Волво Клуб - България

Full Version: V40 '97 Лостчето на мигача не се връща.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Имаше подобна тема преди месеци, но не я откривам.
Подавам ляв мигач и като върна волана мигача не се изключва. Ако някой има идея, моля да помага
ozzye Wrote:Имаше подобна тема преди месеци, но не я откривам.
Подавам ляв мигач и като върна волана мигача не се изключва. Ако някой има идея, моля да помага
И аз го имам този проблем, вече свикнах да си връщам мигача на ръка , но ако има лесно и рационално решение бих го оправил, така че и аз искам да чуя решение на проблема :?
И аз имах такъв проблем, но го отсраних собственоръчно. Трябва да се свали лостчето и да се разгоби. При мен се оказа, че се притискат пластмасите на механизма за изключване в тялото което го затваря (мисля, че и при вас това е причината). Доколкото си спомням подвижната част, коят връща лоста е бяла пластмаса и имаше една или две пружинки. Решението ми беше да подложа само тънко листче хартия и механизма започна да се движи свободно. Освен това го смазах лекичко с масълце. Вече 2 години нямам проблеми след моята интервенция, да чукна на дърво. 8)
Много трудно свалих самото лостче, защото е хванато с много лошо разположени видии. Но си измайсторих закривена отверка и се справих. Лесно става, ако се свали целия волан и после механизма, но аз реших, че може да имам проблеми с въздушние възглавници и го направих без да свалям волана. Big Grin Не мога да опиша с подробности процедурата, защото беше отдавна, пък и не се сетих да направя снимки...
Благодаря, Колега. Ако някой може само да подскаже само къде точно да се постави подложката ще съм благодарен.
"Подложката" се поставя като разглобиш на съставните му части самото лостче на мигачите. Сваля се цялото от волана, иначе няма как. Обясних за бялата пласмаса или механизма който при завъртане на волана трябва да позиционира лоста на мигачите в неутрално/изключено положения. Като се свали има няколо болчета да се развият още, за да се разлоби напълно. После доколкто си спомням подложих парченце хартия между капачето и леглото на механизма за изключване така, че да не му пречи при движението, но да повдигне капачето защото при внимателното изследване на причината за не свободното движение беше, че капачето прекалено притиска палеца или бялата пластмаса (както я нарекох вече). Освен това малко го смазах с някаква фина грес за механизми. Сега се сещам и за вариант при който може да се изпили лекичко бялата пластмаса, за да не опира в капачето и да се спира. Повече няма как да обясня защото не си спомням в подробности как го направих,пък и най-доброто обяснение е снимковия материал, но не направих снимки преди 2 години, съжалявам! Sad
Колега, мерси за инфото. Вчера разглобих споменатите пластмаси, но не намерих проблем утре пак ще пробвам.
Друга възможна причина за която се сещам е да са паднали или скъсани пружинките които задействат механизма който връща лостчето.
И пружинката и другите детаили са си здрави, но не забелязах да се трият. Май ще го отварям пак.