Волво Клуб - България

Full Version: Новото Volvo C30 (2010)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте,

Може ли да помгнете с информация за основните разлики между Volvo C30 преди и след рестайла? Не става въпрос само за смяната на предната броня о фаровете предполагам?
ami mai samo za tova stava vupros.dokolkoto sum informiram sega ve4e moje da si napravi6 volvoto o6te po unikalno, poneje ima golqm nabor ot cvetove i drugi glezotiikii. Ot tehni4eska gledna to4ka mislq,4e moje6 da poru4a6 D5 s ruchni skorosti koeto e dosta dobre.
lanhol Wrote:ami mai samo za tova stava vupros.dokolkoto sum informiram sega ve4e moje da si napravi6 volvoto o6te po unikalno, poneje ima golqm nabor ot cvetove i drugi glezotiikii. Ot tehni4eska gledna to4ka mislq,4e moje6 da poru4a6 D5 s ruchni skorosti koeto e dosta dobre.
..както и някои шарки по централната конзола. По-сериозни са промените при двигателите, вече няма D5. Предлагат се DRIVe 1.6, 109 със старт-стоп, D2 - 1.6 115 коня и два варианта на 2.0л дизел D3 - 150 коня, D4 - 177 коня. От бензиновите двигатели махнаха 1.8 и не съм сигурен за 2.4 - 140 коня варианта.
Nenor Wrote:
lanhol Wrote:ami mai samo za tova stava vupros.dokolkoto sum informiram sega ve4e moje da si napravi6 volvoto o6te po unikalno, poneje ima golqm nabor ot cvetove i drugi glezotiikii. Ot tehni4eska gledna to4ka mislq,4e moje6 da poru4a6 D5 s ruchni skorosti koeto e dosta dobre.
..както и някои шарки по централната конзола. По-сериозни са промените при двигателите, вече няма D5. Предлагат се DRIVe 1.6, 109 със старт-стоп, D2 - 1.6 115 коня и два варианта на 2.0л дизел D3 - 150 коня, D4 - 177 коня. От бензиновите двигатели махнаха 1.8 и не съм сигурен за 2.4 - 140 коня варианта.

А D5 няма ли да се предлага? Става въпрос за новия мотор 205 hp? Така или иначе аз съм се ориентирал към 1.6 PET...
angel.georgiev Wrote:А D5 няма ли да се предлага? Става въпрос за новия мотор 205 hp? Така или иначе аз съм се ориентирал към 1.6 PET...
Няма D5 за C30. Към кой 1.6 ? Дизелът DRIVe e много добър, пък и върви с аеродинамичен пакет, видях такава на живо и изглеждаше страхотно. Незнам за 1.6 бензин, като цяло всички бензини, с които се предлага C30 са морално остарели, но пък Мото Пфое са пуснали някаква промоция, 31 999лв стартова цена... май точно за този мотор.
Nenor Wrote:
angel.georgiev Wrote:А D5 няма ли да се предлага? Става въпрос за новия мотор 205 hp? Така или иначе аз съм се ориентирал към 1.6 PET...
Няма D5 за C30. Към кой 1.6 ? Дизелът DRIVe e много добър, пък и върви с аеродинамичен пакет, видях такава на живо и изглеждаше страхотно. Незнам за 1.6 бензин, като цяло всички бензини, с които се предлага C30 са морално остарели, но пък Мото Пфое са пуснали някаква промоция, 31 999лв стартова цена... май точно за този мотор.


Точно за него, защото за 100 к.с. данъкът е символичен, а и аз пътувам предимно извънградско и не е оправдано да си взимам дизел, който е с 5000 лв. по скъп, защото това са 2500 литра бензин или 50 000 км
В Пфоето няма ли С30 с 1,8 литрови двигатели?
angel.georgiev Wrote:Точно за него, защото за 100 к.с. данъкът е символичен, а и аз пътувам предимно извънградско и не е оправдано да си взимам дизел, който е с 5000 лв. по скъп, защото това са 2500 литра бензин или 50 000 км
Към MY2011 за C30 няма нито д5, нито 1.8

Иначе ако пътуваш извънградско повече, не е ли по-добре дизел... помисли и за това, че дизела ще го продадеш по-лесно. Отделно, че това 1.6 бензинче идва прекалено слабо на купето, дизела по-добре дърпа.
За разлика от 1 литър на 100 км. и при по-ниската цена на бензина от тази на дизела 5000 лв. повече за автомобила са неоправдана инвестиция. Отделно на тези 5000 лв. добавете и 5% автокаско и 5.2% годишна лихва и това за 3 години... Като се включи в сметката и по-високият разход за обслужване на дизелов автомобил... Не благодаря Smile

А и все пак Volvo C30 е купе - почти задължително е да е на бензин :wink:
От първите модели С30 съм имал с двулитров дизел и мога да ти гарантирам,че и на 2.4 бензин 170 коня ще се опъне.Лично аз бих купил бензин само и единствено ако е мощен мотора ( Т5 ) в противен случай не виждам смисал да си купя бензин който да харчи горе доло колкото дизеловия еквивалент,а да върви два пъти по малко. (лично мнение) и го казвам от опит имал съм С40 97г. 1.8 16В (волта :Д ) и харчеше 10 сега имам С70 Т5 харчи 11-12 а дизеловото С30 харчеше 8 ЕС80 Д5 163 коня 6.5 на сто такаче не мисля,че разхода е решавашт ,а динамиката.Довода,че дизела е с 5000 лева по скъп разбирасе е достатъчен да те откаже от покупката на дизелов автомобил.Лично аз немога да карам кола която не ми доставя удоволствие. Успех с покупката колега и да се похвалиш какво си взел.Каквото и да избереш ще ме зарадва да видя още едно С30 по пътя Smile
Pages: 1 2