Волво Клуб - България

Full Version: Кои двигаели са на рено при с/в40?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
За дизелите е сигурна работата,а бензиновите?
От тук написаното си мисля, че са на Волво, но това ме наввежда на други мисли.
Някой, нещо друго да каже, докаже?
gramov Wrote:За дизелите е сигурна работата,а бензиновите?
От тук написаното си мисля, че са на Волво, но това ме наввежда на други мисли.
Някой, нещо друго да каже, докаже?


КОЛЕГА, БЛАГОДАРЯ ТИ ЗА ТЕМАТА.!

НЕКА МОДЕРАТОР ДА Я МАРКИРА КАТО ВАЖНА!Крайно време беше.

Крайно време е да се изясни този въпрос...................................
Омръзна ми вече един да казва- двегател от Рено Лагуна, а друг- това си е Волво двигател.
ДАНО ДА ОТКРИЕМ ИСТИНАТА НАЙ-НАКРАЯ.
2ият линк нещо не се получи, ето го пак <!-- m --><a class="postlink" href="http://it.wikipedia.org/wiki/Motore_modulare_Volvo" onclick="window.open(this.href);return false;">http://it.wikipedia.org/wiki/Motore_modulare_Volvo</a><!-- m -->
gramov Wrote:2ият линк нещо не се получи, ето го пак <!-- m --><a class="postlink" href="http://it.wikipedia.org/wiki/Motore_modulare_Volvo" onclick="window.open(this.href);return false;">http://it.wikipedia.org/wiki/Motore_modulare_Volvo</a><!-- m -->

Какво излиза?Май двигателя(специяално КУЦИЯТ КОН 2,0 литра) си е баш на Рено????
Защо казвам куц кон, защото не върви много, а лапа и харчи като за турбиниран, който е с около 30 конски сили отгоре.
Лошото е ,че е на инталиански страницата от Уикипедия и ще трябва да опирам да услигеите на google translate.
B4164S, B4184S, B4204S, B4204T - Volvo
B4184SM - Mitsubishi
D4192T - Renault
Объркването с 2 литровия двигател идва от факта, че е слаган на Laguna (1995-1998) и на Safrane 2.0 (1996-2000),
но както си пише и във втория линк "Това е най-малкият двигател, принадлежащ на двигатели Volvo. Този двигател е свързан с 2,4 B524, който дебютира през 1992 г., но за разлика от него е 1 цилиндър по-малко (4 вместо 5)"
Въпросният двигател(B4204S) се монтира в Рено под код N7Q, но по всички форуми хората си го пишат, че е на Volvo
Моят е 1.8 куб./115к.с./ За двигателят не знам, но миналата година счупих скорости и майстора ми намери чаркове от моргата на Рено и ги сложи. Поне за трансмисията мога да кажа, че са на Рено.
А за двигателя мога да кажа само, че дали Рено, дали Волво са се изложили тотално.
За успокоение на колегата по-горе с 2.0 литровия мотор и моята дава горе-долу същите показатели: разход голям, вървеж никакъв. А за колегите, които ще започнат да ме оборват мой приятел има S40 същия мотор и като го слушам май това си е голям недостатък на този модел. За турбинираните не мога да кажа нищо, защото нямам впечатления.
Бензиновите двигатели са на Волво с изключение на 1.8 GDI, който е 125 к.с. и е на Митсубиши. Дизелите са на рено. Със скоростните кутии е друга бира. На бензиновите без турбо се слага скоростна кутия на рено (с рингчето за включване на задна), докато на турбинираните, на GDI и на дизелите се слага съвсем друга скоростна кутия. Тя си е на Volvo. Проблема при атмосферните мотори с динамиката идват именно от тази смотана кутия на рено, която има ужасни предавателни числа. Ако се сложи на атмосферен мотор скоростна кутия от турбиниран резултатът ще е повече от приятен - двигателя ще може да покаже качествата си, а и разхода ще падне.
s0me0ne Wrote:Бензиновите двигатели са на Волво с изключение на 1.8 GDI, който е 125 к.с. и е на Митсубиши. Дизелите са на рено. Със скоростните кутии е друга бира. На бензиновите без турбо се слага скоростна кутия на рено (с рингчето за включване на задна), докато на турбинираните, на GDI и на дизелите се слага съвсем друга скоростна кутия. Тя си е на Volvo. Проблема при атмосферните мотори с динамиката идват именно от тази смотана кутия на рено, която има ужасни предавателни числа. Ако се сложи на атмосферен мотор скоростна кутия от турбиниран резултатът ще е повече от приятен - двигателя ще може да покаже качествата си, а и разхода ще падне.

Това значи ли че на моя 115 к.с. ако махна сегашната и ако намеря и сложа на GDI ще се подобрят показателите (примерно)??
Значи от скапаната трансмисия идва целия проблем. Нищо чудно, че моята в ниските обороти и трябва цяла вечност за да поеме, да не говорим какво приключение си да изпреварваш по пресечена местност. :lol: :lol: :lol:
bell Wrote:Това значи ли че на моя 115 к.с. ако махна сегашната и ако намеря и сложа на GDI ще се подобрят показателите (примерно)??

Би трябвало да се промени динамиката в ниските обороти заради по-добрите предавателни числа.
Pages: 1 2 3 4