Волво Клуб - България

Full Version: приспособяване на табло
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте горди собственици на Волво Smile бих искал да запитам дали е възмойно да се замени средната конзола на волво в40 от 1999 г с това на 2001 демек онова с подлакатника и сторичката на външен вид са почти еднакви с изключение на това че където се свързва с арматурното табло на това от 1999 г е по плавен ъгъла а на 2001 е малко по различно дали е вузможна смяната някак си ?
Трябва да смениш централната конзола (това с климатика пепелника и духалките) От там идва въпросът дали твоят климатик ще пасне на новите бутоти и врътки, ако имаш инфо-център, май ще е и по-сложно. Но невъзможни неща няма, ако ти се занимава, имаш време и малко дърводелски Big Grin умения...примерно, може да се отрежат двете конзоли и да се настави старата върху новата, така няма да имаш проблеми Wink
значи викаш че не може без да се смени и това с духалките и копчелаците аз мислих само за това което почва от пепелника цялата тая реаботса ми е заради подлакатника моя е на седалката а нещо не ми се нрави така
Ами не знам, сега се загледах по снимки и като глегам, самото табло е едно и също. Може би ще трябва да се смени само това което е над тунела (от предния до задния пепелник) и евентуално тапицираните кори които отиват напред.
Dpar0 Wrote:Здравейте горди собственици на Волво Smile бих искал да запитам дали е възмойно да се замени средната конзола на волво в40 от 1999 г с това на 2001 демек онова с подлакатника и сторичката на външен вид са почти еднакви с изключение на това че където се свързва с арматурното табло на това от 1999 г е по плавен ъгъла а на 2001 е малко по различно дали е вузможна смяната някак си ?

само ще ти пусна две снимки, за да помислиш дали да се захващаш, иначе от предния пепелник до задния всичко се сменя, включително ръкохватката на ръчната спирачка, дори кожата на скоростния лост плюс лайстната, която го захваща към декора около него, са различни. Нещата, които трябва да смениш са - конзолата, съставена от две части, на старите стига до след чашките, на новите стига до декора на скоростния лост, декорът около ск. лост, лайстна и кожа на скоростния лост (или да режеш старите), ръкохватка на ръчната (на новите е по-тънка), задният пепелник също е различен, и нищо друго не се сменя, от там нататък идва истинският зор - по прокарване на кабелите, 1 - на запалката, 2 - на управлението на стъклата, огледалата и детско заключване, колани... Корите на предните врати можеш да ги режеш или да си купиш от по-новите s40-ки, тъй като по-новите управления са доста по-издължени , или да режеш само шофьорската, според това дали имаш управление на пасажера на самата врата, и естествено дали искаш да имаш там управление. Най-важното е да се спазва дължината и сечението на кабелите, иначе се натоварват моторчетата на стъклата.
Само искам да допълня колегата, че има разлика в функционалността на конзолите за управление при двата варианта. Например доколкото знам управлението на огледалата при по-старите модели е с два отделни джойстика за всяко огледало, а при по-новите модели е един селекторен ключ за избор на оглрдало (ляво или дясно) и един джойстик.
с една дума е невъзможно аз кадето гледах такива конзоли по принцип бяха с щора съответно всичко е на вратата и всичко става ужасно сложно а мн ме кефи тоя подлакътник а моя е на седалката както и да е явно ще тряа се примиря но все пак някой ако има някакво решение да пише но без предложения от сорта да си купувам кит такув от ония циганиики