Волво Клуб - България

Full Version: Волво V40,1999 година,1800 куб.см
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте,на всички.

Спрял съм се на едно волво В40,оглеждам го да го купувам. Моля,дайте мнения,мисля,че тук е мястото да попитам.
Колата е комби(семеен съм),1999 година,1800 кубика,122 коня. Има ABS,AIRBAG,stereo,пълен елпакет,аларма,центр. заключване,климатроник. Цената е 4000 лева. Дайте съвет. Продавачът казва,че е с митцубиши мотор???,и че цялата му охладителна система е пак на същата марка. Помагайте и предварително благодаря
Ще е възможно ли да предоставиш снимки за да го видим, а до колкото за мотора не съм съгласен.
Аз карам Volvo V40 97' 140 коня 2.0 пълна инжекция и съм с двигател на Volvo. Та мисълта ми е там, че до колкото четох и колкото разбрах от приятели които имат същата кола само, че двигателите им са на Renault и Mitsubishi. За сега правиха почти основен ремонт, но нз както си решиш ако може снимките да са на двигатела и купето вътре.
Надявам се да съм те насочил до някаде. Smile
Митсубиши мотора е хубав и харчи по малко от Волво мотора. Няма някакви особености, оглеждаш го като всяка стара кола. Подръжката на колата не е скъпа.

BOCK GT1

Мицубиши мотора, който се слага на S/V40 е с обем 1.8 и мощност 125 к.с.
На пластмасовия капак над двигателя пише GDI (газолине директ инжекшън).
Различна е и скоростната кутия, полуоските и куп още неща.
Доста е пъргав, здрав, по-малко масло събира и т.н.

Като визия е доста различен от двигателя на Volvo 1.8, който е 122 к.с. и е с така наречената ванос система (системата с променливо захранване на мотора) и която немците от BMW въведоха първи.
При различните производители е с различно име, но с еднаква функция.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://en.wikipedia.org/wiki/VANOS" onclick="window.open(this.href);return false;">http://en.wikipedia.org/wiki/VANOS</a><!-- m -->

Volvo предлага два мотора с обем 1.8, но разликата е точно в тази система и съответно в конете - 115 и 122.
Втория мотор е за предпочитане. Ноо е и по-скъпичък за поддръжка. :wink:
Има и визуална разлика в пластмасовите капаци над двигателите :!:

Да обобщим: на S/V40 (1996-2003) се монтират 3 (три) мотора с обем 1.8 и съответно 115, 122, 125 к.с.
Двата са на Volvo и един на Mitsubishi.
Извинявайте ,че се намесвам, а 2,0 литровия двигател , съответно 136 и 140 конски сили има ли ванос система?
Предполагам да.


Иначе за колата, цената и е направо отлична.Дано няма скрити недъзи.
Макар че тази криза доведе до рязък спад на цените на колите втора ръка.
Преди 2 години такова Волво В 40 се продаваше средно за 8000 лева.
Razsipnik Wrote:Извинявайте ,че се намесвам, а 2,0 литровия двигател , съответно 136 и 140 конски сили има ли ванос система?
Предполагам да.


Иначе за колата, цената и е направо отлична.Дано няма скрити недъзи.
Макар че тази криза доведе до рязък спад на цените на колите втора ръка.
Преди 2 години такова Волво В 40 се продаваше средно за 8000 лева.

140 няма, 136 - зависи от годината на производство.
joro74 Wrote:
Razsipnik Wrote:Извинявайте ,че се намесвам, а 2,0 литровия двигател , съответно 136 и 140 конски сили има ли ванос система?
Предполагам да.


Иначе за колата, цената и е направо отлична.Дано няма скрити недъзи.
Макар че тази криза доведе до рязък спад на цените на колите втора ръка.
Преди 2 години такова Волво В 40 се продаваше средно за 8000 лева.

140 няма, 136 - зависи от годината на производство.

Жоро, моята е 103 КВ, произведена е април 1997г. и е 140 к.с.
От 1999г. 2,0 литровите са 136 к.с.
Здравейте колеги. От отговорите в тази тема научих много за използваните мотори. Аз, за жалост още не съм притежател на Volvo, но както колегата spaskam1976 съм се понасочил към тази марка. Сега си карам едно фордче, здраво е и мноого ми служи, ама вече навърши пълнолетие, мина двайсетака и мисля да го сменям. От поне няколко месеца чета из доста форуми и статии за комбита, но само и единствено Волво ми вдъхва .. не знам, някакво почитание към марката и уважение. Както и да е, започнах да се интересувам отрано, като поне до година ще се обзаведа с V40. То и V70 ми харесва, но всичко зависи и от цената де Smile . Спокоен шофьор съм, не обичам фукането и много високите скорости, от една година сме с дете и си мечтая за сигурна и стабилна кола, която да побира доста, също ми допада това, че не е много разпространен модела в България.
Та от прочетеното от мен досега разбрах, че V40 след 2000г. претърпява доста смени на материалите в купето у др.неща. Искам да попитам собствениците на коли преди 2000г. - чак толкова ли е скърцането в купето, и има ли някакви забележки по окачването, има ли чак толкова големи течове на масло и др. Оттук черпя информация - http://testdrive.bg/testdrive/preview115.html. Питам, защото и разликата в цената е голяма за моделите преди и след 2000г. и предпочитм да съм информиран за евентуалните различия, недостатъци и предимства за автомобилите, произведени в тези периоди. Затова избрах точно тази тема за да поставя своя въпрос. Простете за дългото обяснение, но за втората си кола предпочитам да разуча доста и да вложа пари в сигурност и стабилност по нашите пътища, тъй като вече ще возя най-скъпите си хора в нея. Благодаря предварително за отговорите и Ви желая приятен ден.
Здравей Колега! Smile
Много добре си се насочил към марката Волво.Особено щом си семеен и с дете(да ти е живо и здраво).
Комбито В 40 е много добър избор за семейство.Ад имам С 40, което е абксолютно идентично като двигател, като ходова част.Просто е Седан.
С/Ве 40 са доста добри и надеждни коли.коли зе спокойни, улегнали водачи, .Коли всепризнати с високото си ниво на СИГУРНОСТ!
Моите впечатления за колата за вече 17 месеца притежание са, че е надеждна и сигурна.Моята е С 40 2,0 литров 140 к.с. мотор .Окачването е доста здраво, освен ако собственикът преди теб, не я е юркал, без да сменя нвищо по ходовата част.Возията е стабилна.Колата е доста издръжлива.Когато я взех имаше за смяна преден ляв шарнир и тампон на двигателя(това е ,,заслуга" на предишния стопанин).И това е.за 13 000 км агресивно и нещадящо каране не съм сменил нищо по ходовата част(, а не я жаля колата).Тоест по нея съм дал за пълно обслужване 400 лева за смяна на ангренажен и пистов ремък, ролки също(заедно с труда).200 лева по ходова част, включая прегледи.Мисля, че е нищо на фона на ползата ,която ми е донесла колата и удобството също.
Правилно се насочвах към коли след 2000г.
Това е фейслифта, при който са изчистени доста от ,,детските болести".
Моето возило е 1997г. и ми прави неприятно впечатление, че качеството на материалинте в интериора, не е на характерната за Волво висота.Тапицерията е склонна към прокъсване(говоря за текстилните седалки, особено шофьорската).за скърцане- не бих казал, че е често срещано....
Знам добре статията дадена в линка от теб.С доста от визираните отрицателни чарти на колата не съм съгласен, с някои обаче съм съгласен.Скърцането ми се е случвало рядко (при мен беше някъде от предна дясна седалка).
С/Ве 40 са чувствителни/дори капризни(според мен, моят опит е такъв) към качеството на кабелите и свещите.затова с тях компромис не се прави.Купувайки колата смени си кабелите и свещите(свещите от мото пфое оригинални).
Вземеш ли такова Волво, освен ако не е зверски мъчено и з наръпълно изчерпан ресурс ще си много доволен според мен.
Атмосферните бензинови мотори 1,6(бягай от него слеб е за купето), 1,8 и 2,0 литра не са бегачки, макар че колата си има тяга дори и натоварена и с пуснат климатроник.
Щом не искаш да си рацер вземай 1,8 литров двигател.двигателите са на Волво и са издръжливи.моята е 2,0 литрова и бая си гори като я понастъпиш.Колегите с 1,8 двигател казват, че разхода е балансиран.Ако вземеш 2,0 литров се готви за сериозен разхо на гориво(извън града 8-8,2 литра на 100 км, а в града , ако си в София стига и до 13-14 зимата).Но с един ГИ си решаваш въпроса.затова ти препоръчвам 1,8 литра.макар, че и максимата за по-мощната кола също е вярна.
Поддръжката не е скъпа.Според мен.Особено на фона на АУДИ А4, което е същия клас кола като С/ве 40.
Пожелавам ти успех.Дано си намериш хубава и поддържана.Сериозно проучвай и не бързай.

Моят съвет е - търси Ве 70.Просто е по-висок клас кола.По-скъпа е(зависи от актуалното състояние на ксонкретния екземпляр разбира се), но е по-широка и по-удобна от Ве 40.Побира повече багаж и за семейството ти ще бъде по-удобна.
Не казвам че С/Ве 40 не са удобни.Напротив.Ве 40 е достатъчно голяма за 4-членно семейство.Дори седанът С 40 побира доста багаж, детска количка и детско колелце неразглобено.Но Ве 70 е по-голяма кола, което според мен е преимущество за едно семейство.по-комфортна кола.
Но, както знаеш на пазара втора ръка Волво в България не държи голяма цена(, което е един ОГРОМЕН ПЛЮС ЗА НАС , ЗАЩОТО ВСЕ ПОВЕЧЕ БЪЛГАРИ МОГАТ ДА КАРАТ ВОЛВО, ДОРИ НА СТАРО), така че ориентирай се(според мен) към Ве 70 от 1999-2001г.
Съвсем обективно ти казвам че С/Ве 40 си имат и недостатъци, които обаче са много дребни и не изпъкват на фона на многото преимущества.Някои материали по тапицерията, но това важи за колите от преди 2000г.

Стандартно колите се имат пълен ел.пакет, климатроник, инфоцентър, регулиране но вертикала на седалките, подгряването на седалките е опция( не мисля че е толкова важно).
Успех с покупката и дано станеш Волвар.
Волво си е баш семейна марка кола.Идеална за семейство. Smile
Razsipnik благодаря ти много за сериозния отговор. Прав си много за избора на В70, но тяхната промяна е 2001, и имат оттогава доста стандартни екстри като тракшън контрола или DSA, което го няма в моделите до тази година. Иначе старите са доста обемисти (все пак са наследници на 850), и жената казва, че са като аквариум на колела Tongue а пък да не говорим за намирането на паркомясто пред блока. С Фиестата нямам никакъв проблем - зае*авам я където ми падне, на никой не пречи. Страшно ми харесва В70 след 2001, като дизайн и вътрешен обем, даже по едно време се бях доста надъхал и реших да се прежаля - да ми докарат от Великобритания един с десен волан, но остава да се усвоят навиците на десния волан по нашите пътища. Някои хора ми казват, че ще свикна, други че ще е много гадно, абе мнения всякакви, а това е до човек, демек трябва си опит с десен волан и после да се решава, а не да се бърка в торбата и не се знае какво ще изкарам оттам. Откакто съм се регистрирал в този форум винаги когато съм свободен гледам да попрочета нещо за двата модела. Разбрах, че колкото е по-голяма колата подръжката и тя расте, например предни носачи за В70 са двойно по-скъпи от тези за В40, нормално е. То се е видяло, че ще се разполагам според чергата Smile
Та засега съм се насочил към В40, жената му харесва много аеродинамичната и загладена форма отзад и остава да понапълним торбата Tongue и да започна активно обикалянето по автокъщите и обявите в нета.
И аз нещо се позамислих относно тези 1.6 мотори, дори се гласях за 2.0Т, но пък данъка ми се струва малко голям за тези коне. Съжалявам, че сега нямам възможност, но веднага бих купил тази, обявена в мобиле-то - сребрист В40 от Сливен. Много ми допада, особено с автопилота в него, нищо че е 1.8 Smile .

Благодаря отново за изчерпателния отговор и се надявам ако няко ден има някаква сбирка на волвари в Бургас, да мога да поседна малко поне в някое В/С40. Приятна вечер.
Pages: 1 2