Волво Клуб - България

Full Version: Едно скромно проектче
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Привет колеги...мисля да споделя с вас моя проект...за да обменим малко опит Big Grin
Та въпросната кола е Рено 5.Беше с мотор 1.4 турбо с карб...впоследствие като пусна снимки ще видите и състоянието му Smile(изтече 3 литра вода от картера :twisted: ) .Новият мотор е 1.7 турбо от волво(рено) Б18ФТ...Като за начало ( и впредвид липсата на парични значи) ще се кара с стокота турбила и дюзи оправлявани от мега...
Колата се прави предмино за драг и се очертава голямото орязване Big Grin засега само е обезкостена и всичко е наредено като за оформление Big Grin
Малко за мотора
Сток карантия-тука 1-ви въпрос...до колко ли ще издържи
дюзи 350сс
външна бензинова помпа БОШ 6 бара
Оригинално запалване - Мислех да е с ЕДИС 4 но се оказа е трудно ще натъкмя зъбното колело и ВР датчика понеже едиса работи с 36-1 зъба и няма да дава искра с моя датчик
От тук започват проблемите...вчера беше деня на голямото запалване...но...винаги има едно НО мегата изгоря :minigun: сега е на ремонт Big Grin и се надявам тези дни колицата да припатка :oops:
Ето и малко снимки на целия процес...

П.С. Колеги не се здържайте за коментари , съвети и КРИТИКИ :roll:
И колеги ако на някой му се намира изпускателен колектор да пише на лс...че с този франкенщайн с кото съм сега много ме притеснява Cry


Това е за сега,и в процеса ще дописвам и ще качвам снимки Smile
Мнението е променено!
Причина-спам.
Кирил Киров
batmilcho Wrote:.........


Е де....няма и ти сега какви да ги приказваш
Екстра е засега проекта :thumbleft: Хубавото е , че не го правиш със стоковата електроника , че е малко скапана. Виж дали дебитомера няма да тавани на високи налягания ( на какви ще се кара) . Също земи си направи нов колектор и закачи на него едно Т25, вписва се перфектно в пейзажа Smile Ако ще я караш на над 1 бар ( а всъщност и по-малко) слагай нов кулер, че стоковия май беше с пластмасови казанчета и ще издържи точно 1 седмица. И още нещо - черния мат кърти Big Grin Успех!
divia Wrote:Екстра е засега проекта :thumbleft: Хубавото е , че не го правиш със стоковата електроника , че е малко скапана. Виж дали дебитомера няма да тавани на високи налягания ( на какви ще се кара) . Също земи си направи нов колектор и закачи на него едно Т25, вписва се перфектно в пейзажа Smile Ако ще я караш на над 1 бар ( а всъщност и по-малко) слагай нов кулер, че стоковия май беше с пластмасови казанчета и ще издържи точно 1 седмица. И още нещо - черния мат кърти Big Grin Успех!


Мерис колега...а за дебитомера...проблем няма да има(просто няма да слагам такъв Smile ) кулеръ отдавна е замислен и е решено че няма да е този...а за баравете не се знае...засега на 0.5-0.6 а за напред дай боже ( с подобаваща карантия разбира се ) 1++ Smile
Бравос евала --- ще следя темата!
Стоковата карантия може и да устиска до 1 бар, ама не е много сигурно Big Grin За хубава карантия ще се озориш, просто не е разпространен мотора и са кът нещата за него. Къде се прави колата и ако е в София кога ще я видим на Бояна? Smile
divia Wrote:Стоковата карантия може и да устиска до 1 бар, ама не е много сигурно Big Grin За хубава карантия ще се озориш, просто не е разпространен мотора и са кът нещата за него. Къде се прави колата и ако е в София кога ще я видим на Бояна? Smile

Много съм далеко от София...а мерак щом има всичко се намира Big Grin
Няма да имаш дебитомер....да разбираме че Мегата, ще се управлява само с МАР. Една идейка...замисли се за 16клапанна глава, Рендетата 19 имат такава. Един колега, мислеше за такова нещо...но не знам до къде го е докарал. Ако стане това, вече можеш да си играеш с газоразпределението Wink
LeecH Wrote:Няма да имаш дебитомер....да разбираме че Мегата, ще се управлява само с МАР. Една идейка...замисли се за 16клапанна глава, Рендетата 19 имат такава. Един колега, мислеше за такова нещо...но не знам до къде го е докарал. Ако стане това, вече можеш да си играеш с газоразпределението Wink

Ами за 16в главата съм мислил...тука едно аверче сложи...но си беше голям филм...сменя бутрала и носи главата да и заваряват едни водни канали че нещо неставала(това по негови думи)...това ще е догодина Smile така е замислена работата...тази година да потроша този мотор а догодина 2.0 16 Smile...ноооо има много време :oops:

Малко за самият проект сега....
Всичко е навързано вече и мисля довечера да и чуя гласчето...

Въпросче
Какъв воден радиатор да ползвам...понеже ми казаха че този мотор има проблеми с греенето :?
Да оставя ли водата да охлажда маслото(онзи сандвич на масленият филтър)или за сложа маслел радиатор като вземам маслото от там(имам си маслен "сандвич" от 5-ката)...има 3 трети вариант който е да оставя водата там...а да вземам масло от другаде ?
Pages: 1 2