Волво Клуб - България

Пълна версия: Какво бихте казали за ДВГ - Т. бензин и дизел?
В момента виждате орязана версия на нашия форум. Вижте пълната версия с подходящо форматиране.
Страници: 1 2
Здравейте приятели Smile
От известно време чета форума и попивам всякаква информация, която би ми била полезна при покупката на следващата ми кола. Много бих искал тя да е Volvo и по-конкретно модела V(S)40 (набор `03-04г.). В скоро време ще ми е необходим семеен автомобил с четири врати и сравнително комфортна возия (не съм кампризен - досега се возя само на спортни окачвания, така че всичко останало ми се вижда комфортно :wink: ). Попрочетох в различните авто форуми; започнах с Volvo (имам приятни спомени от него - чичо ми дълги години караше 850-ца, на която често се возех), преминах през Пежо 307 SW, Мазда 6, някой и друг Фокус и отново се върнах на марката Волво. Не искам да е прекалено голямо, тъй като ми трябва предимно градско, поради което се спрях на V40 или S40. Ще търся от последните екземпляри преди края на производството - 2003-2004 (в краен случай 2002г. и то ако е много запазено). Доколкото попрочетох, сглобката и окачването са сносни (като се сравнява с другите съвременни коли, при които май вече като правило всичко е "комерс" и човек трябва да се примири, че вече всичко е компромис с качеството, за да се развива пазарната ниша "резервни части" и ремонти).
Та конкретния ми въпрос е следния: Какво бихте казали при сравнение на бензиновия турбо мотор от 160 кс. и дизеловия 1.9 TDI със 115 кс. Сравнението е на база здравина, сложност на обслужване, наличие на части и цена на частите? Не ме интересува толкова разхода - при вече изравнени цени на бензина и дизела (като се има предвид и качеството на нафтата у нас) и основно градско каране, не ме вълнува особено дали ми гори 10л. нафта или 15 бензин (все пак за бензина остава и варианта газов инжекцион, което накланя везните, но разхода не ми е приоритет).
Интересува ме най-вече качество и издържливост на моторите? Кой бихте препоръчали? Знам че моторите са на рено, но този турбо бензин на кое Рено се монтира или е правен само за Волво?

Благодаря ви предварително за всички съвети и коментари!
Всичко най-добро 8)
Дизел ако е команрейл разликата с бензина както и да я гледаш е огромна.Иначе бензиновите двигатели най вероятно ще ни надживеят.

BOCK GT1

И двата мотора са добри - комън рейла не се чупи (само някои неща по него), :lol:
а 2-ката турбо бензин е мн.здрав... само по-старите (на повечко км) нещо оборотчетата не са както трябва.
Иначе и двата са турбинирани, а турбинките, както всеки знае, си имат ресурс и той е 200-250 тк.
Подръжка - поносима.
Надежност - над средната за коли от този клас.
Сложност на обслужване - нормална към лека.
Части - има от къде, даже и от МП :wink:
Цени - напълно приемливи.
Предпочитание в случая - дизела, после бензина.
BOCK GT1 написа:И двата мотора са добри - комън рейла не се чупи (само някои неща по него), :lol:
:oops: Но дори като се счупят, се правят. И тъй-като е френски, се намират части и от Рено, които като цена не могат да се сравняват с тези в Мото Пфое Wink
А бензиновия 1.8 Т на кои Рена се вгражда или е правен специално за Волво?
Ами то май такъв мотор на С/В40 не се монтира бе колега. Турбиниран бензинов мотор е само 2,0Т /163 к.с/ А бензиновият Т4 е 1,9 Ако греша, поправете ме.
milenhr написа:Ами то май такъв мотор на С/В40 не се монтира бе колега. Турбиниран бензинов мотор е само 2,0Т /163 к.с/ А бензиновият Т4 е 1,9 Ако греша, поправете ме.

Да, да прав си, наистина :oops: 2.0 Т на какви Рена се монтира, ми беше въпросът :?:
(обърках се, че съм загледал и едни А 4-ки, които бяха 1.8Т)
Не съм сигорен ,че има рена с турбо мотора..Виж с 140 конювата версия без турбо го има и в лагуна и в сафран доколкото знам...
колега я дай skype ili facebook че ти жарнах на личното ама нещо ми се базика нета и незнам дали си го получил ....
едно приятелче, работил дълго време в Швеция Big Grin и бивш автомобилен състезател ми спомента че по-големите бензинови мотори на волво /от 2000 кубика нагоре/ са си на Волво а не на Рено , макар че части по окачването кормилната уредба и т.н са ни дар от Рено Big Grin може би и затова са по - чупливи , за дизела не коментирам нямам представа
Страници: 1 2