Волво Клуб - България

Full Version: Волво 940 прекъсва
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Става вапрос за една Волвара 940 Полар с две турбита !!!
Значи по време на каране ( по точно ускорение ) след 4000 оборота даже към 5000 близо има едно много кофти прекъсване все едно разтоварват и двете турбини едновременно :?: :roll: :?:
Благодарско предварително !!!
Extasy Wrote:Става вапрос за една Волвара 940 Полар с две турбита !!!
Значи по време на каране ( по точно ускорение ) след 4000 оборота даже към 5000 близо има едно много кофти прекъсване все едно разтоварват и двете турбини едновременно :?: :roll: :?:
Благодарско предварително !!!
А че не ти вярвам за тая кола - не ти вярвам, ама ти защо си мислиш че всички тук сме гадатели та да знаем какъв ти е точно двигателя :!: :!: :!:
ico850 Wrote:
Extasy Wrote:Става вапрос за една Волвара 940 Полар с две турбита !!!
Значи по време на каране ( по точно ускорение ) след 4000 оборота даже към 5000 близо има едно много кофти прекъсване все едно разтоварват и двете турбини едновременно :?: :roll: :?:
Благодарско предварително !!!
А че не ти вярвам за тая кола - не ти вярвам, ама ти защо си мислиш че всички тук сме гадатели та да знаем какъв ти е точно двигателя :!: :!: :!:
2000 кубика турбо попринцип ама сега е с две турбита а относно това дали вярва6 или не това си е твои личен проблем.
Ето даже няколко снимки да добиете някаква представа....[attachment=10729][attachment=10728]
Колега, ако наистина искаш някакъв съвет от някого, вземи си направи труда да дадеш малко повече информация. Както каза и ico850, това не е форум за ясновидци, които трябва по дефиниция да знаят какви са ти на теб проблемите. Дай поне някаква схема на свързване на двете турбини и на уестгейтовете им.

Не се засягай, ама ако си прочетеш постовете и от тази тема, и от другата, която беше пуснал преди няколко дена, ще видиш, че в тях няма написано абсолютно нищо смислено, но пък за сметка на това бъкат от цветущи правописни грешки. Така че за човек, който чете писанията ти без да те познава, единственото което може да си извади като заключение е, че ти си някакъв 14-15 годишен хлапак, който се чуди как да изправи публиката на крака, като сподели за "великото" тунинговано Волво на баща си.

Както казах, нищо лично, но се опитай наистина да си прочетеш мъдростите, все едно не си ги писал ти и ще видиш, че съм прав.
Ти що не я направиш първо да бяга само с една турбина както трябва, а пък после виж ако ти е малко мисли за друга.
Щото с тия две турбини е пълна глупост, какво очакваш да стане незнам. Да не си с някакъв V-образен мотор или да ти е над 3.5-4 литра мотора че ще го помпиш с две. Ами сложи и нитро тогава.

Освен това, с тия глупости дето си ги написал, никой, ама никой няма да може да ти помогне.
С какъв мотор е, какви други модификации има, с какви инжектори е, с какви (оригинални или не) компютри работи,
какви са турбините като дебит и налягане. Едно бързо предположение за твоя проблем - компютъра ти реже горивото, щото си надул в повече.

Аз не мога да видя от снимките къде е второто турбо, ама май само едното минава през дебитомера.
Какво очакваш да стане?
Като гледам от снимките ми се струва, че двете турбини са навързани последователно, но не става ясно, как са свързани уестгейтовете и на какви налягания отварят, и дали въобще са включени и двата уестгейта или само един от тях. Попринцип, като изключим V-образните или боксер моторите, или пък всички останали, при които двете турбини са идентични и работят паралелно, захранвайки половината от цилиндрите, в останалите случаи работата на двете турбини се допълва и те самите са различни (една малка и една голяма). В общия случай идеята е да се избегне (доколкото е въможно) турбо лагът, като малкото турбо се развърта в ниските обороти, а голямото - във високите, но тогава двете турбини не са навързани чисто последователно, като на снимката, а са разделени така, че при достигане на дадена разлика в наляганията на двете - едното се шунтира. Като гледам снимките и ми се струва, че второто турбо си е на мястото, където на този мотор си му стои оригиналното турбо, а моторът по всяка вероятност е В200FT, за който оригиналното турбо е Митсубиши. С последователна връзка между двете турбини се цели постигане на по-висок надув, който иначе е недостижим за нито една от двете. Първото турбо надува на дадено налягане Δp1=p1-p(atm), а второто - на Δp2=p2-p1. С две думи, ако двете турбини са еднакви и всяка от тях може да надуе по 1бар, тогава общият надув става 2бара. Попринцип този надув може да се постигне и с една по-голяма турбина, вместо с две по-малки, но по-голямата турбина ще има и по-голям турбо-лаг от двете по-малки.

Лично моето мнение е, че при автомобила от снимките, по-евтин и по-добър ефект би могъл да се постигне, ако се смени моторът с 2.3, вместо да се слагат 2 турбини. Другото, което ми направи впечатление е, че е махната алуминиевата греда на бронята, за да има място за по-големия кулер, което за това купе може да доведе до доста сериозни поражения, при един евентуален сбъсък. Тази греда, освен че поема доста голяма част от енергията, при сбъсък, се явява и единствената твърда връзка, между двата рога в буферната част на купето, преди предния мост.