Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с ксеноните
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Колата е Волво ХС90 Т6 - 11.2003 г.
При включване на фаровете все по често се появява надпис, че има проблем с главните крушки на фаровете и че трябва да се посети сервиз.Колата има фабрични ксенони само на късите.При включването на фаровете след запалване на ксеноните се повдигат и смъкват и застват на едно междинно положение това е когато не светне грешката.При светване на грешката ксеноните се запалват но не се мърдат и са забити максимално надолу.При превключване на къси - дълги в повечето случаи грешката изчезва и фаровете заработват нормално.В другия случай помага изключване и пак включване на фаровете понякога се налага да се прави два пъти.
Къде според вас е проблема и как може да се отстрани?
Съобщението е точно: "HEADLAMP FAILURE SERVICE REQUIRED"
Nicky Wrote:Съобщението е точно: "HEADLAMP FAILURE SERVICE REQUIRED"
Проблема е в единия от фароветв,или по точно в мотора който повдига рефлектора при превключване на дълги,тоест Bi-xenon.За съжаление не се предлага като част
Благодаря за отговора Роби!
Може ли без закачане на компютър да се разбере в кой фар левия или десния е проблема.Задавам този въпрос защото в Търново няма софтуер за Волво в МотоПфое.Доколкото рабирам решението е смяна на целия фар.
подобен проблем имах на С80 самоче нямаше проблем с повдигането на фаровете а с крушката.Беше се сцепила на 2 части и когато друснеш в една дупка се размества и зпира да свети до следващата дупка на която крушкат се намества и светва.Странното е,че тези крушки са пълни с газ как след като беше на 2 части работеше немога да си обясня
Здравейте.Темата е старичка,но за да не отварям нова ще питам тук.Става въпрос за XC90 2.4 D5 края на 2003г.На къси светлини периодично ми гаснеше лявата крушка и пак светва и изписва че има проблем с нея.Отворих фара и се оказа че телената скоба която държи крушката и баласта към фара се е разкачила.Закачих я и се оправи премигването.От няколко дни същото се случва и с десния и с левия фар.Гасне ту дясната крушка и пак светва по няколко пъти,после почва лявата да гасне и сама светва.Ако изгасне която и да е от двете крушки изписва /abblendlicht def/Като изгася фаровете и пак ги пусна се оправят и може да не прекъсват повече,но по често проблема с премигването и гасненето ту на лява ту дясна крушка продължава.Крушките не са оригиналните.Смених ги преди около 2 години и до сега не е имало проблеми.Ако имате идея къде да търся проблема,или направо да купувам нови крушки. Благодаря предварително.
Кофти връзки или баласти.
bingobongo Wrote:Здравейте.Темата е старичка,но за да не отварям нова ще питам тук.Става въпрос за XC90 2.4 D5 края на 2003г.На къси светлини периодично ми гаснеше лявата крушка и пак светва и изписва че има проблем с нея.Отворих фара и се оказа че телената скоба която държи крушката и баласта към фара се е разкачила.Закачих я и се оправи премигването.От няколко дни същото се случва и с десния и с левия фар.Гасне ту дясната крушка и пак светва по няколко пъти,после почва лявата да гасне и сама светва.Ако изгасне която и да е от двете крушки изписва /abblendlicht def/Като изгася фаровете и пак ги пусна се оправят и може да не прекъсват повече,но по често проблема с премигването и гасненето ту на лява ту дясна крушка продължава.Крушките не са оригиналните.Смених ги преди около 2 години и до сега не е имало проблеми.Ако имате идея къде да търся проблема,или направо да купувам нови крушки. Благодаря предварително.

Мда, ужасно ми е познато. Ако си сложил ксенони, CEM-а се е самообучил да ги разпознава и ги гаси - щото си търси оригиналните крушки с нажежаема жичка. И при мен така - година-две си светиха без проблеми и после СЕМ-а захитря и почна да ги гаси. Смених два комплекта баласти и безброй крушки, както и пробвах залъгалки за ксенони за БМВ, Мерцедес и какво ли не. Не става и не става. И ако питаш дали има лечение - не и с обикновените залъгалки. Трябват специални товарни съпротивления с радиатори.

Две години се борих с този проблем - и накрая ми го реши Радо в Мото Пфое, Господ здраве да му дава Big Grin
Carburettor Wrote:Две години се борих с този проблем - и накрая ми го реши Радо в Мото Пфое, Господ здраве да му дава Big Grin

И да допълня - при това упражнение направо смених и фаровете:

Вместо тези:

[Image: IMG_4119.jpg]

сложих оригинални ксенонови от MJ 2007

[Image: IMG_0317_zps1ebbda3d.jpg]

[Image: IMG_0318_zps98235623.jpg]

както и LED дневни светлини от фейслифта през 2012 година

[Image: IMG_0305_zps8f239068.jpg]

[Image: IMG_0308_zps6ec65251.jpg]

[Image: IMG_0303_zps5dd5654c.jpg]

[Image: IMG_0288_zpse414eaa2.jpg]
///Мда, ужасно ми е познато. Ако си сложил ксенони, CEM-а се е самообучил да ги разпознава и ги гаси - щото си търси оригиналните крушки с нажежаема жичка. И при мен така - година-две си светиха без проблеми и после СЕМ-а захитря и почна да ги гаси. Смених два комплекта баласти и безброй крушки, както и пробвах залъгалки за ксенони за БМВ, Мерцедес и какво ли не. Не става и не става. И ако питаш дали има лечение - не и с обикновените залъгалки. Трябват специални товарни съпротивления с радиатори.

Две години се борих с този проблем - и накрая ми го реши Радо в Мото Пфое, Господ здраве да му дава Big Grin /// Смених само крушките и то със същите като старите само че по евтини от оригиналните.Баластите са си старите.Разгледах и твойте фарове както и дневните в решетките които вече си махнал.Станало е супер.
Pages: 1 2 3