Волво Клуб - България

Full Version: Моля за съвет
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте фенове на Волво!
Нов съм във форума ви.Първо поздравления към модераторите...сайта изглежда прекрасно.Сега към въпросите,а те са основно два.
Имам Ауди А3 2001. Доволен съм от колата,но с жена ми чакаме дете и аудито вече ми идва малко.Затова съм се насочил към 2 варианта.Единият е Volvo V40 2.0 136к.с 2002г. <!-- m --><a class="postlink" href="http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11281194578909401&f1=details" onclick="window.open(this.href);return false;">http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details</a><!-- m --> ето това Smile
Какво мислите за модела и конкретно този екземпляр?Какво е като цени обслужването и какви евентуално проблеми мога да очаквам от модела?
благодаря предварително за мненията ви! Smile
Todorov.M Wrote:Здравейте фенове на Волво!
Нов съм във форума ви.Първо поздравления към модераторите...сайта изглежда прекрасно.Сега към въпросите,а те са основно два.
Имам Ауди А3 2001. Доволен съм от колата,но с жена ми чакаме дете и аудито вече ми идва малко.Затова съм се насочил към 2 варианта.Единият е Volvo V40 2.0 136к.с 2002г. <!-- m --><a class="postlink" href="http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11281194578909401&f1=details" onclick="window.open(this.href);return false;">http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details</a><!-- m --> ето това Smile
Какво мислите за модела и конкретно този екземпляр?Какво е като цени обслужването и какви евентуално проблеми мога да очаквам от модела?
благодаря предварително за мненията ви! Smile


Много добра кола.Аз имам същата,но седан(С 40 2.0) и по-стара.Ве 40 е доста по-практична за едно семейство.Като си купуваш колата , ако собственика е съгласен я мини на обстоен преглед.Особено двегател и окачване.
Впечатленията ми са, че ако не е поддържана добре и имаш проблеми по окачването сумата е бая голяма.Наскоро в сервиза на Жоро Терзиев видях един колега с Волво С 40 2,0 от Стара Загора, та той беше дал над 700 лева за амортесьори .А колата му беше С 40 1996г.Това го казвам , за да знаеш че частите не са нито евтини, нито много скъпи.Но в сравнение с ауди А3 (при цялото ми уважение и преклонение пред марките Ауди и БМВ) с неговите дуралуминиеви носачи, волвото е с по-яка предницаПоддръжката няма да ти е по-солена.Освен това има и доста резервни части.Не казвам,че не се чупи-чупи се ,но се искат бая усилия и безхаберие.В това съм се убедил в резултат на жестоко каране из София по дупки и при последни два прегледа на състоянието на амортесьорите.
Моята е 1997г. и досега откакто я имам съм сменил само тампон и преден ляв шарнир.Карам си я яко .
Смених обаче свещи и кабели.Имай предвид, че тези коли са особено чувствителни към кабелите.То ако се зимислиш няма съвременна кола, която да не е.Това е недостатък, но се избягва с покупката на чисто нови кабели от тези за първоночално вграждане на Бужикор.Има ги в Скантех.

Колата която си посочил е с реалистична(според мен) цена за запазен екземпляр.Ако колата е наистина читава не очаквай да ти отбият от цената с много.Но това е нормално.

За да съм макимално обективен ще кажа, че на мен лично интериора на Ауди А 3 и А4, в които съм влизал ми е по-удобен и по-добре изглеждащ от на Волво.Да по-хубав е.да, Ауди е по-гъзарската кола, дори ри донякъде по-красива от С/Ве 40.Но за избора на марка не съжалявам.При мен стана случайно.При теб явно не е.Планирал си го.Добре си се ориентирал към комбито.макар, че седанът побира наразглобено колелце триколка за дете на 6 години и още доста багаж.

Иначе самата кола и двигателя са екстра като за семейство.
Има си достатъчно тяга да я натовариш и да включиш климатроника и при това да изпреварваш нормално.НО НЕ Е РЕЗАЧКА!
Пожелавам ти да станеш част от семейството Волво.
Попаднеш ли на здрав и що-годе поддържан екземпляр ще имаш една удобна и сигурна кола.
Има и недостатъци, които обаче важат за С/Ве 40 от преди фейслифта от 2000г.При този модел, който си посочил качеството на тапицерията е несравнимо по-добро и това все пак е Ве 40 от първо поколение от ПОСЛЕДНИТЕ ГОДИНИ НА ПРОИЗВОДСТВО.ТОЕСТ С ОТСТРАНЕНИТЕ ДЕТСКИ БОЛЕСТИ НА МОДЕЛА.


Друг недостатък е висок разход(при мен се дължеше доскоро на тежък крак :mrgreen: и на .работещ неоптимално термостат).
Разходът на бензин на дълъг път ми е 8,5 с доста газ по автомагистрала ,,Тракия".Градско в момента ми е 10 на 100.
Това е без да се кара икономично.Но моята кола е с цели 5/ПЕТ/ години по-стара от тази която си гледал.Това също има значение, наред със стила на шофиране.
Иначе 2,0 литров атмоксфорен двигател, 16 клапанов си папка гориво доволно.
Успех с покупката! Smile
Много ти благодаря за изчерпателният отговор.Забравих да спомена и вторият вариант ... BMWЕ46 пак комби 2000г 1,8 бензин,но за него ме понаплашиха,че имал бая скъпи части и май наистина клоня към Волвото.
Todorov.M Wrote:Много ти благодаря за изчерпателният отговор.Забравих да спомена и вторият вариант ... BMWЕ46 пак комби 2000г 1,8 бензин,но за него ме понаплашиха,че имал бая скъпи части и май наистина клоня към Волвото.

Щом такава е дилемата- според мен БМВ Е46.Със задното предаване ще си прлавиш кеф, макър че 318 Е46 не е кой знае, колко по-бърза от 2,0-ката на Волво.(лично мнение).Виж 320 е друго нещо.
И ДА.ЧАСТИТЕ НА БМВ СА ПО-СКЪПИ ОТ НА ВОЛВО.Но това е нормално.БМВ-то е по-скъпа като придобиване кола.По-скъпа и за поддръжка.По-луксозна кола, а е и с по-хубава визия.
НЕ Е ЗА ПРЕНЕБРЕГВАНЕ И РАЗЛИКАТА В ГОДИНАТА НА ПРОИЗВОДСТВО.
За какви пари се продава ,,бимата", ако не е твърде лично?

Въпреки, че прагматичният избор за семеен човек е Волво.Просто този модел е проектиран и предназначен точно за това.Клас ,,Малка семейна кола".
Ако аз бях пред твоята дилема, щях да гледам техническото състояние на конкретните екземляри.
Макар че клоня вътрешно към БМВ Е 46. Smile
Волвото, ако е запазена бройка е много здраво.Можеш да вярваш на думите ми.Пак ти казвам имам слабост към БМВ.
Ами BMW-то е 2000г. ,но частите наистина са скъпички.Що се отнасч до вървенето...не това е определящо за мен...вече Smile Цената е около 7500лв. Честно да си кажа ...влюбен съм в тези Е46 ,но много ми харесва и това Волво.Борбата е обаче между това ,което искам и това ,което ще ми е по-полезно.А това е Волвото безспорно.Другото,което ме посъветваха е,че след време е по-лесно да се продаде БМВ отколкото Волво.Какво е вашето мнение по въпроса?
Todorov.M Wrote:Ами BMW-то е 2000г. ,но частите наистина са скъпички.Що се отнасч до вървенето...не това е определящо за мен...вече Smile Цената е около 7500лв. Честно да си кажа ...влюбен съм в тези Е46 ,но много ми харесва и това Волво.Борбата е обаче между това ,което искам и това ,което ще ми е по-полезно.А това е Волвото безспорно.Другото,което ме посъветваха е,че след време е по-лесно да се продаде БМВ отколкото Волво.Какво е вашето мнение по въпроса?


Да това е така колега!
Волво при препродажба на старо не държи цена.Факт.Неприятен, но.......факт!
БМВ-то в България държи по-добра цена и тук има безспорно превъзходство.Това не е за пренебрегване.
Иначе, ако бимата е наред....................я купувай нея.
На мен също ми харесват много Е 46, въпросът е в това ,че съм вложил доста пари за гуми и дженти и музика в моята и не ща да я продавам за без пари.

Пак казвам Е 46 туринг и седан е по-красива от С/ве 40.Спор няма зе мене.Казвам ти го като Волво-фен.
Ако и двете коли са сходно/еднакво изправни купувай ПО СЪРЦЕ!
Колата е ,за да ти служи, но и да ти доставя удоволствие.
Много ти Благодаря за отговорите колега.Ще пиша когато има развитие. ::beer::
И 2те ще са ти еднакво полезни - няма особена разлика като размери и функционалност.

2.0 върви повече от 1.8 при това купе, а разхода ще е еднакъв (1.8 си е пенсионерско за комби).
Не съм съгласен, че окачването на волво е скъпо - същите части са на същите пари и за Опел, Форд, VW, но пък при BMW е по здраво.

За съжаление V40 вози твърдо. По нашите пътища това много ще те дразни и ще си мислиш за BMW. Климатроника, спирачките и седалките на Волво са по добри и задната седалка се повдига за деца над 4 години.

Волво си държи ниски цени на старо, но се продава. Като купувах Волвото бях тръгнал за Форд Мондео или Фокус комби и така и не разбрах защо тия западни москвичи държат такива цени, а Волвото което 2 пъти повече кола от тях е 2 пъти по евтино.
Виж тази тема : <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=14115&st=0&sk=t&sd=a&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=8&t=14115&st=0&sk=t&sd=a&start=15</a><!-- l --> и най-вече предпоследното мнение на колегата от Русе, мисля че доста добре е описал проблемите за модела. Предвид това че е от последните години на производство на модела, на въпросната В40 би трябвало да са излекувани повечето от "детските" болести. На мен лично този модел ми харесва с твърдото и стабилно окачване особено в завои и точно този двигател, в Стара Загора има колега с такъв и съм се возил на неговия автомобил. Съвета ми към теб е да напишеш в профила си от кой град си и при евентуален оглед да вземеш колега които има такъв. Варианта Мото-Пфое също не е за пренебрегване понеже там могат да ти кажат неща където другаде и да искат не могат да го направят, имам предвид за компютърната диагностика и реалните километри на автомобила. Иначе за "Бумера" знаеш къде да попиташ, но и там ще ти кажат че това е най-добрата кола :wink: . Успех с покупката.
О колега това В40 което си показал е голям красавец !
В40 си е типично семеен автомобил ,казва ли са ми го доста приятели Big Grin аз се се замислям защо карам семеен автомобил като сега ми е времето за нещо по-спортно ама наще не ми дават да го сменям Big Grin
Pages: 1 2