07-24-2010, 11:41 AM
Здравейте колеги.
Вчера се наложи да пътувам по работа до София-Пловдив и обратно.
Отидох, стигнах ,върнах се никакви проблеми.
Днес (преди един час) излизам да пазарувам отварям капака да проверя нивото на маслото на щеката(,от както съм с Мотул 5 -40 все го проверявам дали го гори) и......................останах много неприятно изненадан-
Какво да видя?Капачката на отвора за наливане на масло беше обърната наопъки т.е. отворена, обърната с вътрешната си страна нагоре и всичко, ама абсолютно всичко бе в масло и най-вече двигателя..........
На какво се дължи това-капачката винаги си я затягам и вероятността да съм я забравил считам е нулева.Вярно, че съм си разсеян, но пък чак толкова.
Разбирате ли?Капачката беше напълно развъртяна................Това какво означава?
Да не би причината да е в това ,че нивото на маслото ми беше над максимума?Вчера на отиване към Пловдив я карах със 150-160 до 180 км/час.
Това с капачката за пръв път(дано е и за последен ми се случва).
Може ли така колата ,,сама" да е ,,намерила" начин да изхвърли/изгори излишното количество?
Дали съм нанесъл фатални щети на двигателя?
Проверих нивото на маслото на щеката- малко над половината беше.Останалото бе изхвърлено.
Долих, но сега е малко под максимум.
Колкото и да съм я ръчкал колата, може ли от налягане в двигателя, капачката сама да се развърти ?Просто ми се струва невероятно.
Сега всичко е в масло и когато загрее колата - пуши, докато не го изгори по главата на двигателя.
След малко ще сляза да поизчистя кората на двигателя.
(Какво всъщност стана?Какво се е случило?Не знам, но мисля, че това е неприятна индикация.....за умрял двигател.
Вчера се наложи да пътувам по работа до София-Пловдив и обратно.
Отидох, стигнах ,върнах се никакви проблеми.
Днес (преди един час) излизам да пазарувам отварям капака да проверя нивото на маслото на щеката(,от както съм с Мотул 5 -40 все го проверявам дали го гори) и......................останах много неприятно изненадан-
Какво да видя?Капачката на отвора за наливане на масло беше обърната наопъки т.е. отворена, обърната с вътрешната си страна нагоре и всичко, ама абсолютно всичко бе в масло и най-вече двигателя..........
На какво се дължи това-капачката винаги си я затягам и вероятността да съм я забравил считам е нулева.Вярно, че съм си разсеян, но пък чак толкова.
Разбирате ли?Капачката беше напълно развъртяна................Това какво означава?
Да не би причината да е в това ,че нивото на маслото ми беше над максимума?Вчера на отиване към Пловдив я карах със 150-160 до 180 км/час.
Това с капачката за пръв път(дано е и за последен ми се случва).
Може ли така колата ,,сама" да е ,,намерила" начин да изхвърли/изгори излишното количество?
Дали съм нанесъл фатални щети на двигателя?
Проверих нивото на маслото на щеката- малко над половината беше.Останалото бе изхвърлено.
Долих, но сега е малко под максимум.
Колкото и да съм я ръчкал колата, може ли от налягане в двигателя, капачката сама да се развърти ?Просто ми се струва невероятно.
Сега всичко е в масло и когато загрее колата - пуши, докато не го изгори по главата на двигателя.
След малко ще сляза да поизчистя кората на двигателя.
(Какво всъщност стана?Какво се е случило?Не знам, но мисля, че това е неприятна индикация.....за умрял двигател.