Волво Клуб - България

Full Version: Проблем при светлини на спирачки и още
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте,
Аз съм собственик на Волво S80 2,5 TDI...
Скоро се появи странен (поне за мен) проблем.Натискам спирачка двата стопа (ляв и десен) работят,натискам отново... не работятОсобено често се получава на дълъг път когато по-рядко натискам спирачки.В градски условия почти го нямам този проблем...като че ли като натисна 5-6 пъти "загряват" така да се каже и си работят безпроблемно.Третия си работи без проблем...
Другият проблем,който подозирам че е свързан с първия е следния.Безпричинно започна да отказва да заключва колата от дистанционното.Функцията за светене на габарити и светлини на огледалата също спря да функционира.Спря да функционира и отваряне на багажника от дистанционното....т.е. от дистанционното само заключвам.С ключа си отключвам и заключвам без проблем...работи си централното.
Тези проблеми се появиха в рамките на 1 седмица...безпричинно единственото което е ставало е че измих колата...нещо да е дало на късо...
Имате ли някакви идеи...преди да я закарам на сервиз.


Благодаря Ви.
dada166 Wrote:Здравейте,
Аз съм собственик на Волво S80 2,5 TDI...
Скоро се появи странен (поне за мен) проблем.Натискам спирачка двата стопа (ляв и десен) работят,натискам отново... не работятОсобено често се получава на дълъг път когато по-рядко натискам спирачки.В градски условия почти го нямам този проблем...като че ли като натисна 5-6 пъти "загряват" така да се каже и си работят безпроблемно.Третия си работи без проблем...
Другият проблем,който подозирам че е свързан с първия е следния.Безпричинно започна да отказва да заключва колата от дистанционното.Функцията за светене на габарити и светлини на огледалата също спря да функционира.Спря да функционира и отваряне на багажника от дистанционното....т.е. от дистанционното само заключвам.С ключа си отключвам и заключвам без проблем...работи си централното.
Тези проблеми се появиха в рамките на 1 седмица...безпричинно единственото което е ставало е че измих колата...нещо да е дало на късо...
Имате ли някакви идеи...преди да я закарам на сервиз.


Благодаря Ви.
Намокрил си нещо по окабеляването, макар че така както си описал ситуацията ми изглежда невъзможно.Сам ли си ми колата или на автомивка?Аз мия с водоструйка, която е бая силна, но такива проблеми не съм имал досега.
Такива проблеми с миене има обикновено само, когато се мие двигателя.Аз патих на два пъти от такова нещо.
Отказът колата да ти заключва няма как да е от миенето.
Виж си батерийките на дистанционното за централното заключване.
Моята кола например, когото я купих с дистанционното отключваше и заключваше на дистанция от 60(шестдесет) метра, а сега на не повече от 10 метра, при това със сменени нови и качествени батерии и прочистена платка.
Вероятно нещо е от приемника/датчика на сигнала, излъчван от дистанционното, който е на самата кола.

А иначе, когато не ти светят стоповете, алармира ли лампата за нередовност на външни светлини?
При мен е като слънце изобразена.защото при такъв ппроблем би трябвало да ти присветва.
Дистанционното - смени батерията.
Но внимавай, че може да попаднеш на калпави батерии пълно е с такива. Офис 1 са им читави батериите(поне аз оттам купувах за моите дистанционни - работят). :wink:

По другия проблем: Как точно сте мили колата? Ако не сте я пълнили с вода вътре не би трябвало да има проблеми с намокряне.
Но ако е намокрен някой модул то трябва възможно най бързо да се свали подсуши и изчисти, в противен случай те очакват доста сериозни проблеми в финансово цифрово изражение. :wink:
Единият проблем започна да ми се изяснява...може би.
С цялата си глупост дадох на племенника (2 г.) ключовете и хлапето натисна няколко копчета едновременно.Сега странното е че когато натисна копчето "UNLOCK" светват габаритите т.е. функцията "Go Home" или както там се казваше.Копчето за отваряне на багажника не функционира.Копчето "LOCK" работи перфектно.
Смених батерията...няма промяна.Отворих дистанционното...няма никакви видими поражения...а то няма от какво...не съм го изтървал.
Има ли шанс да се разбъзикала алармата от натискането на "безброй" копчета на веднъж от хлапето или да търся проблема в самото дистанционно?Има ли начин да се "рестартира" алармата?Има ли начин да разбера дали е от самото дистанционно преди да купувам ново...евентуално?Какъв майстор да търся?

[Image: !B0gkGSQB2k~%24(KGrHqMOKm4Ew980kid2BM,p3pV2!Q~~_12.JPG]

Така изглежда дистанционното.

Отностно въпросът какво ми изписва като натисна спирачки...Както все едно ми е изгорял стоп...Нещо от сорта на "Break light failure"...Бих се усъмнил във крушаката да прави бели...но го прави винаги на двата стопа едновременно и то само ако не съм натискал спирачка да речем 7-8 мин. все едно "изстиват" крушките.
А с второто дистанционно как се държи?
Ако пак светват светлините с бутон unlock то значи проблема има нещо общо с проблема със светлините който описваш.

Ако с второто ДУ се държи нормално, има два варианта или е влизала вода в "повреденото" дистанционно(което предвид конструкцията на ДУ е почти невероятно да се случи) или бутоните които са на платката на ДУ. Но в ДУ ако пипаш внимателно, че работи на един много особен принцип и лесно може да го повредиш. :wink:

Трябва да се види дали не е влязла влага в CEM, щото... после скъпо. :roll:
Там е работата че второ дистанционно нямам...

В общи лини когато натисна "UNLOCK" все едно натискам жълтото копче (по-горе съм сложил снимка)."LOCK" работи винаги.
dada166 Wrote:Там е работата че второ дистанционно нямам...

В общи лини когато натисна "UNLOCK" все едно натискам жълтото копче (по-горе съм сложил снимка)."LOCK" работи винаги.

Колега, нещо е в платката на дистанционното!Сам казваш, че когато натискаш ,,Заключено" ти работи нормално.
Това, което описваш говори за проблем в платката.Разглоби я и я почисти първо с леко напоено в етилов спирт парцалче, а после подсуши със сухо такова.Разгледай контактната повърхност на платката(,там където ти ляга бутона ,,Отключи") за евентуални наранявания.

Успех.
Колега иди да ти пренастроят алармата.Проблемът е че са натискани няколко бутона наведнъж.Поне на дядото на голфето Big Grin беше така.Отидохме в сервиз за аларми и работата за 10-на минути се оправи.Успех
Няма как да са ти намокрили задният електронен модул освен ако не са ти прали багажника с пароструйката. Проблемът със светлините на спирачките е от релето, намиращо се в REM (rear electronic module). Него можеш да намериш в багажника, под кората от шофьорската страна. Представлява модул с много релета по него. Релето за спирачките ПО СПОМЕН МИСЛЯ, че е номер 32, но това го провери в нета (има схеми). Смени си релето и проблемът ще изчезне. Релетата за спирачките и за задният фар за мъгла са съседни, идентични и взаимно заменяеми. Можеш да ги обърнеш, ако нямаш време да търсиш ново реле, но няма да имаш заден фар за мъгла.
Мен това ми се случи в Германия на аутобана през нощта и карах само на среден стоп докато отворят сервизите :mrgreen: , но пък се оказа, че в Германия дори и само на среден стоп да караш е ОК Tongue
marto4kata Wrote:Няма как да са ти намокрили задният електронен модул освен ако не са ти прали багажника с пароструйката. Проблемът със светлините на спирачките е от релето, намиращо се в REM (rear electronic module). Него можеш да намериш в багажника, под кората от шофьорската страна. Представлява модул с много релета по него. Релето за спирачките ПО СПОМЕН МИСЛЯ, че е номер 32, но това го провери в нета (има схеми). Смени си релето и проблемът ще изчезне. Релетата за спирачките и за задният фар за мъгла са съседни, идентични и взаимно заменяеми. Можеш да ги обърнеш, ако нямаш време да търсиш ново реле, но няма да имаш заден фар за мъгла.
Мен това ми се случи в Германия на аутобана през нощта и карах само на среден стоп докато отворят сервизите :mrgreen: , но пък се оказа, че в Германия дори и само на среден стоп да караш е ОК Tongue
+ 1 .Там е проблема. :wink:
Pages: 1 2