Волво Клуб - България

Full Version: питане за S60 бензин
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте,
отдавна се ровя в този форум и след като съм твърдо решен следващата кола да е Volvo S60. тъй като пътувам много, и незнам дали ще удържа на цената на нафтата(знам че D5 е съпер) в крайна сметка реших бензин с метан, но питането ми е кой двигател е по добрия 140 или 170 коня.

благодаря на всички отзовали се
Здрасти колега.Браво за избраната марка.Уважавам решението ти да си закупиш S60.Но повярвай , двигателя D5 ще ти е супер изгоден.Това е най-доброто решение - разход,динамика.Аз също съм привърженик на бензина,но S60 D5 163к направо ми разби представите за кола.Но все пак честито за избора.Надявам се скоро да се похвалиш с придобивката.Поздрави
а добре какъв е релания разход на D5, но по обективен не по книжка как го дават, че не съм от най кротките шофьори, примерно говоря за 140-160 на магистралата, извън градско по динамично каране от нормалното( т.е. газ,спирачка). колко би харчило с60 Д5?
При мен положението е следното: ( при мен извънградското е основното )
При нормално каране 110-130 моментния разход е 3,5-4,5 ( в зависимост от терена)
При по динамично каране с рязко подаване на газ и скорост до към 150-160 моментния разход е 5,5-6,5, като съм достигал и разход 8 при 160-180
Това е обективния разход при мен,съдейки от моментните стойности на борд компютъра.

Само да допълня че оня ден се върнах от почивка в Троян.Пътя ми общо по километраж е 1210км градско и извън градско.За тия километри съм изразходвал 70л ( точно един пълен резервуар ) с нафта.Това прави среден разход 0,5785л или 5,8 / 100км
Карам С60 дизел 163 к.с. от две години. На извънградско движение при средна скорост до 100 км/ч разхода ми е 6 - 6,3 л/100км. При доста бързо каране от София до Хасково - средна скорост по бордовия компютър 148 км/ч разхода ми беше 7,6 литра. Дизела е с шестстепенна скоростна кутия и оттам се получава нисък разход на дълъг път. Успех с избора и покупката.
Аз съм с бензин 140 коня, само че на ЕС80. Германия-България с постоянна скорост между 120-150 ми даде разход 7,4 есента с летните гуми и 7.8 зимата със зимните гуми. Изключително рядко падам под 120, защото карам на CRUISE CONTROL и много рядко над 150, защото разходът се усеща. Веднъж съм вдигал 200-210, но там не съм гледал по борд компа за разход...
Колегата ако е решил да кара яката (160+) бензинът ще го усети. За метан не знам как седят нещата с мощност и разход, но определено 140-те коня с нормален бензин 95 (ако не са издухани разбира се) си се усещат и си бягат доволно. До сега не съм сипвал V-power и разни добавки, карам си с обикновен 95 и не се оплаквам.
Не съм racer, но съм буквално отказвал Пежо 607 (нз какъв двигател) на магистралата Хамбург-Хановер. Прави ми къси-дълги, но бързо се отказа Big Grin
Успех с изборът (аз съм "ЗА" 2.4 бензин, поради причината, че няма турбо, което да изпуши и дюзи, които да се запушат) Smile
Здравей и от мен. От личния ми опит: Пловдив- Приморско- Пловдив, среден разход на бензин 7.8/100 км. по борд компютър. Сега вече съм на газ. Намирам разлика във вървенето, но пък средният ми разход е 10/100 , като никъде не карам с над 120км. Успех с избора. Мисли и за данъците Smile .
е те тоя разход 3.5 - 4.5 при 130 км/ч направо ме омагьоса Big Grin ба това волво, то по-икономично от дизелова малолитражка по инерция бре Big Grin Тоз моментен разход хич не го гледай - той ти показва кога шофираш икономично и кога не и по него не може да се съди за разхода ! Ако пуснеш по инерция на скорост ще ти покаже 0.0, тогава 0 ли ще ти е разхода - искам и аз такова Волво 8)
По въпроса на колегата със запитването - С60 2.4 140 к.с. върви по малко от 170 к.с. и още по-малко от Д5. Все пак си има достатъчно тяга за неспортисти, поддържа си без никакво напрежение 200 км/ч и мотора НЯМА УМОРА. Поема безусловно в целия диапазон на оборотомера, което не налага често превключване при спокойно каране. Реалния разход в БГ условия извънградско е 7.5 - 9.0 в зависимост дали караш по националната мрежа или юркаш по магистралата. Градско - специално за София вече няма измерение - стига и до 21/100 през зимата ако се кара на студен старт, но под 12 не слиза и то в неделя по обяд Smile Обслужването на мотора за масла и филтри е на 30 000 км. и не е от най-евтините.
Много съм писал някъде точно за този модел и смятам, че давам едно обективно мнение тъй като сравнявам с много други коли и не съм фанатик Smile А ако си склонен да се разделиш с много пари за едно уникално такова - обади се 8)
Iliev Wrote:е те тоя разход 3.5 - 4.5 при 130 км/ч направо ме омагьоса Big Grin ба това волво, то по-икономично от дизелова малолитражка по инерция бре Big Grin Тоз моментен разход хич не го гледай - той ти показва кога шофираш икономично и кога не и по него не може да се съди за разхода ! Ако пуснеш по инерция на скорост ще ти покаже 0.0, тогава 0 ли ще ти е разхода - искам и аз такова Волво 8)
По въпроса на колегата със запитването - С60 2.4 140 к.с. върви по малко от 170 к.с. и още по-малко от Д5. Все пак си има достатъчно тяга за неспортисти, поддържа си без никакво напрежение 200 км/ч и мотора НЯМА УМОРА. Поема безусловно в целия диапазон на оборотомера, което не налага често превключване при спокойно каране. Реалния разход в БГ условия извънградско е 7.5 - 9.0 в зависимост дали караш по националната мрежа или юркаш по магистралата. Градско - специално за София вече няма измерение - стига и до 21/100 през зимата ако се кара на студен старт, но под 12 не слиза и то в неделя по обяд Smile Обслужването на мотора за масла и филтри е на 30 000 км. и не е от най-евтините.
Много съм писал някъде точно за този модел и смятам, че давам едно обективно мнение тъй като сравнявам с много други коли и не съм фанатик Smile А ако си склонен да се разделиш с много пари за едно уникално такова - обади се 8)

Волвото е D5 163k Big Grin