Волво Клуб - България

Full Version: В40 губи масло????
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
Здрасти колеги Big Grin
Имам следният проблем.Непрекъснато е необходимо доливане на масло.смених няколко марки и пак същото.минах на 15в40 и пак същата работа.за около 3000км доливам литър.Провериха компресията и казаха че е идеална.Сподели ми се мнение че този разход на маслото може да е от гумички на клапаните.Проблема е че изкат да ми свалят главата за да ми ги сменят.и става една малка сватба.Ами ако не е гумички а маслен сегмент хаиде пак главата доло.Възможно ли е да се сменят гумички на клапани без да се сваля главата ????? На другата ми кола може ама волвото ги плаши нещо.
А и ... колата има мощност, не пуши отзад. само веднъж при 190 и пълна до горе кола с багаж пропуши но мисля че се дължи на факта че я помпих до дупка.пропуши черно.това е единственият път и еднократно.Не си спомням но маи и предавка бутнах тогава.Идеи ????
Колата е В40 1999г. 2.0 16В , но мотора до колкото разбрах е от С80 с вариатор(или както му е правиллното име)
на колко км е?
Най-вероятно или гумички или маслен сегмент...Оставам с впечетление ,че особенно Италиански волва имат проблем с маслен сегметн...Просто там така ги гледат....виж твоето незнаем от къде е де Smile ...
И все пак ако я караш изключително натоварено...газ,ускорение чести,големи обороти,големи натоварвания разхода на масло ще е голям...
на 130 000 км е (или поне така пише).изключително запазена е и може и да е и на толкова. от италия е колата и се кара изключително спокоино.горе долу колко струват сегментите?
kurdamon Wrote:на 130 000 км е (или поне така пише).изключително запазена е и може и да е и на толкова. от италия е колата и се кара изключително спокоино.горе долу колко струват сегментите?
Да сигорно Италията е виновна Smile и моята беше така дори на 100 000 км...като отворихме и си пролича италианското Smile
компресационите ми бяха добре ,а маслените поизносени...Иначе лагери и всичко друго беше наред...
В мотот фое сегментите струваха за моята 2.0 турбо около 300 лв и за твоята ще е така...Един съвет ...купи си ги оттам Smile аз мислех да мина по тънко и един приятел има магазин...поръчахме ги от него геотзе каквито са и оригиналните и като дойдоха и ги отворихме оп...имаха голям ключ Confusedhock: върнах ги взех си от мото фое и така...Та купи си оригинални ако излезе .че е от тях...Сменях аз и биелни лагере под 100лв бяха...
или сегмент или гумички.въпроса е на кое да заложа първо.някои сменял ли е на такъв мотор гумички без да сваля главата.ако някои каже че може в пловдив да го направи ще сменя първо гумички.стигне ли се до отваряне на главата ще видим и сегментите , ама за начало ако може само с гумички .....
дали само от гумичк може да дава толкова голям разход на масло?
Гумичките трябва да са много скапани за да има такъв разход на масло.По вероятно да е сегмент.
Когато харчи масло не се води по компресията.Колите с голям разход на масло имат по-голяма компресия.
Нямам си на идея къде в Пловдив да отидеш.Мен за една предница ме разкараха по целия град - никой не
искаше да я прави.Ставаше въпрос само за реглаж. Видят ли ВОЛВО бягат като дявол от тамян.
Като се правят гумички глава не се сваля.Ще ти дам някои телефони да питаш:088 860 24 14 Автосервиз КИРЯКОВ
Също и на разклона за Белащица и Куклен - голяма синя бензиностанция, загубил съм номера.Успех!
При мен имаше теч от вътрешния семеринг на коляновия вал (откъм скоростната кутия). Ако е оттам ще има теч между скоростната кутия (или съединителя, зависи с какви скорости е). Щом е от Италия значи е над 200 000. На мойта пишеше 142 000 като я взех - преди 2 месеца, а под резервната гума имаше сервизна книжка, която свършваше 2001 година на 127 000. Според Вадис при предимно градско каране разход до 500 гр. на 1000 е нормален.

Двигателите са на Рено и майсторите по принцип им се плашат защото при Рено няма белези за ангренажният ремък и след сваляне на глава трудно се напасва. При Волво има. Майсторите при който ходих казаха, че най големите простотий на Рено са оправени при този мотор в сравнение с двойника от Лагуна.
joro74 Wrote:При мен имаше теч от вътрешния семеринг на коляновия вал (откъм скоростната кутия). Ако е оттам ще има теч между скоростната кутия (или съединителя, зависи с какви скорости е). Щом е от Италия значи е над 200 000. На мойта пишеше 142 000 като я взех - преди 2 месеца, а под резервната гума имаше сервизна книжка, която свършваше 2001 година на 127 000. Според Вадис при предимно градско каране разход до 500 гр. на 1000 е нормален.

Двигателите са на Рено и майсторите по принцип им се плашат защото при Рено няма белези за ангренажният ремък и след сваляне на глава трудно се напасва. При Волво има. Майсторите при който ходих казаха, че най големите простотий на Рено са оправени при този мотор в сравнение с двойника от Лагуна.

И мойта е от Италия беше на 98000км ...И пак имаше проблем де ...Но не това евъпроса тук...И вадис дава 500мл разход при изключително натоварено каране....от сорта планини,голямо натоварване,високи обороти...Ако се кара нормално и леко мисля ,че беше 150-200мл на 1000км...
Аз след смяна на сегменти и гумички(тях просто по инерция) сега за 3000 км всякакво каране съм изгорил доста малко масълце...преди доливах като поп ....
Ще я оправиш Smile и след това ще и се радваш Smile
днес чистих свещи и установих че има масло там където маи нетрябва да има.вижте снимката от тази тема
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=12736#p114634" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=8&t=12736#p114634</a><!-- l -->
според мен нетрябва да има масло около кабелите на свещите. другото което е че на 3 и 4 цилиндър свещите бяха много зле.даже и около самите свещи (под лулите на кабелите) имаще масло. идеи от къде е това масло там ?????
двигателя е B4204S1924267

BOCK GT1

.... Заформя се пак една безкрайна темичка..... :mrgreen:
Съвети, идеи, предложения,..... бла-бла,..... а пари никой не дава! Tongue :wink: :mrgreen:
Pages: 1 2 3 4 5