Волво Клуб - България

Full Version: Комп. за В18Е -РЕШЕН, Нестабилни ниски обороти - ПРОБЛЕМ
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Това за амортисиорите от лада явно става че в доста теми по форумите се споменва. На мен сега ми предстои смяна и на предните и се чудя какви. Исках и да сменя пружините ама като чета какво качество се предлага а и как някой ти предлага нещо в магазина с уверенито че ЩЕ СТАНЕ!!! само за да си шитне залежала стока.....
Никъде не съм срещнал инфо (все още) за параметрите им за да може човек да отиде и да иска точно определено Не е важно само колко са им габаритните размери. Коравината им никой не я дава.
Но мога да ти кажа как са ме побългарири мен отзад. Жоро много се чуди а и аз като разбрах как е оригинално и аз почнах да пуша...
На мен са ми махнали планките отсрани на гредата където лягат пружините, и от горната страна са ми заварили чашки
От какво са взели чашките и какви са пружините историята мълчи. Резултатът е високо вдигната задница та чак грозно.
Когато си намера читав заден мост мога да ти подаря това подобрение. Сигурен съм че ще има хора на които ще им хареса. 8)
А за задните амортисиори последно от нива ли са или не? и какво им се препрявало за да се монтират?
yogi479 Wrote:Това за амортисиорите от лада явно става че в доста теми по форумите се споменва. На мен сега ми предстои смяна и на предните и се чудя какви. Исках и да сменя пружините ама като чета какво качество се предлага а и как някой ти предлага нещо в магазина с уверенито че ЩЕ СТАНЕ!!! само за да си шитне залежала стока.....
Никъде не съм срещнал инфо (все още) за параметрите им за да може човек да отиде и да иска точно определено Не е важно само колко са им габаритните размери. Коравината им никой не я дава.
Но мога да ти кажа как са ме побългарири мен отзад. Жоро много се чуди а и аз като разбрах как е оригинално и аз почнах да пуша...
На мен са ми махнали планките отсрани на гредата където лягат пружините, и от горната страна са ми заварили чашки
От какво са взели чашките и какви са пружините историята мълчи. Резултатът е високо вдигната задница та чак грозно.
Когато си намера читав заден мост мога да ти подаря това подобрение. Сигурен съм че ще има хора на които ще им хареса. 8)
А за задните амортисиори последно от нива ли са или не? и какво им се препрявало за да се монтират?

Ааааа...това с планките и чашките не е побългаряване,ами си е направо цигания .:evil:

Задни амортисиори съм сложил от лада 2105,но се наложи да демонтирам втулките от оригиналните,което е огромна мъка. Принципно нищо не се преправя.Ладовите се продават без втулки.

За предните амортисиори ,не мога да ти кажа нищо.
ТАКАААА СЛЕДВА РАЗВРЪЗКАТА
След няколко неуспешни опита да си възтановя старият комп и вече леко отчаян да си намера комп след преровяне на всички морги в София, Варна, Пловдив и Елин Пелин, а и инфото че точно тази модификация се е произвеждала само две години, звездата изгря при случайно ровене из дербите на английските морги.....
Успях да си намера АБСОЛЮТНО същият комп и то само за 60лв с доставката!!!!!! :ctf: :ctf2: :ctf:
Поръчах си книгата на HAYNES за 4-ки до 97 че не можах да намера хубав скан из нета на схемите... (сега чакам едно издание само за 1,7 и 1,8 до 91, и едната сигурно ще я продавам -30лв печалба не търся, но ще пусна обява когат реша)
Използвах друга фирма за внос от англия, много са точни и много евтини 2лв на кило. В петък на един пич му бяха докарали две палета с части за мини  . Пътя вече е отъпкан та при интерес ще споделя повече подробноси за тях.
Та, едвам сдържах желанието си да пробвам компа веднага като го разпечатах и добре че го направих.
В неделя прерових цяллата ел с-ма от компа до всеки един датчик (29.08.2010 заради което неможах да дойда на срещата, та най-накрая да се запознаем и евентуално да си намера двама кръстника, та да влеза и аз гордо в редиците ВИ)
Това което открих е достойно за най-глупавите........... (немам думи) :chain:
Оказа се че има един датчик B9 (throttle butterfly switch) който е само при двигателите B18E и B18F. Та този датчик предсатвява един прост контакт който се отваря когато клапата се отвори (нищо че пише BOSCH на него) Буксите на този датчик и на моторчето за празен ход са едни и същи по размер, брой крака и тн. Само където едната е сива!!!!
Та някой МАЛОУМНИК или и аз незнам какъв (господ да го поживи че доста отнесе) е разменил буксите !!! Е как няма да изгара компа! Та то си е чисто късо от раз!
Ама аз съм си за е@ане че не си проверих и се доверявам че всичко е ок. То и на Жоро жичкаджията като я беше разфасовал каза че всичко си ок, ама те на! Явно пак съм късметлията който от шапката с п.... извади к......

Но следва ИЗВОДИТЕ:
1. Схемата на руснака и интеграла е работеща! Сега имам два работещи компа и един оправен на пежо пак fenix3a. Да са живи и здрави братушките че успяват при техният недостиг да решават проблемите. (които се чуди да прочете статията по горе)
2. Никога не вадете букси особено ако се чудите какво да направите! Или поне не ги вадете накуп!
Оказва се че колата явно е имала друг проблем и в тъпизма си е стигнл до тук!

ПРОБЛЕМА: НЕСТАБИЛНИ НИСКИ ОБОРОТИ (моля admin-а ако може да добави това към заглавието, ще черпя бира!)
Както разбирам факторите може да са много и анализирайки състоянието на колата решението едва ли ще е само едно. Симптомите/проблемите:
1. Мирише на бензин в купето (суров) и се получава вакум в резервоара (незнам дали са свързани.
2. Повечето части по тази кола са от когато се е родила. Съдя по кабелите за свещите на който пише 89 12. До свещите още не съм стигал и не съм отварял вечер капака да видя дали чакаме подаръци под елхата, но си чакам НОВИ оргинални свещи пак от англия и то за 36лв.
3. При разплитането на икебаната от неделя видях че масата на датчика за темп на водата не стига до компа, но за съжаление след „времено” възтановяване (все пак беше вече 8:30) проблема с оборотите си остана...

Молба към терориста или които знае, за схемата на платката към която си е връзвал дюзите когато ги е чистил и за какво да внимавам ако реша да последвам неговият пример

Дайте съвети от къде да почна и къде могат да ми направят реглаж на запалителната и с-ма (имам впредвид датчика за въртене на коляновия вал, СО потенциометъра и тн.)

Благодаря ви предварително и се надявам скоро да се видим на по бира (то е ясно че като новак трябва да черпя....)
:partyman: :partyman: :partyman: :partyman: :partyman:
Pages: 1 2