Волво Клуб - България

Full Version: духнах гарнитура
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
от 10-на дни забелязах,че ми вдига температура.когато загася,от капачката на р-ра се чува съскане .помислих ,че взема въздух и след това не може да се обезвъздуши.обезвъздуших.на другия ден пак.маслото си беше добре.днес реших да си оправя капачката.смених гуменото уплътнение икапачката заспа.покарах колата 1-2 км.и ч оставих.след два часа като се опитах да я запаля двигателя беше като блокирал(имало е вода в цилиндрите )размърдах малко от перката ,кокото водата да излезе през колекторите--запали леко,но маслото беше станало вече на боза.когато извадих гарнитурата,ясно се видя че 2-ри и 3-ти са били наводнявани.сега си мисля да сменя главата,защото тая ми го прави за втори път и явно е крива,освен това има една язва която предния път запълних с покси пол.занесох главите на маистор(братовчед ми е ) а ги гледах преди това че са 1към 1,сега ми се обади братовчеда и ми казва че имали разлика в обема на горивните камери--мойте били по-дълбоки. някой има ли идея какво като ще стане ако камерите са по- плитки?????
от 10-на дни забелязах,че ми вдига температура.когато загася,от капачката на р-ра се чува съскане .помислих ,че взема въздух и след това не може да се обезвъздуши.обезвъздуших.на другия ден пак.маслото си беше добре.днес реших да си оправя капачката.смених гуменото уплътнение икапачката заспа.покарах колата 1-2 км.и ч оставих.след два часа като се опитах да я запаля двигателя беше като блокирал(имало е вода в цилиндрите )размърдах малко от перката ,кокото водата да излезе през колекторите--запали леко,но маслото беше станало вече на боза.когато извадих гарнитурата,ясно се видя че 2-ри и 3-ти са били наводнявани.сега си мисля да сменя главата,защото тая ми го прави за втори път и явно е крива,освен това има една язва която предния път запълних с покси пол.занесох главите на маистор(братовчед ми е ) а ги гледах преди това че са 1към 1,сега ми се обади братовчеда и ми казва че имали разлика в обема на горивните камери--мойте били по-дълбоки. някой има ли идея какво като ще стане ако камерите са по- плитки?????

GT1

Да, имам идея какво ще стане, ако камерите са по-плитки.
Ще се намали обема на двигателя, НО за сметка на това ще се ДИГНЕ компресията му. Сиреч колата ще стане малко ПО-МОЩНА. Tongue
Е, разбира се, с всички произтичащи от това последици.
Но мисля, че в твоя случай няма да има такива. Споделям от личен опит.
Успех. :thumbup:

GT1

Да, имам идея какво ще стане, ако камерите са по-плитки.
Ще се намали обема на двигателя, НО за сметка на това ще се ДИГНЕ компресията му. Сиреч колата ще стане малко ПО-МОЩНА. Tongue
Е, разбира се, с всички произтичащи от това последици.
Но мисля, че в твоя случай няма да има такива. Споделям от личен опит.
Успех. :thumbup:
сега разбирам че тази ,другата глава е сваляна около 8 мм. да не ударя клапани или аванса да неби да чука постоянно
сега разбирам че тази ,другата глава е сваляна около 8 мм. да не ударя клапани или аванса да неби да чука постоянно

GT1

МИРО343 Wrote:сега разбирам че тази ,другата глава е сваляна около 8 мм. да не ударя клапани или аванса да неби да чука постоянно

8 mm!!!
Та това е страшно много! Останала ли е въобще камера?
Правил съм ремонт на двигател като твоя. Нося главата за престъргване. Това си е задължително мероприятие при смяна на гарнитура по принцип.
Питам в работилницата колко свалят от главата и се оказва 0.18 мм. при смяна на гарнитура. Това е по норматив.
При крива (прегрявана) глава се сваля до 0.32 мм.
За Ладичките бегачки навремето сваляха до 1 мм., но двигателя после се износва по-бързо. Сменяха и лагери основни и биелни по тази причина, защото компресията се качва и те поемаха натоварването.
За дизелите след по-голямото престъргване при спукана глава между клапаните се полага и усилена (по-дебелата) гарнитура.
Но за престъргване 8 мм?! просто не съм чувал. [-X Да не би да е 0.8 ? :?:

GT1

МИРО343 Wrote:сега разбирам че тази ,другата глава е сваляна около 8 мм. да не ударя клапани или аванса да неби да чука постоянно

8 mm!!!
Та това е страшно много! Останала ли е въобще камера?
Правил съм ремонт на двигател като твоя. Нося главата за престъргване. Това си е задължително мероприятие при смяна на гарнитура по принцип.
Питам в работилницата колко свалят от главата и се оказва 0.18 мм. при смяна на гарнитура. Това е по норматив.
При крива (прегрявана) глава се сваля до 0.32 мм.
За Ладичките бегачки навремето сваляха до 1 мм., но двигателя после се износва по-бързо. Сменяха и лагери основни и биелни по тази причина, защото компресията се качва и те поемаха натоварването.
За дизелите след по-голямото престъргване при спукана глава между клапаните се полага и усилена (по-дебелата) гарнитура.
Но за престъргване 8 мм?! просто не съм чувал. [-X Да не би да е 0.8 ? :?:
само искам да вметна, че по кола с поксиол не се лепи по-точно по нагряващите се части, аз имах на старата кола един радиатор за залепване, но на поксипола пише че гаранцията е до 60 градуса, а на главата температурата май е доста по-висока:-) така че не лапи с такова повече по двигателя, незнаеш кога ще те изненада лошо.
Успех
само искам да вметна, че по кола с поксиол не се лепи по-точно по нагряващите се части, аз имах на старата кола един радиатор за залепване, но на поксипола пише че гаранцията е до 60 градуса, а на главата температурата май е доста по-висока:-) така че не лапи с такова повече по двигателя, незнаеш кога ще те изненада лошо.
Успех
Pages: 1 2