Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с таблото! Не свети.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Спокойно, нищо не съм правил, явно някоя дупка е свършила работата вместо мен, но до кога не се знае, сега всичко си свети и не мисля да го отварям. Иначе като се загледах е като на другите коли има два болта на пластмасовата кора около таблото отгоре, мойе да се нали да се смакне волана малко на долу и като се извади кората, би следвало да се видят болтовете на таблото, преполагам че километража не е с жило и няма да има проблем да се дръпне навън така че да се бръкне отзат и да се смени проблемната крушка. Успех на всичкии безаварийно шофиране.
Спокойно, нищо не съм правил, явно някоя дупка е свършила работата вместо мен, но до кога не се знае, сега всичко си свети и не мисля да го отварям. Иначе като се загледах е като на другите коли има два болта на пластмасовата кора около таблото отгоре, мойе да се нали да се смакне волана малко на долу и като се извади кората, би следвало да се видят болтовете на таблото, преполагам че километража не е с жило и няма да има проблем да се дръпне навън така че да се бръкне отзат и да се смени проблемната крушка. Успех на всичкии безаварийно шофиране.
ПИЧ НЕ СЕ ПРИТЕСНЯВАЙ,ТАБЛОТО СЕ МАХА МНОГО ЛЕСНО-3-4 БОЛЧЕТА И ПОСЛЕ ДЪРПАШ .НА КУПЛУНГ Е .НЯМА И ЖИЛО КИЛОМЕТРАЖЪТ Е ЕЛЕКТРОНЕН.СВАЛЯШ,СМЕНЯШ,СЛАГАШ.ТОВА Е ИЗПИТАНАТА СХЕМА
УСПЕХ!!!!
ПИЧ НЕ СЕ ПРИТЕСНЯВАЙ,ТАБЛОТО СЕ МАХА МНОГО ЛЕСНО-3-4 БОЛЧЕТА И ПОСЛЕ ДЪРПАШ .НА КУПЛУНГ Е .НЯМА И ЖИЛО КИЛОМЕТРАЖЪТ Е ЕЛЕКТРОНЕН.СВАЛЯШ,СМЕНЯШ,СЛАГАШ.ТОВА Е ИЗПИТАНАТА СХЕМА
УСПЕХ!!!!
Здравейте. Имам подобен проблем и търсачката ме доведе тук. Не знам дали с другите с-40-ки е така, но аз /все още/ имам две. И на двете им таблата светят слабичко. Доста по-слабичко от стария ми Голф и на баща ми Пасата. В тъмното трябва да се вглеждам за да видя оборотомера, километража или горивото. А не е като да съм oк*оравял.

Чета тук, че някои колеги са имали подобни проблеми, даже един беше задал въпроса ми, но няма отговор: какви са крушките и откъде могат да се купят?

Smile
Здравейте. Имам подобен проблем и търсачката ме доведе тук. Не знам дали с другите с-40-ки е така, но аз /все още/ имам две. И на двете им таблата светят слабичко. Доста по-слабичко от стария ми Голф и на баща ми Пасата. В тъмното трябва да се вглеждам за да видя оборотомера, километража или горивото. А не е като да съм oк*оравял.

Чета тук, че някои колеги са имали подобни проблеми, даже един беше задал въпроса ми, но няма отговор: какви са крушките и откъде могат да се купят?

Smile
имаш врътка за осветеност на таблото, да не си пипал там?
крушките са стандартни 1,2В и 3,6В продават се почити навсякъде, тези от 3,6В са с цокъл и струват 2лв, другите са без и са по 50ст, тези от 3,6вата са 2 броя, на дисплея за километрите и часовника
имаш врътка за осветеност на таблото, да не си пипал там?
крушките са стандартни 1,2В и 3,6В продават се почити навсякъде, тези от 3,6В са с цокъл и струват 2лв, другите са без и са по 50ст, тези от 3,6вата са 2 броя, на дисплея за километрите и часовника
Luben Manev Wrote:имаш врътка за осветеност на таблото, да не си пипал там?
крушките са стандартни 1,2В и 3,6В продават се почити навсякъде, тези от 3,6В са с цокъл и струват 2лв, другите са без и са по 50ст, тези от 3,6вата са 2 броя, на дисплея за километрите и часовника

Мерси за бързия отговор. Веднага ще я търся тая "врътка", белким така са по дефолт. Ако не, ще сменям крушките.

Благодаря още веднъж.
Luben Manev Wrote:имаш врътка за осветеност на таблото, да не си пипал там?
крушките са стандартни 1,2В и 3,6В продават се почити навсякъде, тези от 3,6В са с цокъл и струват 2лв, другите са без и са по 50ст, тези от 3,6вата са 2 броя, на дисплея за километрите и часовника

Мерси за бързия отговор. Веднага ще я търся тая "врътка", белким така са по дефолт. Ако не, ще сменям крушките.

Благодаря още веднъж.
Pages: 1 2 3