Волво Клуб - България

Full Version: Духа от капачката на двигателя
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Здравейте,имам В40 1.9ТД,97год.Сутринта запалих колата и след като загря нещо ме човърктна да отворя капачката на двигателя(където се долива маслото).Останах много изненадан когато цялата ми ръка стана в пръски от масло,маслото вътре вреше и духаше доста.Означава ли това че има някакъв проблем или е нормално,не гори масло,скоро сменях ремаци и ролки,може ли това да окаже влияние да не са направили нещо както трябва с центровката.Благодаря ви.
Друг път ще знаеш да не пипаш там при работещ двигател. Аз направих същата простотия като купувах моята кола и в резултат хубавото ми яке после стана работно. Ръкава ми целия беше изпръскан с масло.
Дали духа двигателя се проверява като извадиш щеката на маслото и вдигнеш оборотите до около 2000-2500. Ако излиза синкав дим от тръбичката на щеката, значи имаш проблем с уплътняването на буталата, най- често износени или запекли сегменти.
milenhr Wrote:Друг път ще знаеш да не пипаш там при работещ двигател. Аз направих същата простотия като купувах моята кола и в резултат хубавото ми яке после стана работно. Ръкава ми целия беше изпръскан с масло.
Дали духа двигателя се проверява като извадиш щеката на маслото и вдигнеш оборотите до около 2000-2500. Ако излиза синкав дим от тръбичката на щеката, значи имаш проблем с уплътняването на буталата, най- често износени или запекли сегменти.
:lol: Благодаря ти много за изчерпателния отговор.При мен не можа да отиде якето,само ръцете Big Grin
gena_evgena Wrote:Здравейте,имам В40 1.9ТД,97год.Сутринта запалих колата и след като загря нещо ме човърктна да отворя капачката на двигателя(където се долива маслото).Останах много изненадан когато цялата ми ръка стана в пръски от масло,маслото вътре вреше и духаше доста.Означава ли това че има някакъв проблем или е нормално,не гори масло,скоро сменях ремаци и ролки,може ли това да окаже влияние да не са направили нещо както трябва с центровката.Благодаря ви.


Колега и аз съм така!Само, че моето волво е С 40 и е 2,0 бензин.не се кара на газ.
Аз също бях силно притеснен от това, че при работещ двигател от капачката за доливане на масло пръска и като ,че ли духа.
Но пръскането е от кобилиците.
Иначе, човекът, който беше тенекеджия на моето волво(другите колеги дзнаят за моето тъпо приключение) МИ КАЗА СЛЕДНОТО- ДАЛИ ДВИГАТЕЛЯ ДУХА СЕ ПОЗНАВ АПРИ ФОРСИРАНЕ, ОТ ОТВОРА НА ЩЕКАТА, АКО ИМА ЛЕК ДИМ ЗНАЧИ Е ЗЛЕ ДВИГАТЕЛЯ.
Слушай колетганта МиленХР и няма да сбъркаш провери дали излиза дим или въздушна струя от отвора на щеката, за контрол нивото на моторното масло.
ПР
Голямо мерси за инфото,още утре ще проверя и тази работа. :roll: Претесняваме и това че .след като смених ремъци и филтри колата гори 9л/100км-само градско-Бургас,където няма задръствания.Закачих я и на компютър --казаха че всичко било наред.Някой да има идейка някаква,че ми се вижда множко. Cry
gena_evgena Wrote:Голямо мерси за инфото,още утре ще проверя и тази работа. :roll: Претесняваме и това че .след като смених ремъци и филтри колата гори 9л/100км-само градско-Бургас,където няма задръствания.Закачих я и на компютър --казаха че всичко било наред.Някой да има идейка някаква,че ми се вижда множко. Cry


Твойта дизелак ли е?Аз ще черпя, ако моята градско гори 9,0. Big Grin Тя толкова гори на дълъг път при пенсионерско каране.
за дизел ми се струва много.
Но мене питай......градско в София под 13 на 100 не падам зимно време.
На дълъг път сега съм 10,1 на 100.
Има ли ряз/тяга колата?
Имай предвид, че С 40 е МАЛКА СЕМЕЙНА КОЛА(ВИЖ КВАЛАФИКАЦИЯТА В УИКИПЕДИЯ ЗА МОДЕЛА).Колите ни са тежки, по-тромови.
Но.....9 литра на 100 дири градско за дизел е много.
днес ейтека пробвах това с щеката....леко подухва и като подам газ спира да се усеща напълно....
MaxBass Wrote:днес ейтека пробвах това с щеката....леко подухва и като подам газ спира да се усеща напълно....

��Дими ли от ауспуха?При мен има забележим дим, но тръбите на ауспуха са суха(да чукам на дърво(, не забелязвамзагуба на масло презпоследните 2000 км, които изминах за 2 седмици.
Вероятно е от това, че доскоро беше студено и затова димът ясно се откроява.
Високият разход при мен ме навеждза на мисълта за неефективно функциониращ термостат.
е ако не ти работи термостата стрелкатра на температурата няма да си е на средата...При мен като загрее и все едно се залепя там....Разхода твоя вече незнам какво да го правим Smile И моят в града е фрапиращ(13-16) но го отдажам на многото каране на 2-3 предавка и честите спирания ,но извън града 7-8 ....
за ауспуха нз като е хладно има бял пушек ,но това е...Преди да си отворя моторчето и да сменя залепнал сегмент ми гореше от сорта за 5000км 1литър и кусур да не кажа 2...сега след ревизирането всичко е 6 ...да чукна на дърво...
ЧЕтох пък в английския форум правели така....
на картерната вентилация ли или на щеката ще излъжа ,а може и на капачката да е било слагт балон или ръкавица...
Ако като подадеш газ я надува лошо...Ако се опита да я смукне добре...Това го прочетох в техния форум...
тя логиката е същата де Smile
gena_evgena Wrote:Голямо мерси за инфото,още утре ще проверя и тази работа. :roll: Претесняваме и това че .след като смених ремъци и филтри колата гори 9л/100км-само градско-Бургас,където няма задръствания.Закачих я и на компютър --казаха че всичко било наред.Някой да има идейка някаква,че ми се вижда множко. Cry

И аз съм от Бургас и аз съм Дизелак... и на мен ми гори толкова Big Grin Кофти но истина.

п.п. Може най-много да паднеш до 8-8.3/100. Успех!
Pages: 1 2 3 4