Todorov.M Wrote:Здравейте фенове на Волво!
Нов съм във форума ви.Първо поздравления към модераторите...сайта изглежда прекрасно.Сега към въпросите,а те са основно два.
Имам Ауди А3 2001. Доволен съм от колата,но с жена ми чакаме дете и аудито вече ми идва малко.Затова съм се насочил към 2 варианта.Единият е Volvo V40 2.0 136к.с 2002г. <!-- m --><a class="postlink" href="http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11281194578909401&f1=details" onclick="window.open(this.href);return false;">http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details</a><!-- m --> ето това
Какво мислите за модела и конкретно този екземпляр?Какво е като цени обслужването и какви евентуално проблеми мога да очаквам от модела?
благодаря предварително за мненията ви!
Много добра кола.Аз имам същата,но седан(С 40 2.0) и по-стара.Ве 40 е доста по-практична за едно семейство.Като си купуваш колата , ако собственика е съгласен я мини на обстоен преглед.Особено двегател и окачване.
Впечатленията ми са, че ако не е поддържана добре и имаш проблеми по окачването сумата е бая голяма.Наскоро в сервиза на Жоро Терзиев видях един колега с Волво С 40 2,0 от Стара Загора, та той беше дал над 700 лева за амортесьори .А колата му беше С 40 1996г.Това го казвам , за да знаеш че частите не са нито евтини, нито много скъпи.Но в сравнение с ауди А3 (при цялото ми уважение и преклонение пред марките Ауди и БМВ) с неговите дуралуминиеви носачи, волвото е с по-яка предницаПоддръжката няма да ти е по-солена.Освен това има и доста резервни части.Не казвам,че не се чупи-чупи се ,но се искат бая усилия и безхаберие.В това съм се убедил в резултат на жестоко каране из София по дупки и при последни два прегледа на състоянието на амортесьорите.
Моята е 1997г. и досега откакто я имам съм сменил само тампон и преден ляв шарнир.Карам си я яко .
Смених обаче свещи и кабели.Имай предвид, че тези коли са особено чувствителни към кабелите.То ако се зимислиш няма съвременна кола, която да не е.Това е недостатък, но се избягва с покупката на чисто нови кабели от тези за първоночално вграждане на Бужикор.Има ги в Скантех.
Колата която си посочил е с реалистична(според мен) цена за запазен екземпляр.Ако колата е наистина читава не очаквай да ти отбият от цената с много.Но това е нормално.
За да съм макимално обективен ще кажа, че на мен лично интериора на Ауди А 3 и А4, в които съм влизал ми е по-удобен и по-добре изглеждащ от на Волво.Да по-хубав е.да, Ауди е по-гъзарската кола, дори ри донякъде по-красива от С/Ве 40.Но за избора на марка не съжалявам.При мен стана случайно.При теб явно не е.Планирал си го.Добре си се ориентирал към комбито.макар, че седанът побира наразглобено колелце триколка за дете на 6 години и още доста багаж.
Иначе самата кола и двигателя са екстра като за семейство.
Има си достатъчно тяга да я натовариш и да включиш климатроника и при това да изпреварваш нормално.НО НЕ Е РЕЗАЧКА!
Пожелавам ти да станеш част от семейството Волво.
Попаднеш ли на здрав и що-годе поддържан екземпляр ще имаш една удобна и сигурна кола.
Има и недостатъци, които обаче важат за С/Ве 40 от преди фейслифта от 2000г.При този модел, който си посочил качеството на тапицерията е несравнимо по-добро и това все пак е Ве 40 от първо поколение от ПОСЛЕДНИТЕ ГОДИНИ НА ПРОИЗВОДСТВО.ТОЕСТ С ОТСТРАНЕНИТЕ ДЕТСКИ БОЛЕСТИ НА МОДЕЛА.
Друг недостатък е висок разход(при мен се дължеше доскоро на тежък крак :mrgreen: и на .работещ неоптимално термостат).
Разходът на бензин на дълъг път ми е 8,5 с доста газ по автомагистрала ,,Тракия".Градско в момента ми е 10 на 100.
Това е без да се кара икономично.Но моята кола е с цели 5/ПЕТ/ години по-стара от тази която си гледал.Това също има значение, наред със стила на шофиране.
Иначе 2,0 литров атмоксфорен двигател, 16 клапанов си папка гориво доволно.
Успех с покупката!