Волво Клуб - България

Full Version: Светват всички лампи на таблото, а двигателят работи
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Благодаря!

Не се бях сетил за това... Този ремък обаче не е ли с един автоматичен обтегач? Може би се е отворил докрай - ще го погледнем в понеделник...

Лек ден!
Благодаря!

Не се бях сетил за това... Този ремък обаче не е ли с един автоматичен обтегач? Може би се е отворил докрай - ще го погледнем в понеделник...

Лек ден!
Ще използвам темата, за да не задръствам форума с нова.

Оня ден както се прибирах по магистралата и по едно време забелязах, че лампата на акумулатора и тази за ABS-а светят. Брех, веднага си помислих за най-лошото, а именно - скъсан ремък. Това се и оказа - ремък на алтернатора. Обаче номерът с чорапогащника (верно, за пръв път ми е) не сполучи - веднага се замота и скъса.

Ща не ща прибрах се така - акумулатора ме остави чак пред вкъщи. За да изпреваря забележките, ще спомена, че имам 3 ремъка, така че водната помпа си имаше ремък и нямах проблем с охлаждането.

Притесних се, разбира се. Все пак - ремък на 10000 км...

Отидох при майстора (заникъде не съм с двете мои смотани ръчички сам да се оправям) и той ме успокои, вика няма страшно, дошло му е времето, ей сегинка ще го сменим. Сложи го и като тръгна да натяга алтернатора - болтът играе. Е туй ей-сегинка дълго беше.

Какво се оказа - тампоните на алтерантора се скапали, от това той се е саморазхлабвал, докато накрая е кльохнал, че и единия винт счупил, ремъкът се разхлабил и запалил, и впоследствие скъсал. Дори и да бях имал резервен ремък с мен и да можех да го сменя, нищо нямаше да направя.

Сега преди път вече и ремъците ще проверявам колко са натегнати.
Ще използвам темата, за да не задръствам форума с нова.

Оня ден както се прибирах по магистралата и по едно време забелязах, че лампата на акумулатора и тази за ABS-а светят. Брех, веднага си помислих за най-лошото, а именно - скъсан ремък. Това се и оказа - ремък на алтернатора. Обаче номерът с чорапогащника (верно, за пръв път ми е) не сполучи - веднага се замота и скъса.

Ща не ща прибрах се така - акумулатора ме остави чак пред вкъщи. За да изпреваря забележките, ще спомена, че имам 3 ремъка, така че водната помпа си имаше ремък и нямах проблем с охлаждането.

Притесних се, разбира се. Все пак - ремък на 10000 км...

Отидох при майстора (заникъде не съм с двете мои смотани ръчички сам да се оправям) и той ме успокои, вика няма страшно, дошло му е времето, ей сегинка ще го сменим. Сложи го и като тръгна да натяга алтернатора - болтът играе. Е туй ей-сегинка дълго беше.

Какво се оказа - тампоните на алтерантора се скапали, от това той се е саморазхлабвал, докато накрая е кльохнал, че и единия винт счупил, ремъкът се разхлабил и запалил, и впоследствие скъсал. Дори и да бях имал резервен ремък с мен и да можех да го сменя, нищо нямаше да направя.

Сега преди път вече и ремъците ще проверявам колко са натегнати.
Ремонт на алтернатора.
Или четките или пистите са заминали.
Първото с отверка се отвива и вижда, може и второто да се види.
Стига да е на удобно място за гледане или с огледало и светлина :wink:
Ремонт на алтернатора.
Или четките или пистите са заминали.
Първото с отверка се отвива и вижда, може и второто да се види.
Стига да е на удобно място за гледане или с огледало и светлина :wink:
алтернатор на 850 ако е дизел се сваля много лошо трябва да разглобиш полвината автомобил или да свалиш радиаторите
алтернатор на 850 ако е дизел се сваля много лошо трябва да разглобиш полвината автомобил или да свалиш радиаторите
Pages: 1 2