Волво Клуб - България

Full Version: колеги моля помощ -VOLVO V 70 климатроник проблем
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
VOLVO V 70 2.5 TD 1999г.Проблем с климатроника. Работи нормално 5-10 мин. и след това спира да включва компресора респективно да духа студено и качва обороти до 1700 на празен ход. Людмил- Ирис не може да помогне
съединител на компресора.
По конкретно ? Съединителя включва и изключва нормално, без никакво напрежение.

BOCK GT1

gadnia_metal Wrote:съединител на компресора.

Браво, Метъле, пак позна! :thumbleft: Confusedalute:
rais Wrote:По конкретно ? Съединителя включва и изключва нормално, без никакво напрежение.

как разбра, че вкл и изкл нормално. ако го чуваш, че цъка не означава, че зацепва. По симптомите, които описваш 99,9% до сега е излизал този съединител. На около 200 хил се износва и иска ремонт. Доста деликатна и пипкава работа е
Не само го чувам , а го и виждам как зацепва. Дори не приплъзва или нещо друго. Просто в един момент изключва може би получава сигнал от компа за нещо и след това не зацепва.
каквото и да си говорим, трябва специалист да го погледне, защото все пак и специалист ше го прави. Може да ти се струва, че зацепва, а да трябва да му се помогне, може и другаде да е проблема.
Каквото и да е бързо и по безболезнено да го отстраниш
Може би не трябва да си давам мнението понеже не съм "експерт", но ще разкажа моя случай. Имам Volvo S70. Проблема с климатроника е същия. Вече знам какъв е, но след като посетих петима "майстори".
Първия път (сервиза Дунев на бул.Ш.проход) ми направиха диагностика и решиха, че изпуска. Допълниха с фреон и се радвах на студеното два дена - точно бях пристигнал на морето. Не ми се занимаваше там и карах на отворен прозорец. Втория път някакъв сервиз под моста Чавдар - заведе ме приятел. Диагностика, пълнене, празнене (или беше обратно :-) Big Grin )....продухване ....и този път работи 1 час. Върнах се. И се започна отново....Работи до другия ден.
Това не му попречи да си вземе 80 лв. Третия майстор беше пък прехвален експерт от някакъв форум. Четвъртия го срещнах във Варна. Неговата диагноза беше, че загрявал нещо. Охлади го с пароструйката. О радост....проработи....докато се прибера. Момчето се оказа сравнително коректно - не ми взе пари понеже не беше сигурен дали ще проработи.
Миналата година по това време попаднах за пореден път на майстор - този пър го намерих тук. Уговорих се за следващия ден и с неохота поех към Княжево. Човека ми взе пари за работата (занимава се над два часа + допълване) и постави диагноза - много странна. Каза ми, че климатика няма да се оправи докато не се смени филтъра. След което ми показа за какво иде реч. Филтъра представляваше цилиндър от финна метална мрежичка с размерите на химикалка , който стои в една от медните тръби на системата. Обясни ми, че струвал "стотинки", но е трудоемко да се смени. Така и не успя - беше клеясала гайката която свързва двете части на тръбата. Обясни чи , че ако се скъса ще трябва да отлагам пътуването....
Все още съм без климатик и тези дни ще отида точно в Княжево. По точен майстор не бях срещал.
А ти ако искаш първо си смени съединителя :-) Big Grin
Кои точно е този майстор в Княжево ? Дай ако обичаш координати.
rodnirodni Wrote:Може би не трябва да си давам мнението понеже не съм "експерт", но ще разкажа моя случай. Имам Volvo S70. Проблема с климатроника е същия. Вече знам какъв е, но след като посетих петима "майстори".
Първия път (сервиза Дунев на бул.Ш.проход) ми направиха диагностика и решиха, че изпуска. Допълниха с фреон и се радвах на студеното два дена - точно бях пристигнал на морето. Не ми се занимаваше там и карах на отворен прозорец. Втория път някакъв сервиз под моста Чавдар - заведе ме приятел. Диагностика, пълнене, празнене (или беше обратно :-) Big Grin )....продухване ....и този път работи 1 час. Върнах се. И се започна отново....Работи до другия ден.
Това не му попречи да си вземе 80 лв. Третия майстор беше пък прехвален експерт от някакъв форум. Четвъртия го срещнах във Варна. Неговата диагноза беше, че загрявал нещо. Охлади го с пароструйката. О радост....проработи....докато се прибера. Момчето се оказа сравнително коректно - не ми взе пари понеже не беше сигурен дали ще проработи.
Миналата година по това време попаднах за пореден път на майстор - този пър го намерих тук. Уговорих се за следващия ден и с неохота поех към Княжево. Човека ми взе пари за работата (занимава се над два часа + допълване) и постави диагноза - много странна. Каза ми, че климатика няма да се оправи докато не се смени филтъра. След което ми показа за какво иде реч. Филтъра представляваше цилиндър от финна метална мрежичка с размерите на химикалка , който стои в една от медните тръби на системата. Обясни ми, че струвал "стотинки", но е трудоемко да се смени. Така и не успя - беше клеясала гайката която свързва двете части на тръбата. Обясни чи , че ако се скъса ще трябва да отлагам пътуването....
Все още съм без климатик и тези дни ще отида точно в Княжево. По точен майстор не бях срещал.
А ти ако искаш първо си смени съединителя :-) Big Grin
Колега дай координати на този майстор аз съм с абсолютно същият проблем,само че дето на мен едим майстор ми каза,че тази гайка била на незнам си каква резба ала бала и каза,че ще ми струва около 300 лв решаването на този проблем
Pages: 1 2