Волво Клуб - България

Пълна версия: S/V 40 преди и след май 2000г.
В момента виждате орязана версия на нашия форум. Вижте пълната версия с подходящо форматиране.
Здравейте фенове,

От доста време наблюдавам този форум и смея да кажа, че имате много готина общост, особено сравнявайки я с тези на други автомобилни форуми. Съжалявам, че ще задам въпроси, на които вече е даван отговор в някаква степен, но някои неща не са ми съвсем ясни и се надявам да помогнете. Зная за функцията "търсене" и я използвах, прочетох и доста голяма част от съдържанието на този форум, но вярвам ще разберете, че има някои неща които строго зависят случая.
Така... Smile

Нека започна с това, че в момента търся първата си кола и разбира се тя трябва да е Волво. От малък съм фен на всичко скандинавско, прекарах и известно време в Швеция и ако преди това съм бил предубеден, сега просто не желая да чуя за друга марка. За съжаление обаче, както при голяма част от хората в нашата прекрасна родина бюджета е ограничен. Не ме разбирайте погрешно, сверявайки цени и т.н. съм сигурен че с моя доход бих могъл да си позволя поддръжката на такава кола, но просто стартовия капитал е ограничен. Готов съм да дам до 4000 за автомобил (+ още около 1000 за всички необходими неща, които се правят след покупката), като тази сума може да нарастне с около 2000 ако става въпрос за лизинг. Виждам, че тези пари вероятно няма да са съвсем достатъчни за читаво С/В 40 след май 2000г.
Затова ще ви помоля да ме посъветвате в какво точно се изразява разликата между този и по-ранния модел 96-00. От това, което прочетох зная че има разлика в базата на колата, която при новото Волво е малко по-дълга, и предния мост (каквото и да е това) на старата версия се износва по-бързо. Има разлика във фаровете, както и най-вече в материалите от които е съставен интериора. Въпросът ми е: до колко всичко това ще повлияе на колата като надеждност, честота на посещаване на сервиза и въобще общо погледнато. Заслужава ли си да изчакам доста (може би цените ще се покачат за 5-6 месеца), за да си взема по-новия модел?

Предполагам, че не е лошо да отбележа, че предпочитанията са ми за седан и за дизелов двигател 1.9, но за жалост тази комбинация е рядка, затова може би ще трябва да направя компромис и да се ориентирам към дизелово комби или бензинов седан. До колкото разбрах бензиновите двигатели освен, че не са толкова икономични, са и доста по-скъпи за поддръжка, до колко е вярно това и в каква степен е разликата?

И за финал: както виждате съм абсолютно неграмотен по отношение на автомобилите и ще имам остра нужда от помощ при огледа. Имам доверен човек, като обаче се съмнявам в количеството на неговия опит с марката. Та можете ли да ми препоръчате някого и да ми кажете евентуално колко би ми струвало това?

Мисля тези дни да отида и да погледна това: <!-- m --><a class="postlink" href="http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11265906113014371&f1=details" onclick="window.open(this.href);return false;">http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details</a><!-- m -->
Съдейки от цената, това че колата е внесена от Италия, това че се продава в софийска автокъща и това, че багажника е вдлъбнат, 90% става въпрос за много проблемен автомобил, но поне ми е близо, защо да не го погледна.
Това е и последният съвет, за който ще ви помоля: да ме насочите към оферти ако има такива и евентуално да споделите опит как сте закупили вашата кола (дали да чакам неопределено време, дали и от кого да поръчам да внесе и т.н.). И въобще реалистично ли е за толкова малко пари да си търся хубава кола или просто да взема нещо чобанско, докато се "опарича" :Р

Мерси предварително за помощта.
Ами погледни шофьорската седалка как е набръчката и събрана и ще разбереш колко е карана. Ако ти покажа на моята как изглежда същата седалка, ще разбереш разликата /при мен е идеално опъната/ Освен това тази кола е преди фейслифта, тоест старото С40, но по-нова година. Допълнителен минус е , че е внос от Италия, няма въздушна възглавница за пасажера, конзолата за СД-то е изтърбушена /липсва и СД/, задният десен габарит на бронята е бял на цвят или изобщо липсва /струва към 25 лева/, докато останалите са оранжеви, наличие на газово устройство което само по себе си говори за МНОГО юркане, липса на автопилот и т.н. Мисля , че за тези пари можеш да си вземеш доста по- добър автомобил, че даже и за по- малко пари, че даже и дизелов.
Басирам се че ако отидеш с 3 900 - 4 000 на ръка и го покараш малко като помърмориш после на джамбазина ще си тръгнеш тая кола. Big Grin Big Grin Big Grin
Пазара така се е спекъл че гледат на всяка цена да разкарат залежалата стока, че то БГ стана автоморгата на Италия май. Едно искам да кажа за специално този двигател - доста големичък разход дава в града (Сф примерно) при мен зимата 15 го приемам за нормал. Иначе си е спортна возия на скорости от 180 - 200 се кефиш стига да е читава де ...
Успех с покупката, но при всички положения я покарай и да има поне един разбирач с теб.
Специално за тази - тези фарове се слагат на следващата генерация. И ако ти кажат, че са ги сменили, за фасон, то трябва да са сменили и самата решетка (емблемата е изцяло черна преди фейслифта). За мен по-скоро колата е имала удар отпред...
milenhr написа:Освен това тази кола е преди фейслифта, тоест старото С40, но по-нова година.
По какво точно разбра, че е така? Аз се ориентирах най-вече по фаровете и емблемата. Какви са другите признаци? Smile

Също така в какво точно се изразява разликата преди/след фейслифта, освен гореизброените неща и това отразява ли се сериозно на качествата на самия автомобил. И естествено ако се сещате за някой, който ще си взима нова кола и продава старата ще слушам Smile
milenhr написа:Освен това тази кола е преди фейслифта, тоест старото С40, но по-нова година.
По какво точно разбра, че е така? Аз се ориентирах най-вече по фаровете и емблемата. Какви са другите признаци? Smile

Също така в какво точно се изразява разликата преди/след фейслифта, освен гореизброените неща и това отразява ли се сериозно на качествата на самия автомобил. И естествено ако се сещате за някой, който ще си взима нова кола и продава старата ще слушам Smile
По броните и интериора Wink Отвори една обява от 2001 примерно и ще видиш разликата по интериора от пръв поглед. Също така 1.8 двигателя за тази година, ако не се лъжа, трябва да е 122 коня Smile
По броните и интериора Wink Отвори една обява от 2001 примерно и ще видиш разликата по интериора от пръв поглед. Също така 1.8 двигателя за тази година, ако не се лъжа, трябва да е 122 коня Smile
heimdall написа:По какво точно разбра, че е така? Аз се ориентирах най-вече по фаровете и емблемата. Какви са другите признаци? Smile
Колега, фаровете и емблемата сами по себе си не говорят нищо за годината на колата. Например аз съм с пластмасова черна решетка на квадратчета, каквато се слага на колите 2003-4 година, но колата ми е 1997г. Фаровете ако река, утре мога да ги сменя с такива , като на горепосочената кола- кристални. Както са го направили много колеги от форума. Погледни броните и интериора вътре. След фейслифта броните отпред нямат пластмасов "нож" в долната част, а задната броня няма черни спойлери точни зад гумите /всичко вече е едно цяло/. Страничните габарити също много се различават- на новите са доста по- дълги и по- широки. След фейслифта централната конзола е оформена в едно цяло с подлакътника. Конзолата за управление на климатика също е доста различна- има шест бутона в долната част, а не три както е при старите. Врътките са доста по- малки по диаметър и т.н. Както каза колегата по- горе, погледни някоя обява за кола, произведена след 2002 и сравни с тази. Бързо ще се убедиш. Пример <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/11263242323916138" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.mobile.bg/11263242323916138</a><!-- m -->
Много мерси за пояснението Smile

Надявам се скоро да мога да се похваля с придобивка и да мога да се присъединя към вас Tongue