06-23-2010, 04:47 PM
06-23-2010, 04:57 PM
Аз се сещам за едно,но то вече е продадено от доста време...,и по информация на продавача вече е...с удар и проблем в мотора
Темата я места тук :wink:
Темата я места тук :wink:
06-23-2010, 04:57 PM
Аз се сещам за едно,но то вече е продадено от доста време...,и по информация на продавача вече е...с удар и проблем в мотора
Темата я места тук :wink:
Темата я места тук :wink:
06-23-2010, 05:02 PM
Ама още в софия ли е каде е тази кола трябва ми повечко информация
06-23-2010, 05:02 PM
Ама още в софия ли е каде е тази кола трябва ми повечко информация
06-23-2010, 05:11 PM
Колата беше на клубар,продал я е в София,а за повече инфо...-кажи какво,и защо те итересува :wink:
06-23-2010, 05:15 PM
Интересува ме в кво састояние е сега кво и е необходимо да се напражи за да може запали и дали мотора е по добар от обикновенния бензин.Снимки и цена на автомобила и дали има разлика мейду предния мост на дизела и на бензина
06-23-2010, 05:19 PM
Желая ти успех :wink:
06-23-2010, 05:20 PM
Мерси много колега.Колеги помагаите моля ви
07-27-2010, 12:02 PM
Здравей колега,
Аз за съжаление не съм срещал това Волво, което издирваш, но притежавам едно такова (245 турбо - 1983г - сребрист металик)в колекцията си от три 240-ки, но все още не съм решил дали ще го продавам. Никак не ми се разделя с него, защото доста ми е "на сърцето" и трудно ще намеря друго такова, ако пак реша един ден. Но дори и да го продавам някой ден, то главното условие за продажба ще бъде купувачът да е истински заклет (като мен) фен на Волво 200 серия. А повярвай ми - те си личат.
Смея да кажа (но твърдо не искам да се хваля), че според мен едва ли можеш да намериш по-гледано от моето 240 турбо в цялата страна :-). Поне аз не съм срещал досега подобно Волво нито по улиците, нито пък да се продава някъде в България. Откакто съм го взел съм навъртял много малко километри- главно "на дълго", защото ме е доста шубе да не ме нацепи някой от шумахеровците по софийските улици. За съжаление ми струваше доста скъпо преди 3 години, когато го купих от един холандски пилот и много се съмнявам, че ще се намери днес някой български фен, готов да плати тази цена, а тя повярвай ми е страховита, но би била такава главно за "ценителите" в България. За Холандия, където 2-ката на Волво е легенда, тази цена е напълно нормална. На доста километри е колата(около 330 хил), но така е поддържана през годините, че никой няма да му даде толкова, ако го види. Вече има и някои забележки разбира се, малко ръжда и драскотинки тук-там, но нищо фатално и непоправимо няма. С всички екстри за модела е(без автопилот). Климатикът е със почти нов компресор. Турбото е сменено преди около 20-на хил км. Много запазен салон - тъмносин плюш.
От доста време съм във форума, следя го редовно, но досега не съм взимал дейно участие, защото доста ми е обидно, че 2-ра серия на Волво има твърде малко фенове в България и не се цени достатъчно, за сметка например на 4-та серия, която си е до голяма степен ширпотребка и не би могла никога да надскочи 2-ра серия по новаторство, качества, достойнства, титли, триумфи, известност, авангардност и всичко, с което Волво се разпознава като марка в света.
Това е от мен засега.
Поздрави и успех в търсенето.
Аз за съжаление не съм срещал това Волво, което издирваш, но притежавам едно такова (245 турбо - 1983г - сребрист металик)в колекцията си от три 240-ки, но все още не съм решил дали ще го продавам. Никак не ми се разделя с него, защото доста ми е "на сърцето" и трудно ще намеря друго такова, ако пак реша един ден. Но дори и да го продавам някой ден, то главното условие за продажба ще бъде купувачът да е истински заклет (като мен) фен на Волво 200 серия. А повярвай ми - те си личат.
Смея да кажа (но твърдо не искам да се хваля), че според мен едва ли можеш да намериш по-гледано от моето 240 турбо в цялата страна :-). Поне аз не съм срещал досега подобно Волво нито по улиците, нито пък да се продава някъде в България. Откакто съм го взел съм навъртял много малко километри- главно "на дълго", защото ме е доста шубе да не ме нацепи някой от шумахеровците по софийските улици. За съжаление ми струваше доста скъпо преди 3 години, когато го купих от един холандски пилот и много се съмнявам, че ще се намери днес някой български фен, готов да плати тази цена, а тя повярвай ми е страховита, но би била такава главно за "ценителите" в България. За Холандия, където 2-ката на Волво е легенда, тази цена е напълно нормална. На доста километри е колата(около 330 хил), но така е поддържана през годините, че никой няма да му даде толкова, ако го види. Вече има и някои забележки разбира се, малко ръжда и драскотинки тук-там, но нищо фатално и непоправимо няма. С всички екстри за модела е(без автопилот). Климатикът е със почти нов компресор. Турбото е сменено преди около 20-на хил км. Много запазен салон - тъмносин плюш.
От доста време съм във форума, следя го редовно, но досега не съм взимал дейно участие, защото доста ми е обидно, че 2-ра серия на Волво има твърде малко фенове в България и не се цени достатъчно, за сметка например на 4-та серия, която си е до голяма степен ширпотребка и не би могла никога да надскочи 2-ра серия по новаторство, качества, достойнства, титли, триумфи, известност, авангардност и всичко, с което Волво се разпознава като марка в света.
Това е от мен засега.
Поздрави и успех в търсенето.