Волво Клуб - България

Full Version: Въпрсоче!!!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Добър вечер колеги!!!Понеже не намерих друго удобно място да си пусна темата сметнах,че тук е най-добре...ако съм направил грешка,моля да бъда извинен все още съм нов!!!
Така ето и въпросът ми ... Решил съм да си купувам най луксозното от ВОЛВО,а именно Volvo S80 2.4T със навигация и кожа ... абе всичко за модел 2002-2003година ... така,обаче нямам никаква представа като цяло за марката.Ако може малък опреснителен курс някой да ми вкара.Искам само да почертая,че колата е 200к.с. БЕНЗИНОВА ...
Може да се зачудите какво имам предвид като упреснителен курс - цена на частите,качество на автомобила,возия,лукс ... От мои познати съм чувал,че тази марка е най добрата,дори надминава Mercedes-Benz S class в някои отношения ...
Надявам се да ми помогнете,а който откликне ще съм му искренно благодарен 8)
Возия-много добра
лукс-Истински
усещане-лудница
кеф-голям
мотор-надживява
разход-като за лимузина бива
части-Е не е евтино
Ако вземах по поне 2000-3000 бонбона на месец не бих се замислил Smile
НО тей като вземам по малко карам по малко волво Smile НО да Волво е хубава марка...
Да не говорим ,че визията е запомняща се от един път и колата се познава от километър Smile
Колегата е написал всичко,което мисля и аз Smile
Определено на S80 ако е бензин му е необходим мотор който е около 200к.с. Моята е с 163к.с. - на моменти ми се виждат малко.Но като цяло има добра динамика и ускорение.

Като цяло колата е перфектна с доста голяма индивидуалност и комфорт, но има един куп недообмислени неща в детайлите.
Например:
1. Стъклата не се затварят сами при заключване на автомобила(поне моята е така - голяма досада).

2. Осветлението на купето ако го включиш и оставиш включено, пак не се сеща да се изключи при заключване на автомобила. Най тъпото е, че от където е включено оттам трябва да го изключиш... :?

3. Електрически регулируеми странични огледала с функция да се прибират и отварят с натискане на бутон...
Хубаво ама... Слизаш заключваш и ... можело е да ги направят като заключиш колата да се приберат.
Прибрал си ги с бутона, отключваш палиш тръгваш и огледалата докато не им кажеш(с натискане на бутона) да се отворят до тогава ще си стоят прибрани...

4. Пускаш аварийни (например за да сигнализираш останалите че ще маневрираш) паркираш гасиш и цъкащия звук идващ от към таблото за индикация, че някъкъв вид мигачи са включени спира. Остава да мига само бутона за аварийните и... не един път съм се връщал да ги изключвам...
Това да са и ,,кусурите" на 80-та.
Все пак това е кола от 2000 , а не от 2010г.
кОЛАТА Е СУПЕР.
Казвам го ,защото точно преди да си купя моето волво, така се случи че в продължение ан една седмица, на ,,Славянска" 4 , точно срещу Министерство на правосъдието гледах С - 80-.Невероятна кола.РЕСПЕКТ И КОМФОРТ И КРАСОТА.ТОВА Е ИЗЛЪЧВАНЕТО!

Сега четА новия ,,Ауто Билд"(Българското издание)-
Новото Волво С 60 има радари и камери в предната решетка, осигуряващи автоматично пълно спиране.Прихваща до 10 броя пешеходци и оп..., ако си разсеям , колото ти спира сама, няма риск да прегазиш някого.
Волво е супер (поне за мен).
Съжалявам искрено, че нямам доходите да си позволя такава кола С 60 за около 40 000 евро.Просто съм на положение да си позволя старо вОЛВО..... Sad
Razsipnik Wrote:Това да са и ,,кусурите" на 80-та.
Все пак това е кола от 2000 , а не от 2010г.
кОЛАТА Е СУПЕР.
Казвам го ,защото точно преди да си купя моето волво, така се случи че в продължение ан една седмица, на ,,Славянска" 4 , точно срещу Министерство на правосъдието гледах С - 80-.Невероятна кола.РЕСПЕКТ И КОМФОРТ И КРАСОТА.ТОВА Е ИЗЛЪЧВАНЕТО!

Сега четА новия ,,Ауто Билд"(Българското издание)-
Новото Волво С 60 има радари и камери в предната решетка, осигуряващи автоматично пълно спиране.Прихваща до 10 броя пешеходци и оп..., ако си разсеям , колото ти спира сама, няма риск да прегазиш някого.
Волво е супер (поне за мен).
Съжалявам искрено, че нямам доходите да си позволя такава кола С 60 за около 40 000 евро.Просто съм на положение да си позволя старо вОЛВО..... Sad
В новия брой на Auto Bild тест-драйв на S60 ли има ?
Тест-драйв- не.Поне не от това, което аз разбирам в смисъла на тази дума!Описано е пробно кормуване, но не е подробно, както друг път на 4-5 страници.
Кратко ревю на страница и половина(няма цял лист) .
Снимки на колата и технически данни за пробвания 2,4 литров 5 цилиндров двигател с мощност 205 к.с.

Извод: преписвам дословно:

1.ТОВА НИ ХАРЕСВА:
Изчистеният дизайн, въпреки че е по-дълъг от предшественика си, новият модел изглежда компактен и динамичен.

2.Това ни липсва:
По-добри седелки Липсва странична опора в завоете.Спортни седалки не се предлагат дори и срещу доплащане.
[/color]
3.Това ни изненадва и харесва:
Спортният Дух.Нито едно Волво досета не е било толкова пъргаво и динамично-алтернатива на Ауди и БМВ.


Заглавието на статията е Волво-то със седмо чувство

По-сигурно,и по-спортно: С Такива амбиции новото Волво С 60 се изправя срещу германските си конкуренти.

Използувани са част от материалите на списание ,,Ауто Билд"-България. 3-9 юни 2010г. № 22/2010г.



Послепис:
Нека се върнем на Земята.
В този брой има сравнение на нискобюджетни СУВ-ове за по 24-25 000 лева и разбира се дадено е едно много готино Волво В 50 2,0 дизел 2007г., на зена от 17 000 евро.
Това е спроред мен най-важното от броя.
Razsipnik Wrote:Тест-драйв- не.Поне не от това, което аз разбирам в смисъла на тази дума!Описано е пробно кормуване, но не е подробно, както друг път на 4-5 страници.
Кратко ревю на страница и половина(няма цял лист) .
Снимки на колата и технически данни за пробвания 2,4 литров 5 цилиндров двигател с мощност 205 к.с.

Извод: преписвам дословно:

1.ТОВА НИ ХАРЕСВА:
Изчистеният дизайн, въпреки че е по-дълъг от предшественика си, новият модел изглежда компактен и динамичен.

2.Това ни липсва:
По-добри седелки Липсва странична опора в завоете.Спортни седалки не се предлагат дори и срещу доплащане.
[/color]
3.Това ни изненадва и харесва:
Спортният Дух.Нито едно Волво досета не е било толкова пъргаво и динамично-алтернатива на Ауди и БМВ.


Заглавието на статията е Волво-то със седмо чувство

По-сигурно,и по-спортно: С Такива амбиции новото Волво С 60 се изправя срещу германските си конкуренти.

Използувани са част от материалите на списание ,,Ауто Билд"-България. 3-9 юни 2010г. № 22/2010г.



Послепис:
Нека се върнем на Земята.
В този брой има сравнение на нискобюджетни СУВ-ове за по 24-25 000 лева и разбира се дадено е едно много готино Волво В 50 2,0 дизел 2007г., на зена от 17 000 евро.
Това е спроред мен най-важното от броя.

ИМА ТЕСТ-ДРАЙВ НА В 50 ОТ 2007Г.,Огледано е и окачването-без проблеми.

Извод на Андреас Май за В 50:

цитат:

,,Хладен дизайн на Волво, чудесно окачване на Форд, хубав дизелов двигател на Пежо: Ве 50 е доказателство, че синергиите са нещо хубаво, особено ако и надеждността е достатъчно висока.Волво В 50, 2-0 Д с пробег под 100 000 км може да се намери за 11 000 евро.Няма да сбъркате , ако изберете този модел."
Имам Ес80 80 2.4 140 коня, от около 10-11 месеца вече и добих малко впечатления.
Като цяло колата е мн хубава и приятна за каране, особено на дълго 8)
Забележката ми е към електрониката - надеждно направена е, НО нещо сдаде ли багажа става цифромания...От личен опит-зимата нещо се прецака чип в модулът на пасажерскапта врата и следователно вс и функции във вратата умряха, включително и заключването, целият модул се смени за "скромната сума" от около 1400-1500лв.
Аз попаднах на кола със само 1 собственик, който си я е купил и се е возил из Германия 8 години, преди мен. Салонът ми е черна кожа и не знам дали е мн стабилна кожата или просто той много се е грижил, но няма една забележка Smile Исках Пасат или А6 преди Волвото, и при тях имаше проблем с износването на волана и приборите като цяло. При Волвото този проблем не съществува, прави изводи за качеството на материалите.
За ръжда няма смисъл да коментираме.
Окачването знам, че е соленко, но се надявам да не разбирам колко струва.
Имам прищтел с Е270 ЦДИ и той казва за моето Волво, че не е гъзарска кола, ами е "тежка" кола Tongue Така, че ако искаш да си тежък, изборът ти е добър :mrgreen: