Волво Клуб - България

Full Version: Проблем със запалването на S40
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
здравейте,
имам едно волво s40 и ми казаха 4е акумулатора му 2рата клетка е скъсана и при палене от 12V пада на 4V и почва да чатка и лампите на таблото пресвяткат... сега ще пробваме да дадем ток от друга кола ако пак чатка и не запали от какво може да е ? двигателя е 2.0Т
По добре размени акумулаторите Smile
Тази тема е за тук :wink:
Ами акумулатор, какво да е. Чатка и примигва защото всички релета в колата са на 12 волта. Като падне напрежението не могат да влючат.
Здравей,колега.Имах същия проблем с чаткането.Приготви си стотина лв.за нов акумулатор(за грацки условия,по силен първоначален ток)и си ти :wink: .Не подавай ток през стария акумулатор.
ся пробвахме пали и гасне .. да не би да е задавена .. и друг път е прайло тей и пали на 5я път ама днес бая я мъчехме и там се се качи до 1000 оборота и гасне ....
Вероятно динамото не ти зарежда и двигателя консумира ток само от акумулатора. Тъй като твоя акумулатор е слаб и изтощен, той не може да подаде нужното напрежение към бобините за свещите и искрата е слаба или съвсем липсва. Това е според мен причината. Замери си динамото дали зарежда. Това може да е и причината да ти замине и акумулатора. А ако не ти зарежда динамото и нов акумулатор да вземеш пак ще стане като тоя в най- скоро време.
Докато не махнеш акумулатора с клетка на късо ще гасне. Ако продължаваш да опитваш и алтернатора ще замине и алтернатора на този който ти дава ток.

Инжекторите не работят под 11 волта. Акумулатора има 6 клетки по 2 волта - 12 волта, твоя има 5 клетки - 10 волта. Алтернатора не може да компенсира, а мъртвите клетки обиковено дават на късо.

Не можеш да караш с такъв акумулатор, можеш с разреден - иска 6 ампера за зареждане, а алтернатора е 80 ампера. С клетка на късо необходимите ампери са резултат от делене на 0 - безкрайност.
Благодаря за инфото не бях се интересувал и замислял.. акумулатора ще го сменим, но питанката е дали това което каза по - горе колегата е вярно??? защото тя е сервизирана в Мото-Пфое и ако е имало такъв проблем,щяха да кажат.. но не мисля,4е е от това защото колата си пали.. сега си мисля,че е задавена,защото поне 5 пати запалва и гасне дори с подаване на педала газ ...
Мото Пфое най-вероятно щяха да забележат скапан алтернатор - има много симптоми - светлините отслабват на празен ход, високи обороти на празен ход, при диагностика се вижда напрежението и т.н. . При всяко положение ти трябва нов акумулатор освен ако не смяташ да я пращаш за вторични суровини. Без да запалиш с работещ акумулатор никой не може да каже дали и има нещо на колата. Ниското напрежение кара всички датчици да връщат глупости на компютъра.
Pages: 1 2 3