Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с цилндъра на S40 2.0 турбо 160k
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здаравейте на всички волво любители!Нов съм в клуба и се надявам да получа малко помощ!
Преди 3 мес. по време на път ми отказа един цилиндър,още на същия ден вкарах колата в сервиз,там сътветно ми смениха свещи и една от бобините за запалване(колата е с две бобини)-до тук всичко добре,колата замърка като контенце :wink: !И така до онзи ден!Отивайки на работа ми се случва асолютно същото!Отворих и проверих всички свещи,сътветно едната беше омаслена(което означава че цилиндъра не работи),видях че една от бобините която отговаря за него е старата!Консултирах се с двама монтьори,те ми казаха че най-вероятно е заминала старата бобина!Купих бобината(която струва 87 евро) и с ентосиазъм я смених за 10 мин. като се надявах че всичко ще се оправи!Уви цилиндъра отказва да запали,свеща дава искра,инжектора впръсква(защото мокри свеща) но до там!Цилиндъра не е затлачен(като изключа лекия нагар),оставих го отворен(без свещ)доста време,въртях малко без свещ за да може евентуално да изскара каквото има вътре,но неще и неще!Ако имате някаква идея,ще се радвам да я споделите с мен!Благодаря предварително на отзовалите се :wink: !!
няма как от бобина да ти откажа единия цилиндър при положение ,че те са две...По една за всеки два цилиндъра...
Само на този цилиндър ти е омаслена свеща?
И какво точно прави докато си карал?
MaxBass Wrote:няма как от бобина да ти откажа единия цилиндър при положение ,че те са две...По една за всеки два цилиндъра...
Само на този цилиндър ти е омаслена свеща?
И какво точно прави докато си карал?
Просто в движение изгуби мощност,абсолютно като първият път-тогава смениха едната бобина!Дори когата купих бобината от сервиз на Волво,ги попитах дали това е възможният вариант да е отказал цилиндъра-и те ми казаха че почто на 100% е това!А дали има някаква особенност при смяна на свещи и бобини-например да се разкачи ел. захранването на инжекторите или нещо подобно.......?!?!Не знам,много ми е странно,дали компютъра не се е огелпил нещо и да впръсква не на време-просто няма логика!Според мен бобините са с две неутрални ел. пътеки,за всяка свещ по отделно!
Най-вероятно ще трябва да отида на диагностика!Проблема е че живея в чужбина,а тук едно влизане в сервиз няма да ви казвам за какви суми става на въпрос,само диагностиката стига до 100 евро Cry !
ivor75 Wrote:Според мен бобините са с две неутрални ел. пътеки,за всяка свещ по отделно!
Най-вероятно ще трябва да отида на диагностика!!
Бобината подава напрежение на 2-те свещи едновременно Wink Това за диагностиката е най-правилното, отиди някъде, да ти измерят запалителната система. Също така, казваш, че са сменени свещи и бобини, но не и кабели.... При смяната на всички тези компоненти, няма никакви особености, махаш старото и на негово място слагаш новото, но е хубаво да си сигурен, че това, което сменяш, действително не работи Wink
Ето схема на запалителната система на двигател B4204 T. По нея по-добре може да се ориентираш какво може да дава проблема:
[attachment=12581]
Благодаря на отзовалите се!Колата е в сервиз,единственото което мога да кажа за сега е че цилиндъра няма компресия!Повече ще ми кажат утре,моля се да не е много сериозно! Sad
моята не е като на схемата....

BOCK GT1

ivor75 Wrote:Благодаря на отзовалите се!Колата е в сервиз,единственото което мога да кажа за сега е че цилиндъра няма компресия!Повече ще ми кажат утре,моля се да не е много сериозно! Sad

Това за компресията си беше ясно, след всичко което изброи, че е правено, сменяно,...
Но колкото и да се молиш, няма да мине без "аутопсия" на мотора, а там няма несериозно. Tongue
Всичко е сериозно.
BOCK GT1 Wrote:
ivor75 Wrote:Благодаря на отзовалите се!Колата е в сервиз,единственото което мога да кажа за сега е че цилиндъра няма компресия!Повече ще ми кажат утре,моля се да не е много сериозно! Sad

Това за компресията си беше ясно, след всичко което изброи, че е правено, сменяно,...
Но колкото и да се молиш, няма да мине без "аутопсия" на мотора, а там няма несериозно. Tongue
Всичко е сериозно.
Mmmm....за съжеление си прав,и аз бях на това мнение!Два изпусквателни клапана изгорели и съответно липсват парчета от тях!Само пречината не мога да си изясня а и в срвиза не са много сигурни-повдигачи,късно заплване(евентуално от проблеми с бобината),лошо гориво.....и т.н.!До тук присъдата ми е 700 евро Smile ....и така!Единственото което разбрах е че:Всичко в живота е късмет,ако ще и танк да си купиш,нямаш ли си късмет..... Sad !Поздрав на всички Влово маниаци,надявам се да си помагаме и занапред!