Волво Клуб - България

Full Version: Молба за помощ с Волво S40
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
карам волво с40 1998 година 1,9 тди двигатела е на рено,та моя проблем е следния,точно като запаля колата около 10-15 минути изкарва сив пушек и се получава нещо като прекъсване на определени интервали от време.също така на по-дълъг преход ми губи по малко охладителна течност.карах колата на майстор той провери свещите след което разглоби и дюзите.сложи подложки под пружините които създават налягането на което да се впръсква горивото от разпръсквачите,та налягането на моите дюзи преди да постави подложките беше 1.1,а след подложките стана 1.35 като майстора ми каза,че нормално е налягането да е към 1.5.само че дори и след ремонта мисля,че стана по зле.имам и още едно питане някой може ли да ми каже на кой цилиндър е умната дюза.благодаря предварително.cheraiko

Мнения: 1
Регистриран на: Сря Сеп 22, 2010 4:56 pm
Лично съобщение
Колега така както описваш мисля че се нуждаеш от нова гарнитура на главата.
cheraiko Wrote:карам волво с40 1998 година 1,9 тди двигатела е на рено,та моя проблем е следния,точно като запаля колата около 10-15 минути изкарва сив пушек и се получава нещо като прекъсване на определени интервали от време.също така на по-дълъг преход ми губи по малко охладителна течност.карах колата на майстор той провери свещите след което разглоби и дюзите.сложи подложки под пружините които създават налягането на което да се впръсква горивото от разпръсквачите,та налягането на моите дюзи преди да постави подложките беше 1.1,а след подложките стана 1.35 като майстора ми каза,че нормално е налягането да е към 1.5.само че дори и след ремонта мисля,че стана по зле.имам и още едно питане някой може ли да ми каже на кой цилиндър е умната дюза.благодаря предварително.cheraiko

Мнения: 1
Регистриран на: Сря Сеп 22, 2010 4:56 pm
Лично съобщение

При така описаната от теб ситуация колата ти тегли ли?В смисъл има ли мощност, особено на изкачване с голям наклон?
Вероятно има сериозна загуба на мощност.
Така наречената "умна дюза" е първата отдясно като застанеш пред колата и погледнеш към двигателя. Към нея отива един кабел с букса.
Описаният от теб проблем намирисва на издухана гарнитура на главата. Загубата на антифриз е едно от следствията. А сивият или по- скоро бял пушек отзад е в следствие от попадането на антифриз в горивната камера по време на работа на двигателя. Издуханата гарнитура е най- честата причина за това. Един от начините на проверка е да отвориш казанчето за антифриз да форсираш двигателя до около 2500-3000 оборота и да гледаш дали на повърхността на антифриза в казанчето излизат мехурчета въздух. Ако излизат, значи е 100 процента гарнитура. Освен това се образува и маслен налеп по стените на разширителния съд. Тоя "майстор" дето ти е гледал колата и подлагал шайби на дюзите , ако наистина си разбираше от работата нямаше да прави прегледи на свещи и дюзи при симптомите, описани от теб.
Успех с решаването на проблема.
здравейте,искам да ви разкажа за предисторията на колата.докарана е на ход от италия и при пристигането без да е загрявала по път беше вкарала масло в разширителния съд,при което последваха необходимите ремонти-шлаифане на глава(там кътдето я шлаифаха я провериха и за пукнатини),взехме и метална гарнитура която би трябвало да е по качествена.колата в момента не губи масло а и се надявам че не е издухала и тази гарнитура за около година.благодаря ви за изказаните мнения.
"метална гарнитура която би трябвало да е по качествена" - това според майстора, който е произвел и поддържал гаранционно повече двигатели от прозводителите на двигатели.

Ако нямаш проблеми при загрял двигател или нещо по системите за "студен старт" не е наред, или тази метална гарнитура изпуска на студено. По вероятно да е гарнитурата защото системата за студен старт ще запали жълтата лампа на таблото. Ако нямаш теч на антифриз загубата на антифриз е през гарнитурата на главата.