Волво Клуб - България

Full Version: Volvo V40 не влиза задна.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Не са ги забравили, просто не си си ги поискал...
О-пръстенчетата струваха по 3-4 лева едното... неудобно им е било да ти ги предложат, при положение, че в първия магазин за АГУ ще си намериш подходящите за по 20-30 ст. Smile
А тръбичките - съветвам те да си ги купиш и тях и чак тогава да преминеш към монтаж, за да не стане като мен - миналата година ги сменях втулките, не смених металната ос, единия О-пръстен го изгубих, сложих стария и сега старата песен на нов глас...

БТВ комплекта си е у мен вече, като се наканя да ги сложа ще има ръководство Smile
Мерси за съвета.А тези тръбички колко струват от тях ако ги купя.
Всеки елемент беше по 3-4 лева
Общо грубо 50 всчко (+О-пръстените).
гибичките добре от АГУ.Ами тръбичките откъде.Да питам братовчед ми на ква цена а.Той се занимава с авточасти
Тръбичките от МП. Ако имаш струг под ръка мога да ти измеря със шублера размерите преди да съм ги сложил (не ми се очертава скоро свободно време така, че споко)
A be ще взема всичко от там.Поне да знам че съм го сменил Аз си мислех,че всичко върви заедно.ТОстана 50 лвва за таз пластмассрия.както и да е.Ще огнаправя както си му е реда
аз си купих от скан тех комплекта от всички втулки(без йелезните тръбички)срещу 20лв и смених само втулките които са при скоростната кутия и тези под лоста и промяната е сериозна за другите втулки по самия скоростен лост обаче гледах по схемата че е ужасна играчка ако някое го е правил да сподели мнение и опит Smile
А мен ме интересува тези 4-те на брой ли си закупил без о-пръстените ли .Мен ми трябва ти тръбичките .Всичко трябва да се смени.За да е както трябва.
то в скан тех не се породават на бройка,а е направо целия комплект О пристени и пластмаси, но са без металните тръбички. Честно казано не виждам защо и тръбичките искаш да сменяш при положение, че те доста трудно могат да се изхабят според мен. При смяната(ако я извършваш ти) използвай тефлонова грес и като откачиш щангата от скоростния лост и от кутията я изчисти добре( особено на местата където влиза в контакт с новите втулки).
Готово е вече смених и отгоре на скоростния лост и долу под него.Ипзолзвах същите тръбички намеирх гумички от един магазин за автоаксесоари.Гумичките бяха в една метална кутия и пишеше на нея made in germany.За 4 гумички 2 лева дадох.Ама станаха нещата.Сега се разбира 1 и 3.Преди лоста се местеше само по посока 5,когато е изключено от скорост.А сега и в двете посоки.Та стига сме коментирали тази тема.Вс е ок.Схемата постната е много полезна от там всичко се оправя.макар,че при мен даже и пшо-лесно стана махнах първо отдолу смених,спуснах крика качих се горе махнах 4-те болта издърпах лоста.Обърнах го и с леки извъртания се вадят втулките и сменя се.И после опбратно.Завинтваш всички болтове по местат им пружинка с пластмаска трябва да се внимава и слизаш долу.Вдигаш с крика лягаш наместваш и затягаш болта.И вече караш тестове.Това е.
Pages: 1 2 3 4