От доста време ме тормози един въпрос.
Та карам 460 1.8 моно на газ и си мисля какво ще стане ако сложа
изпарител за турбо изхода за хранене да отива към ижектори за газ на смукателните
колектори и след дроселовата пробивам и свързвам с тройника за пространството
зад втората мембрана.
Така дори при запушен въздушен филтър няма да ми се увеличи разхода.
Махам плочката и отстранявам свързаните с нея проблеми.
Моля ви колеги да дискутираме идеята и евентуално като стигнем да истината и да я
реализираме.
По принцип на по-добрите изпарители има възможност да направиш това.
На задния капак закачаш въздуховода между филтър и дросела.
Това ти осигурява нужното подналягане за да работи това.
Просто почти никъде не се прав, освен на турбините защото там няма кой иначе да ти даде нужното по-високо налягане.
Интересува ме практически дали ще стане
теоретически би трябвало да няма проблеми
Освен да пробваш, теоритично би трябвало да е така.
Тц, няма да стане. И то точно, защото "теоретично НЕ би трябвало да е така". Изпарителят, независимо дали е за турбо или не, работи в следствие на разликата в наляганията от двете страни на мембраната, която се постига именно благодарение на смесителната плочка. Плочката всъщност представлява една вентуриева тръба, където потокът се ускорява, от което се получава и по-ниското налягане, без което мембраната няма да помръдне.
Може би те подведох ижекторите няма да са истински а само разпръсквачи.
И така би трябвало да работи но не знам дали ще успее да реагира толкова бързо
при подаване на газ или отпускане?
По специално ме интересува при отпуснат педал на газта каква ще бъде горивната смес.
Подналягането се увеличава доста и не знам дали изпарителя ще успее да обедни сместа достатъчно.
Пропуснал съм това с инжекторите.
Моето мнение е че не би трябвало да слагаш инжектори.
Ползвай си плочката.
Иначе това с компенсирането на налягането смея да твърдя че работи.
При пускането на педала на газта,не би трябвало да имаш движение на въздух през смесителя(дросела ти е затворен).
Пичове, гаранция Франция, че няма да стане, освен ако не се преработят колекторните тръби, така че в зоната на всеки разпръсквач да има стеснение на сечението, както става при карбураторните мотори, където се дупчи карбураторът в зоната на вентуриевата му тръба и там се слага разпръсквач.
Skunkmstr Wrote:При пускането на педала на газта,не би трябвало да имаш движение на въздух през смесителя(дросела ти е затворен).
Skunkmstr, помисли пак, дали двигателят може да работи без въздух, дори и на празен ход. Няма да се впускам в подробности, откъде идва въздухът за празния ход, но такъв има и той минава именно през смесителната плочка.
Quote:От доста време ме тормози един въпрос.
Та карам 460 1.8 моно на газ и си мисля какво ще стане ако сложа
изпарител за турбо изхода за хранене да отива към ижектори за газ на смукателните
колектори и след дроселовата пробивам и свързвам с тройника за пространството
зад втората мембрана.
Така дори при запушен въздушен филтър няма да ми се увеличи разхода.
Махам плочката и отстранявам свързаните с нея проблеми.
Моля ви колеги да дискутираме идеята и евентуално като стигнем да истината и да я
реализираме.
Колега не разбрах каква е целта на цялата работа.като неискаш плочка има газови инжекциони и за моно и за карбуратор.Напиши в Google Bluetronic