Волво Клуб - България

Full Version: ограничение до 190km/h
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
Стойо,какви са тия твърдения за четвърта предавка и по-високата скорост, дето можело да се вдигне ?
С еднакви обороти и при предавателно число на пета по-малко от това на четвърта туй дет го казваш няма каак да се случи, анадън му !
Аз между Ст,Загора и Чирпан с моето дизелово комби си вдигнах 200 без проблем.
Може и да има ограничител на скоростта при бензиновите, които не са турбинирани.
Аз между Ст,Загора и Чирпан с моето дизелово комби си вдигнах 2000 без проблем.
Мевдо тва с бойнга ли Big Grin Big Grin Big Grin ако е с 850-ката свали една нула :wink:
Значи имаш една бира от мен за най - бърз отговор !!!
Последната нула я видях , но реших да се избъзикам и да я оставя нарочно за да видя кой ще реагира най - бързо - жена ми е свидетел , ти си човека . Голям смях пада в момента у нас !!! Big Grin
И маитап си трябва , а по темата аз на мойто комби му вдигнах 230км в резултат на това , половин час по късно двигателя изтропа и вече съм с Т5Р 211кс :wink:
mecheto Wrote:И маитап си трябва , а по темата аз на мойто комби му вдигнах 230км в резултат на това , половин час по късно двигателя изтропа и вече съм с Т5Р 211кс :wink:
Честито колега !
Това наскоро ли ?
sstopp Wrote:
mecheto Wrote:И маитап си трябва , а по темата аз на мойто комби му вдигнах 230км в резултат на това , половин час по късно двигателя изтропа и вече съм с Т5Р 211кс :wink:
Честито колега !
Това наскоро ли ?
А почти година , всяко удоволствие се заплаща :wink:
По темата - възможно е да има ограничител на скоростта, за оборотите съм сигурен !
mevdo Wrote:Стойо,какви са тия твърдения за четвърта предавка и по-високата скорост, дето можело да се вдигне ?
С еднакви обороти и при предавателно число на пета по-малко от това на четвърта туй дет го казваш няма каак да се случи, анадън му !
Аз между Ст,Загора и Чирпан с моето дизелово комби си вдигнах 200 без проблем.
Може и да има ограничител на скоростта при бензиновите, които не са турбинирани.
Мевдо между впрочем много коли с по-слаби двигатели на четвърта предавка вдигат повече от на пета ( не че не си прав за по-малкото предавателно число), но просто не могат да преодолеят въздушното съпротивление на пета предавка което е огромно и въртящия момент идва слаб на пета да го преодолее.Дано съм бил ясен, че и аз много не си разбрах.
П.П А при дизела си го има в изобилие( въртяшия момент де ) и затова при близки конски сили дизела преодолява по лено съпротивлението на въздуха на пета пред..
моята кутия е с предавателно число на пета 0,716 Big Grin ,а познайте за какъваааааааа дълга 5 става въпрос Smile Big Grin
Моето 850 с 143 кс 20 кл и 2000см3 вдига в момента с икономично настройване на газовата уредба 190 км/ч, но преди да му я сложа съм вдигал 210км/ч на бензин, а в началото с газовата без ограничение, но с разход 18 на 100 вдигаше 200 км/ч, сега гори 12-14 на 100 според скоростта така че и 190 като макс.скорост са приемливи, особено в България и при положение че няма проблеми с поддържането на тази скорост и се чувства все едно си караш с 130-140 км/ч...просто Волво имаш мощност без това да е натрапено и да е фикс идея на колата, но когато ти се наложи можеш поне в продължение на няколко часа да си пътуваш с макс.скорост.
Pages: 1 2 3 4 5