Волво Клуб - България

Full Version: Спортен конусовиден въздушен филтър за 740
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте!
Решил съм да си взема спортен въздушен филтър за 740-ката. Турбо бензин е и мисля, че разликата ще се усети доста, особено след като поизолирам филтъра. Имам план в главата как да стане, а и изчетох в нета стотици мнения и ми втръсна. Мисля да сложа марков филтър. Турски боклуци не ми се слагат. Нещо от рода на JR или K&N. Проблема ми е, че не мога да намеря никъде из нета да се продават такива филтри, а дори в Пловдив не знам къде се продават..
По принцип нищо не ми пречи да сложа един панелен филтър, тъкмо да пасне в кутията, но при мен направо мястото, където се намира въздушния филтър и кутията си плаче за спортен конусовиден филтър (точно зад преден десен фар). Моля ако можете да дадете някакъв линк за такива конусовидни филтри или някой ако случайно продава такъв..
Благодаря предварително! Smile
и аз искам да сложа такъв филтър има некви маркови скъпи има и по евтини. колата е 940 2,4тди
и аз вече от бая време се точа ,но ме претеснява едно...ПО много форуми чета ,че филтрите с които са омаслени прецаквали дебитомера...Нз вярно ли е ? Възможно ли е?НА форда имам такъв ЖР от 30 000км....От известно време има проблеми с колата и се чидя да не е дебитомера и дали не е станало от филтъра тей като всичко друго е смененно...Някой да е изкаже компентентно Smile ?
Аз нямам дебитомер само не разбрах какво е омаслено 4е да прецака дебитомера.
Аз намерих ето тук такива филтри: <!-- m --><a class="postlink" href="http://bgcarshop.com/product_info.php?cPath=105&products_id=52664" onclick="window.open(this.href);return false;">http://bgcarshop.com/product_info.php?c ... s_id=52664</a><!-- m --> . И да кажа..мисля че бих прежалил 108 лв като знам, че този филтър ще си ги избие. Мисля дори днес да направя малко мерки и да видя кое как ще наглася. Smile
Аз се 4удя как да разбера какъв ми трябва да не сложа някой през който влиза твърде много или малко въздух. Някои беше казал 4е зимата може да има проблеми и да не иска да запали.
Не мисля, че има някаква разлика в количеството постъпващ въздух. По-скоро разликата между различните филтри ще е в начина, по който постъпва въздуха и начина на филтрирането (ако може да го нарека така) му. Пък и ти си имаш дебитомер, той си определя колко въздух ще си дръпне от филтъра. Пък и ти тръбата преди филтъра ще си я запазиш, единственото променено нещо ще е вида на филтъра. Поне аз така мисля. Нещо днес ме домързя да сваля кутията с филтъра да видя г/д колко мм е тръбата идваща от дебитомера. Но филтър ще се вземе. Сега се чудя дали да модифицирам кутията или да направя както е направил VolvoFan тук: <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=1107" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=15&t=1107</a><!-- l --> .