Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с контактна плочка във волана...
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Щом си паралия - купувай. Покрай него бая бири ще отнесеш от колеги Tongue Де да беше някъде по-близо до Руси-ту гарантирам ти само от мен нямаше да можеш да изтрезнееш хи-хи-хи
Quote:DICE – Diagnostic Communication Equipment is a tool that is used together with VIDA All-in-1 software to diagnose and troubleshoot vehicles made by Volvo from 1999 year. This is a brand new Volvo tool that replaces VCT2000 diagnostic device. It has Bluetooth module wich allows more comfortable work, there were no need of cable connection to PC now.
Ако наистина го реплейсва без проблеми и блутута не се омотва с други блутуут у-ва като мишки телефони хендс фрее и т.н. за цена 400-500 лв. си е направо перфектно. За сравнение пълна компютърна диагностика в МП излиза около 80 кинта. Вярно може и за по 20 де...
Леле как се заблудих .... това чудо не било 200Е а 1200Е има и китайски за по 410$ това са цени без доставка Sad

тамън се бях навил и тръгнах да го поръчвам Sad
Писах ти на ЛС. Ще търсим на партия кола с DSTC май, защото и на мен ми трябва един датчик - този в подлакътника. Май се сещам кой ще задърпаме с нас да ги демонтира от някоя кола от морга :twisted: :twisted: :twisted: .
[attachment=14776]
[attachment=14767]
[attachment=14772]

Така изглежда контактната вилка, след като я сменя ще я разглобя и ще кача снимки на това което е вътре...
Благодаря на s0me0ne за помощта.
Реших да пусна снимки с чарковете, предполагам на някои от вас ще е интересно...
В сервиза в който ми прецакаха датчика отказаха да поемат отговорност и да заплатят разходите по ремонта Sad
За съжаление сме в България ...
И къде е скъсан лентовия кабел?
Хех. Готин енкодер за позицията на волана. Цяло ФРП. Big Grin
На снимки 4939 и 4941 фактически самия лентов кабел много трудно би се скъсал или прегънал с тази система от ролки... много е здрав пробвах го. Обаче когато не е в средна позиция (до колкото схващам 2,5 оборота на ляво и 2,5 оборота на дясно) както е станало при мен се е отскубнал от контактните площадки на буксата. Просто са ми превъртяли волана като са правили рейката и при напън се е отскубнал.
Tisho Wrote:Хех. Готин енкодер за позицията на волана. Цяло ФРП. Big Grin

Какво е ФРП ?
enigmatic Wrote:На снимки 4939 и 4941 фактически самия лентов кабел много трудно би се скъсал или прегънал с тази система от ролки... много е здрав пробвах го. Обаче когато не е в средна позиция (до колкото схващам 2,5 оборота на ляво и 2,5 оборота на дясно) както е станало при мен се е отскубнал от контактните площадки на буксата. Просто са ми превъртяли волана като са правили рейката и при напън се е отскубнал.


Щом е скъсан в края,може да се ремонтира. :wink:

enigmatic Wrote:Реших да пусна снимки с чарковете, предполагам на някои от вас ще е интересно...
В сервиза в който ми прецакаха датчика отказаха да поемат отговорност и да заплатят разходите по ремонта Sad
За съжаление сме в България ...

Как ще ти прецакат плочката и няма да поемат отговорност :?:

Жълтата ролка е за центроване на волана ,когато гумите са на позиция 0 градуса(изправени) жълтата ролка се вижда
през прозорчето(центрира се в самото прозорче,ако има отклонение).

п.п.Кажи кой е сервиза ,че да не ходим там.
Pages: 1 2 3