Волво Клуб - България

Full Version: Скоростна кутия на GDI двигатели
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здравейте.На S 40 след 1998 се монтира и GDI двигателя на Митсубиши.Обаче само на Каризмите с този мотор японците слагат тяхна,японска скоростна кутия.Другите модификации са с такава на Рено.Та въпросът ми е-с какви точно трансмисии са моделите на Волво с монтирани точно тези,японски двигатели GDI 1.8-122к.с.И ако някой е притежател на такъв автомобил да каже по какво да се разпознават двата двигателя-шведският/предполагам/ 1.8-125к.с. и японският GDI 1.8 -122к.с.Мерси.
Японският GDI двигател е 125к.с., а що се отнася до скоростната кутия - прав си, тя е на Рено (поне така ми каза майсторът, при който си правя колата, като я видя).
За шведския двигател не мога да ти кажа нищо, но предполагам , той не е директна инжекция, ами пълен инжекцион. Освен по големия пластмасов капак на клапаните (на който пише GDI Big Grin ), има доста конструктивни разлики - например аз нямам кабели за свещи (от бубината до всяка свещ), ами всяка свещ си има собствена бубина.
Здрасти.Значи искаш да кажеш,че на Волвата с японски GDI двигатели скоростите са като на всички останали модели-с френски.Защо тогава японците ще правят това,т.е.ще монтират свои/може би са по-качествени/,а шведите не.Нали в един завод се сглобяват.
brad Wrote:Здрасти.Значи искаш да кажеш,че на Волвата с японски GDI двигатели скоростите са като на всички останали модели-с френски.Защо тогава японците ще правят това,т.е.ще монтират свои/може би са по-качествени/,а шведите не.Нали в един завод се сглобяват.
:oops: Не съм аз човека, който може да ти отговори на въпроса. Но предполагам, че всичко е въпрос на политика. Понякога се правят компромиси - цена/качество. Всяка нова разработка струва пари (многооо пари). Съответно може да са преценили, че с вече готовата ск. кутия на Рено ще бъде по-рентабилно и качеството ще е на задоволително ниво.
Това аз си мисля, а те защо са постъпили така.... е друг въпрос.
Мисля че в книжката на колата пишеше че моделът В40 (респ. С40)
са разработвани с активното съдействие на Митсубиши....
А Рено от много отдавна работят с тях!
В този ред на мисли....
.... мисля че е възможно .... да са пазарували скоростни кутии от един и същи доставчик....
Garfield Wrote:Мисля че в книжката на колата пишеше че моделът В40 (респ. С40)
са разработвани с активното съдействие на Митсубиши....
А Рено от много отдавна работят с тях!
В този ред на мисли....
.... мисля че е възможно .... да са пазарували скоростни кутии от един и същи доставчик....
Звучи логично...
От поста ти разбирам, че имаш книжка на В/С40. На какъв носител е? Моята е на италиански език и съответно ми върши нулева работа :evil: .
... в този ред на мисли, имате ли проблеми със скоростните кутии, понеже мойте впечатления от Рено(имам рено от 2 години) е че скоростните кутии и двигателите са "железни" (да не говорим че са евтини като части)???
Vermax Wrote:... в този ред на мисли, имате ли проблеми със скоростните кутии, понеже мойте впечатления от Рено(имам рено от 2 години) е че скоростните кутии и двигателите са "железни" (да не говорим че са евтини като части)???
Амиии... появява се едно леко проблемче - като е студена (маслото в ск. кутия не се е разходило добре) и включа рязко 2-ра се чува един дразнещ стържещ звук. Предполагам, че синхронизаторите са си отишли, но не си струва да се отваря за това цялата ск. кутия. Пък и като загрее няма проблеми. (абе френско сирене :lol: )
ссс моята кножка е хартиена и е на англииски с/в40 98г
ако ти е интересно мога га ти я снимам ам много трака ксерокса и ще ме хванат а иначе ако седна на скенера една седмица не ми мърда. така че ако има голям интерес съм навит да се гърбя ама да няма зор. Е?
sasho_s40 Wrote:...ам много трака ксерокса и ще ме хванат...

Сцепих се да се хиля като го прочетох това...

Това ще ти е кръщението за Welcome в Home Pirate Industry
Pages: 1 2 3