Волво Клуб - България

Full Version: Харесват ми V40 кажете ми нещо за тях.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6
Съвета ми е да не рискуваш да пробваш колко ще изкараш на резерва. Щото ще ти свърши някъде нафтата и после има да въртиш като луд, докато подкачиш горива и обезвъздушиш системата. Дупе да му е яко на акумулатора ти. И на теб. Не гледай стрелката. Светне ли ти лампата, доливай. Другото което е, ако долееш след светване на лампата до гърловината на резервоара, ще можеш да разбереш със сигурност на колко литра нафта ти светва. Резервоара е 70 литра. Като извадиш количеството на долятото , ще ти даде остатъка в резервоара, при който ти светва лампата. Това е което мога да ти дам като съвет.
А на въпроса колко можеш да караш с резерва, смятай разхода градско около 8-9/100км. Тоест, ако ти светва лампата на 7 литра, можеш да изкараш с тях още максимум около 80 км градско. Ама първо трябва със сигурност да разбереш на колко ти светва лампата.

BOCK GT1

milenhr Wrote:Съвета ми е да не рискуваш .... Резервоара е 70 литра. Като извадиш количеството на долятото , ще ти даде остатъка в резервоара, при който ти светва лампата.......... Това е което мога да ти дам като съвет.

Резервоарът е 60 л.
И при спокойно извънградско каране, с него спокойно можеш да изминеш над 1000 км :!:
Вярно, извинявам се за подвеждащата информация.
vin_d Wrote:За тоз пласмасов капак нз.но ме вкара в филм да го търса,тва да не е голем капак който затваря целия продълговат отвор м/у халогените.
Да , точно така. Аз вече се уредих с такъв. Днес го получих от колега от форума, който ми го продаде срещу скромна сума. Утре ще го снимам и ще постна снимки тук. И каталожен номер също, ако го пише.
Ето снимки. Каталожен номер 30882387[attachment=10853][attachment=10852]
ее определенно немам такоз обаче ше ми е интересно да вида как седи на мястото му.Направи снимка да видим как изглежда.
Ако не моа да си намера такоз ще карам зимата с кашон или неква маска отпред на цялата маска.




Пак да се върна към загряването на мотора 1.9дти с търсачките нещо не моа да се справям за да прочета некви мнения и се мятам наред да търса за притеснението ми.
Тукашен колега каза да измия радяторите обилно, не съм го направил но не мисля че ше има успех понеже е чист на вид,ще вида дали ще се оправи с тва.
Тръгнах да качвам днеска хижата да се вида с колеги и малко преди да стигна колата пак ми направи номер.
Мн.рязко дигна тепература на охлажд.течност по-уреда.Спрях без да гася мотора пипам маркуча корав,радятора долу студен м/е да се каже, горе топъл,развих капачката на разшерителния съд изфъска с малко пръски антифриз и падна стрелката и маркуча умекна.Притеснява ме тва че бързо загрява и се чудя дали ше е от термостат капачката на разшерителния съд или най-лошото гарнитура.

Допитах се до 2ма майстори и ми казват термостат или капачката,но ме учудва коравия маркуч,ще я погледнем с 3ти майстор как загрява студена и ше действам още утре по термостата.
Очаквам и вашите компетентни мнения.
Виж дали нямаш издухана гарнитура. Отвори разширителния съд , дай обороти на двигателя и гледай дали излизат мехурчета на повърхността. Излизат ли, не е добре работата. Може двигателят да е бил прегрявян преди това и да е изкривена главата. Друг вариант е лошо обезвъздушаване. Ама , за да ти прави такова налягане , че да ти се втвърдява маркуча, според мен има наличие на въздух в системата. Друга причина може да е неработеща водна помпа, неотварящ термостат и т.н. При мен го имаше същият проблем- маркуча в горната част на радиатора е горещ не се пипа, а в долната част на радиатора е напълно студен. Оказа се проблем с термостата, който отваряше, но отвора му се беше запушил от едно излязло уплътнение. В резултат антифриза не можеше да циркулира нормално и моторът загряваше. След премахването на уплътнението нямам проблем. При теб може проблема да е подобен, например термостата да не се отваря напълно и да не може да циркулира течността. Моят съвет е да започнеш със смяна на термостата и много добро обезвъздушаване. След това мисли за други причини. А това с отварянето на разширителния съд, докато двигателя работи или е все още горещ те съветвам да не го повтаряш. Може доста да пострадаш. Питай патило...
тва за отварянато на разжерителния съд да не ми говориш да не ме изпръска вряла вода,ако е тва го знам и е обасно без парцал или ракавица да се прави ма не мисля че е толкоз загряла че да хвърли гореща вода.


А инак колко пари прави термостат на 1.9тди 90кс.,че съм малко пробит до седмица.
Вече си писахме на скайп. Около 15-20 лева.
вече напълно съмненията ми се насочват към датчика /който е бил намокрен в автомивка/ показващ колко е теперат.на таблото.Одих при майстор пипа водата и маркучите като за топлина и отсече че не е толкоз колкото показва стелката.Пък и бех свидетел как студена /топла впоследстиве/ показва МАХ темерат.водата.Същия майстор ми каза да експериментирам да смъкна термостата и да карам без него демек на големия крък.Нема да е проблем за В40та ми се струва.Просто да видим как ше загрява.
Но др.мн.ме притесни че моя човек забеляза мн.малко балонче над металната гарнитура прави го рядко и само по едно балонче,м/е да не е претегната.

А за датчика на температурата на охлажд.течност мисля да го измера с мултицет,той ми каза на 10гардуса тр.да бъде 200ома на 80градуса колко било не съм сигорен ще го питам пак че не запомних мн.
Ако некой знае съпротивлението на датчиците на водата да каже че тук най-ше ги запомня да ги имам в темата.
Pages: 1 2 3 4 5 6