Волво Клуб - България

Full Version: Въздушен филтър V40 вибрации
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Кутията на въздушния филтър има допълнителна резонаторна кутия. При високи обороти започва да резонира и бучи. Повечето хора намират това за спортен звук, но мен лично ме дразнят всякакви такива шумове. Някой има ли идея дали може да се направи нещо?!

Някои пробвал ли е спортни филтри? Чудя се дали да не сложа такъв, че нещо трудно намирам хубави филтри. Интересувам се дали наистина след почистване пак работят добре или са си за смяна и язък за парите. Харесал съм K&N. Може да се докара от ebay за 90 лв, което си е колкото 2 оригинални от Moto Pfohe. Дали ще изкара поне колкото 2 оригинални?!
Ами той, че ще изкара - ще изкара и много повече...но сложиш ли конусен филтър и махнеш кутията, за да няма тоя резонансен звук, смятай че ще си докараш друг - по-спортен звук Big Grin ще почне да ръмжи яко
Карай си колата, както са я направили Шведите. Tongue
Ако искаш филтър който да държи мн километри си купи КиН, само че да е за кутията. Там пак ще ти резонира, но поне няма да сменяш, ами само ще го переш.
Винаги съм се чудил на предназначението на тази резонаторно-компенсаторна кутия, но никога не съм я разглобявал , най-вече защото предполагам, че е напълно празна :wink: Big Grin . Интересно ми е дали този резонанс не идва от недобре завити болтове държащи самата филтърна кутия....просто предположение. При мен няма такъв резонанс, трябва да направя нещо по въпроса за да го придобия :wink: Big Grin . Поздрави и приятно шофиране с любимата марка.
Аз си правя сметка за K&N който да влезе в кутията, но май ще почака, че англииските пари взеха да поскъпват сега. Резонаторната кутия я свалих, абсолютно празна е. На моята се вижда как стената и вибрира. Явно ще мисля нещо за подсилване.
Аз съм без кутия Big Grin
Изшляпах направо един спортен филтър конусовиден и изхвърлих кутията Big Grin
Rado_91 Wrote:Аз съм без кутия Big Grin
Изшляпах направо един спортен филтър конусовиден и изхвърлих кутията Big Grin

И колата умря? И др път когато изхвърляш части....ги изхвърли в моя багажник Big Grin В кутията има една тръба на вентури....резонаторна тръба, дифузор или както там искате му викайте....която е от съществена роля за резонанса. Хората...опа Енженерите (щото те не са хора...по скоро лунатици) са смятали дължина и диаметър, на тази "ненужна" пластмаска, за да получат един вид резонансно пълнене при определени обороти на ДВГ. А тези диаметри и дължина са тясно свързани с обем на колектор, въртящ момент и т.н.....все сложни работи. Та мисълта ми е че, ако по ДВГ, не е правено нищо, което изисква повече въздух, то трябва задължително да се ползва оригиналната филтърна кутия с нейните атрибути....най вече тръбата Wink Значи клапата за топлия въздух може да си я правите каквото поискате, онова празно пространство (резонатор..дето му викате) играе ролята на шумозаглушител.....намалява шума на преминаващия през системата въздух...също може да си го правите, каквото поискате. По въпроса на колегата за спортния филтър, във форума има изписано доста...има търсачка. На кратко, ако си купуваш скъпи филтри (от МП и др такива), спортния се изплаща за 3....маааксимум 4 измивания. Ако процедираш правилно с него, нищо не му става, ама трябва да си купиш и препарат за почистване Wink И не на последно място, съм забелязал, че марковите (истинските) спортни филтри почистват по-добре от хартиените Wink
Оффф нещо пак се разписах много...айде да не ви отегчавам Smile
LeecH Wrote:
Rado_91 Wrote:Аз съм без кутия Big Grin
Изшляпах направо един спортен филтър конусовиден и изхвърлих кутията Big Grin

И колата умря? И др път когато изхвърляш части....ги изхвърли в моя багажник Big Grin В кутията има една тръба на вентури....резонаторна тръба, дифузор или както там искате му викайте....която е от съществена роля за резонанса. Хората...опа Енженерите (щото те не са хора...по скоро лунатици) са смятали дължина и диаметър, на тази "ненужна" пластмаска, за да получат един вид резонансно пълнене при определени обороти на ДВГ. А тези диаметри и дължина са тясно свързани с обем на колектор, въртящ момент и т.н.....все сложни работи. Та мисълта ми е че, ако по ДВГ, не е правено нищо, което изисква повече въздух, то трябва задължително да се ползва оригиналната филтърна кутия с нейните атрибути....най вече тръбата Wink Значи клапата за топлия въздух може да си я правите каквото поискате, онова празно пространство (резонатор..дето му викате) играе ролята на шумозаглушител.....намалява шума на преминаващия през системата въздух...също може да си го правите, каквото поискате. По въпроса на колегата за спортния филтър, във форума има изписано доста...има търсачка. На кратко, ако си купуваш скъпи филтри (от МП и др такива), спортния се изплаща за 3....маааксимум 4 измивания. Ако процедираш правилно с него, нищо не му става, ама трябва да си купиш и препарат за почистване Wink И не на последно място, съм забелязал, че марковите (истинските) спортни филтри почистват по-добре от хартиените Wink
Оффф нещо пак се разписах много...айде да не ви отегчавам Smile
Да ти кажа разлика няма Big Grin
Аз махнах оригиналния защото гръмна 1-път и се счупи кутията ,гръмна 2-път и пак се счупи и стана много облепена а и неставаше вече и заради това така Smile
Не ми се занимаваше да ходя да обикалям морги и да търся и то я намеря я не ,или да поръчвам от друг град защото колата се кара постояно и нямаше как и за по лесно шляпнах един такъв филтър за 60 лв и работата 6 Big Grin
Ето няколко снимки на спортното филтърче и как съм го монтирал :wink: