Волво Клуб - България

Full Version: волво 440 моноинжекция с двигател 18U- не пали
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
При студен двигател много трудно пали (както на бензин така и на газ) а като запали все едно работи на два три цилиндъра - кювка и тресе докато набере обороти. При топъл двигател пали по-лесно но пак забавя т.е. въртя доста на стартер.
Сменени са разпределител,кабели и свещи. На диагностиката не показва никъкви грешки.
На горивната помпа има реле, което я изключва на газ при достигане 800-1000 оборота.
Ако някой е имал подобен случай, моля да помага.
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=28&t=12755" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=28&t=12755</a><!-- l --> също бих ти препоръчал да си измериш и компресията щото ми намирисва на издухана гарнитура, пукнати клапани или счупен сегмент, иди и на елкон да видят и бобината.
Здравей колега с моето 460 1,8ми имах същия проблем,оказа се спечена дюза на моноинжекцията,хванахме го,че е оттам като при завъртане на стартер и пръснахме с един спрей.То хубаво,ама преди това ми смля буквално стартера отвътре.Успех с решаването на проблема.
Колеги благодаря Ви за отговорите.play_vanko се оказа прав. Компресията в първи цилиндър се оказа само 5 ат. Сега ще видим вече дали е клапан, сегменти или бутало. Още веднъж благодаря.