Волво Клуб - България

Full Version: Препоръчайте сервиз за поставяне на ГИ
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте колеги, реших да си поставям газов инжекцион,поради цената на бензина. Колата е В40 1.6i, 16V, 105к.с., аз живея в Балчик и е добре сервиза да е на близко- Добрич или Варна, препоръчайте ми място според вашите лични наблюдения, ако всеки съвет бе съпроводен със телефон за връзка и цена за услугата ще бъда много благодарен...поздрави
Колега, не те съветвам да го правиш.Ще си съсипеш хубавоо волво.И без това двигателя 1,6 е нищожен за това купе, а с ГИ, колата ще умре ................Кой каквото ще да казва ........

Просто я карай по-икономично/по-малко.
На мен 2,0 като двигател ми е недостатъчен като динамика и ускоряемост и това ме спира да не я газифицирам, а ти искаш на 1,6 двигател газ да слагаш.............
Да не съжаляваш после.
:|
Колега слагай смело газов инжекцион и не го мисли, ако са направени добре настройките почти няма разлика във вървежа. На тия цени на горивата бързо ще си върнеш инвестицията :wink:
shenti_bul Wrote:Колега слагай смело газов инжекцион и не го мисли, ако са направени добре настройките почти няма разлика във вървежа. На тия цени на горивата бързо ще си върнеш инвестицията :wink:


+1 :thumbleft: Абсолютно потвърждавам мнението на колегата!!! Само преди това отдели повече време да потърсиш кадърен майстор в региона около теб. Вярвам, че колегите от Варна ще ти помогнат с инфо в тази посока. Има една проста истина за газифицирането и тя е, че кола която не върви добре на бензин, няма да върви добре и на газ. Определено цената на газта е определяща при избора, иначе всички щяхме да караме само на бензин.....дизела е една друга бира :wink: Big Grin ..... там директно на олио Big Grin
Успех при газифицирането, но истината е в газовия инжекцион, другото е компромис и свързани с това нерви, които никой няма да ти ги плати и си остават само и единствено за твоя сметка. Поздрави!!!
благодаря за подкрепата колеги, наистина много дълго време бях пред дилема...но сега реших и ще си сложа, колата върви доста добре според мен. Въпреки че е малкия двигател на мен и моето семейство ни е достатъчно, все пак немога да рискувам ничий живот за да се правя на състезател и да я гоня. Единствено се стремя да не се промени вървежа и да стане по икономична. Вече се свързах с няколко майстори остана да реша, но следващата седмица вече ще съм с ГИ...поздрави и стискайте палци всичко да е ннаред с монтирането Tongue
Слагай смело и после пиши как се държи колата. Успех!!!
Подкрепям повечето колеги - кадърен ли е майстора, няма да разбереш че горивто е друго (говорим за ГИ разбира се)
Razsipnik човека пита "КЪДЕ" а не "ДАЛИ"
За свеение S40 1,8 ГИ за една година и 30-40к км след смяна на филтрите на газта и промивка на дюзите, ако закрие някой с ръка копчето бензин-газ и сменя постоянно от едното на другото ще дойде момент в който ще загубя последователността и няма да мога да кажа на какво гориво съм (без да погледна на какво "пише" че съм). Давам просто пример как е при мен, пък всеки прави изводи и си взема решения сам за себе си.
УСПЕХ С МОНТАЖА
1.8 двигателя се произвежда във версия Bi-Fuеl - Бензин/газ. Разхода според Волво е следният:

среден разход: газ/бензин 10.4/8.1

за същият двигател само на бензин разхода е 6.9

оригиналната уредба на Волво няма превключвател. Компютъра решава на какво караш според зависи.

Това са данни за S40 от 2004 година.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub.org.uk/tech/V40TechSpecs-Sept2004.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.volvoclub.org.uk/tech/V40Tec ... pt2004.pdf</a><!-- m -->

Среден разход 10.4 означава около 15/100 градско.

Според Вадис 1.6 е правен само за пазари с много специфични данъчни ставки. По принцип е слаб мотор за това купе. Преди Волвото карах Форд Сиера 1,6 (С40 и Сиера са много сходни като съотношение конски сили/ кг купе). Всички Сиери на газ дигаха разхода до 15-18/100 градско, на бензин са 9-10.

Газовата уредба е безмислена на двигател, който по принцип е слаб за купето. Поради повишения разход на газ икономията ще е минимална и разходите по поддръжката на газовата уредба ще я обезмислят. Получава се: малко по евтино отивам на море, но на края на годината съм хвърлил сума ти пари по колата, който не бих дал ако бях останал на бензин. Като се има предвид, че на този мотор може да се сложи само ГИ от 1500 лв нагоре сметката все повече не излиза. 1.6 в добро състояние трябва да харчи под 7 на извънградско и под 10 на градско. 1500 лв са 7000 км бензин. Аз изминавам толкова за година и не смятам, че кола над 10 години си заслужава да се кара повече от 3-4 години. ГИ излиза на загуба така.
аз съм със същия двигател в-40 1,6 16в и от събота карам на газ.Разлика във вървежа на колата няма .Бих ти препоръчал сервиза където ми монтираха ГИ но ти е далече Велико Търново.
В понеделник волвото влиза в сервиз за монтаж на ГИ в оторизирания сервиз на Фобос в с. Стефан Караджа-Добрич, доста добри отзиви получих за въпросния майстор, дано всичко мине по вода. Ще пиша за резултата Tongue