сайт...Абе , да ,доста кинти са , но смятам , че е по-важно колата да се уцели сносна , без проблеми . Пък не може хем да върви , хем да е малко пари , хем да е голяма и удобна , е , не става , всичко си иска своето . Между другото , чак утре пристигат документите , докарана е с копието на оригиналните... Най-после , омръзна ми , нямам нерви вече , дай боже да не ме изненадва с неприятни нещица. И да си кажа,понеже все съм бил на ауди и фолксваген темата досега , пластмасата е с почти отвратително качество и като здравина , ама това да е кусура дано , айде и на мен стискайте палци .
На всички колеги дълги безаварийни ...
gramov Wrote:
vin_d Wrote:Ами лек ден и вече по-срещи ма нз.кога,събота сме на раб. пък и минетка и винетка треба да зема.
А честито, най-после приклиючи твоята сага Smile Дано си взел здрав екземпляр. Ако имаш възможност направи и някоя снимка, да видим и ние.


ами неска я измих за сефте от както е в мен повече от месец.Одихме на малък питник и направих малко снимки да се похваля с В40,тя кат се имие заприличва на убава кола.


Даже на малката колата зехме не се притеснявам за място,згъната детска количка,кола кат на снимката и 2ва сандъка с инструменти и още др.боклуци в комбито и има място.
Но не ми харесва как се държи стрелката на темературата нацепих я малко колата и дигна градуси, като падна малко сняг миналата седмица с летните гуми с малко буксувания и пак дигна градуси.Некой да каже на ко м/е да се дължи тва,че тоз мотор ми е непознат.
Или ти задържа термостата или не ти се включва перката на вентилатора. Минах по тоя път вече. При мен се оказа термостат, на който уплътнението на отвора се беше отделило от метала и беше застанало на отвора. Така при отворено положение на термостата не можеше да минава достатъчно количество охлаждаща течност и двигателят загряваше над нормалното /влизаше в червената зона/. Махнах уплътнението и сега през зимата пък трудно загрява. Ама лятото вече нямам ядове. За през зимата слагам един картон зад решетката на радиатора, за да може да загрее. Купих нов термостат, но пусти мързел...
Между другото, къде си снимал? Имам предвид мястото.
ами месноста е покрай Търг. и му викаме Парка срещу Белия кон.Точно преди кофти завойте след Търговище.

Аве струва ми се че добре достига средна температ. на охлажд.течност но като я вкарам в обороти и ги дига доста.Ами май не съм ги чувал перките да работят некой ден и тва ще оправам.А освен червената зона на стрелката има и една др.светлина червена пак на охлажд.течн.,прави си прави си проверка преди да запаля тя на колко светва.Следващия път ше пипам радиатора долу и гора дали е еднаква темературата.



А и друго мн.ми е интересно резерварчето над серовото за спирачн.течн. нещо не моа да му развия капачката да провера как е вътре нивото на дот4.Как се развива дали има нещо по-особенно,че голем напън му дадах не ще и не ще да се развие ???

BOCK GT1

Съвет 1-ви и единствен като начало:
Измий с водоструйка радиаторите.
Обилно.
Отпред.
И докато спре да капе мръсна вода от тях :!: :!: :!:
Друго НЕ пипай засега. :wink:
Благодаря за съвета BOCK GT1 беха ми казали за таз процедура ма забравих малко ще я направа и то скоро да видим къв ще е резултата.
А за тва ко ше ми кажете,гледам има кабели букси към резерварчето м/е да са за нивото на спирачн.течност /като на старата/ но по-убаво ще е да я погледна.



vin_d Wrote:А и друго мн.ми е интересно резерварчето над серовото за спирачн.течн. нещо не моа да му развия капачката да провера как е вътре нивото на дот4.Как се развива дали има нещо по-особенно,че голем напън му дадах не ще и не ще да се развие ???
На сервото капачката наистина се развива доста трудно, ако не си я развивал продължително време. Развива се със повечко сила. Държиш с една ръка казанчето отдолу да не се счупи , а с другата напъваш да развиеш капачката. И аз минах по тоя път. Даже тема бях пуснал с питане как става развиването.
Относно загряването, провели дали в продълговатия отвор на радиатора под регистрационния номер нямаш един пластмасов капак. Той служи да се затваря зимно време обдухването на радиатора. Слага се през есента, когато температурите паднат. Аз нямам такъв и си търся. Провери при теб как е. А лампата за температурата трябва да светне при навлизане в червената зона, макар че при мен не е светвала /при теста преди палене светва, но при реално навлизане в червената зона не ми е светвала/. Имай предвид и друго- при продължително каране в зоната на турбото /над 1800-2000 оборота/ преди гасене на двигателя трябва да го оставиш 4-5 минути да работи на празен ход, за да се охлади турбото. След това се гасиш. Иначе може да останеш назад с едни поне 1000 лева за ново турбо.
milenhr Wrote:На сервото капачката наистина се развива доста трудно, ако не си я развивал продължително време. Развива се със повечко сила. Държиш с една ръка казанчето отдолу да не се счупи , а с другата напъваш да развиеш капачката. И аз минах по тоя път. Даже тема бях пуснал с питане как става развиването.
Относно загряването, провели дали в продълговатия отвор на радиатора под регистрационния номер нямаш един пластмасов капак. Той служи да се затваря зимно време обдухването на радиатора. Слага се през есента, когато температурите паднат. Аз нямам такъв и си търся. Провери при теб как е. А лампата за температурата трябва да светне при навлизане в червената зона, макар че при мен не е светвала /при теста преди палене светва, но при реално навлизане в червената зона не ми е светвала/. Имай предвид и друго- при продължително каране в зоната на турбото /над 1800-2000 оборота/ преди гасене на двигателя трябва да го оставиш 4-5 минути да работи на празен ход, за да се охлади турбото. След това се гасиш. Иначе може да останеш назад с едни поне 1000 лева за ново турбо.


А как 2 оборт.ритам я тоста, старата 2.5тди го щадих тва го цепя често дори рядко до 3-3500.За охлаждането ми е правило, даже и при умерено каране в града винаги я оставам да поработи на място закон ми е.

За тоз пласмасов капак нз.но ме вкара в филм да го търса,тва да не е голем капак който затваря целия продълговат отвор м/у халогените.

А др.колко моа да карам в резерва,горивото нафта мотора 1.9 тди 90кс. при мн.слабо градско каране /трафика/
смисъл искам да изпразна резервара мах да му сложа нафталина с добавка пък и малко да си я засека.Чакам нафта на тънкана и тогаз моа по-конкртено да и вида разхода.
Колеги нема ли кой да ми драсне за тва което ме мъчи.
Колко моа да карам спокойно в резерва доло-горе мисалта ми е да искарам МАХ км. със светеща резерва на горивото,да сложа нафта и добавка за дюзите профилактично,да и засека разхода щото докат не ме уредат с гориво тънкана да го напълня нема да моа да я засека точно /обещаха ми скоро уш/
Свети резерва пък показва стрелката м/у 20-40 може би 30лтр. :roll:
Pages: 1 2 3 4 5 6