Волво Клуб - България

Full Version: P20 - нов малък автомобил на Volvo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Цялата статия тук => http://www.teknikensvarld.se/nyheter/100.../index.xml

Автоматичен превод:
P20 - нов малък автомобил на Volvo
Volvo отдавна работи по истински малък автомобил, по-малки от настоящите C30. Предстоящи минути на Volvo нещо - нарича P20 - ще се занимае с бъдещето борбата с предстоящите малки автомобили от Audi, BMW и Мерцедес.

Ниско тегло е една от основните съставки на по-ниска консумация, независимо дали на гориво е бензин, дизел, етанол, газ или електричество. По-малки автомобили са най-новите тенденции, най-силният звездни малък автомобил, на Ауди А1, който е появата на БМВ работи върху нов мини-версии, докато те гледам по всички свои собствени решения в малка кола сегмент. Toyota IQ вече са формирани в микро-класа училище и отвори вратата към ново мислене, които могат да бъдат само преди няколко години се счита, че би било мини-Астън Мартин, базирани на популярните японски микро-кола технология?

Новото Volvo P20 е кола, в размер на Фолксваген Поло ", достатъчно малки, за да бъдат енергийно ефективни, а достатъчно големи, за да забавлявам хората и уплътняване в съответствие с обичайните дизайн" Волво "и е достатъчно безопасно катастрофата.
Платформата на P20, предназначени за няколко вида на задвижването. От Разбира се, двигатели с вътрешно горене под формата на по-таксуват бензинови и дизелови машини, laddhybrider и чисто електрически решения. Стара прототипи V70 PHEV и BEV C30 показва, че Volvo инженери работят усърдно с частично и пълно електрификация, включително с агенция по енергетика и Ватенфал. Различните нужди на различните пазари да предлагат текущата работа с голям двигател и палитра Двигател, който е важен параметър за бъдещето bilutveckling.

Двигател-мъдър, той ще бъде едновременно три и четири-цилиндров дизелов DRIVE в краткосрочен и нисък и набит капака на двигателя. Можете да очаквате някои горещи T4 турбо бензин за американския пазар, за пример, C30 се продава само в силните си Т5 изпълнение в САЩ. Предно колело карам, разбира се, но възможността за laddhybridsdrift PHEV може да позволи на електрически карам на задните колела.

Дизайнът на P20 е все още неразкрита, но бившият директор дизайн Стив Матин и новоназначения Peter Horbury прекарат песни за спортен стил, но тази функция, с цел да страдат.
Площ единица губи все повече и повече, но Волво винаги ще бъдат признати за V-форма решетка и капака, широки бедра и маркирани ерекция отзад. Но това ъглово дизайн, който хората искат преди десет години с малки P12 колата не е нова P20.
Във вътрешността на нов малък автомобил на Volvo един префинен дизайн с някоя от скандинавските стил - това е добро представяне и няколко значими подробности, сгъваема задна седалка в съотношение 40/20/40, интегрирани места дете и възможност за безжична връзка.
В зависимост от това, което следващите китайски Geely Automobile собственици ще решат Volvo P20 (точното име името не е решено все още, отделни виж карето) да започне производство по някое време през 2013-14. Малка вероятност ще има в Torslanda, по-вероятно в Гент, но вероятно също и в Китай.

И още един източник...http://www.swedespeed.com/news/publish/V..._1735.html
Това като гледам си е чиста фиеста Confusedhock: [attachment=10155]
Яка количка...100% е на базата на фиеста Big Grin Big Grin Big Grin
Не ме кефи Sad . Това ли е духът на Волво? До Ц30 добре, по-малко вече мяза на тротинетка, а и тоя дизайн, нищо общо. Ще става за по-миниатюрни телосложения, за китайския пазар е идеален.
Това като ремърке на истинските Волва ли ще го продават? :roll:

Според мен се занимават с глупости, голф-ве има колкото искаш, за какво им е на волво да правят още един...
Ей сега вече ще видим истински тясно волво :twisted: :twisted: :twisted: ....то вярно, че всеки търси тясното, но не и в този случай :evil: :evil: :evil:
Явно на там вървят нещата дори и в премиум марките, примерите се увеличават - BMW 1 Series, Saab 9-1.
Макар че подобно возило сигурно трябва да го карам от задната седлка, то за всеки влак си има пътници.
Поне за мен проблема е, че се губи индивидуалността в дизайна. Към момента дори и една педя от Волво да се види в някой филм можеш да го познеш, а като го гледам това трябва да видя маската за да го позная. Sad
Ами аз мисля че просто за да са конкуренти на пазара са решили да пуснат и "малко" волво...Малките коли стават все по-търсени и имат все по-голям пазарен дял. Така, че всичко е пари.... Big Grin Big Grin Big Grin
Да...,за Азиатския пазар колата е перфектна Big Grin
Четох че в Япония за да си купиш лимузина,трябва за докажеш че имаш парко място за нея :? ,и там пределната скорост на движение е 100км.ч. 8)
И за какво ти е голяма кола тогава :roll:
абе за малкото Волво незнам, ама станах фен на автоматичния преводач :mrgreen: Big Grin

dango_ Wrote:Двигател-мъдър, той ще бъде едновременно три и четири-цилиндров

Предно колело карам, разбира се

карам на задните колела.

прекарат песни за спортен стил, но тази функция, с цел да страдат.

широки бедра и маркирани ерекция отзад.

интегрирани места дете и възможност за безжична връзка.
Pages: 1 2